Best Kept Secret 2023

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
Ik heb me nog maar eens geregistreerd. Maar ook nu nog geen enkel teken van BKS-leven. Zelfs niet in mijn spambox. Voel me toch een beetje buitengesloten.
 
  • Verdrietig
Waarderingen: Dr. Hannibal

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.660
2.222
Gezien op LGW? afgelopen jaar. Was wel aardig, maar het blijft live allemaal wel heel dicht bij de plaat.
Benieuwd of BKS een Supersilent durft te boeken (en of een FIVE/Secret dat aankan...)
Vond Supersilent op LGW niet meevallen, terwijl ik zo iets over het algemeen wel leuk vind.

Eens wat betreft Sonic Boom overigens.
 

Sandow

Gouden Tip
16 feb 2017
253
163
En het zijn opvallend vaak Vlamingen die op BKS aan de Dutch Disease lijden.
Grappig, want ik heb al veel hinder ondervonden van Nederlanders. Ik herinner me de optredens van Ásgeir in 2016 en Arctic Monkeys in 2018 nog goed, zij het helaas niet door de muziek. Sigur Rós werd dan weer volledig verpest door dronken Ieren, en tijdens Radiohead werd er ook onophoudelijk geluld op die heuvel toen rechts naast het podium. Maar in Vlaanderen kunnen ze er inderdaad ook wat van, en zeker na corona. Ik begrijp echt niet dat je betaalt voor een specifieke artiest, om dan tijdens het concert je afgelopen werkweek of de prestatie van je nationale wielerhelden te gaan bespreken.
 

pongolesi

Randprogramma
17 dec 2013
158
75
Grappig, want ik heb al veel hinder ondervonden van Nederlanders. Ik herinner me de optredens van Ásgeir in 2016 en Arctic Monkeys in 2018 nog goed, zij het helaas niet door de muziek. Sigur Rós werd dan weer volledig verpest door dronken Ieren, en tijdens Radiohead werd er ook onophoudelijk geluld op die heuvel toen rechts naast het podium. Maar in Vlaanderen kunnen ze er inderdaad ook wat van, en zeker na corona. Ik begrijp echt niet dat je betaalt voor een specifieke artiest, om dan tijdens het concert je afgelopen werkweek of de prestatie van je nationale wielerhelden te gaan bespreken.

Helaas kom je het overal tegen. Heb me er vorig jaar op Primavera Porto ook aan gestoord, Portugezen kunnen er dus ook wat van.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.245
5.555
Weet ook niet hoe het de Dutch Disease is gaan heten, lijkt gewoon aan een bepaald slag mensen te liggen, die van elke nationaliteit kunnen zijn in mijn ervaring. Misschien valt het internationale artiesten in ons land gewoon wat sneller op, omdat het publiek als geheel wat tammer is dan bijvoorbeeld in Portugal? Geen idee…
 
  • Leuk
Waarderingen: Sjakie de Wit

Sandow

Gouden Tip
16 feb 2017
253
163
Rose City Band (van de man die met Wooden Shjips en Moon Duo al op BKS speelde) heeft zonet een nieuw album en tour tot en met 9 juni aangekondigd. BKS kan er dan misschien ook nog wel bij.
 

fred alweer..

Dagopener
27 jan 2023
573
423
Oei, dat is enorm karig zeg.

Romy is zeker wel een kanshebber voor BKS dan? Slowthai staat al op DTRH uit mijn hoofd dus die valt al af.

EDIT: Oh, Romy staat ook op DTRH. Dan blijft er helemaal weinig over natuurlijk.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken