Best Kept Secret 2023

Bato_V

Dagopener
17 mei 2017
679
308
Jammer hoor. Ik denk dat er aan de hand van alles wat we hier hebben gewisseld best wat moois te maken was!
Ik heb wat er hier gewisseld is dan ook zeker meegenomen in de recentere artikelen over BKS!
Het zal wel aan mij liggen, maar op een of andere manier associeer ik Ghost met een soort van circus-metal. Ik kan het niet echt serieus nemen....
Ze hebben zeker nummers die je als "circus metal" zou kunnen typeren, maar wel op de best mogelijk manier! Het is en blijft een unieke band, je moet ervan houden. Maar met de laatste paar albums zijn ze het "novelty" imago wel ontstegen en is het nu gewoon een echte arena-rock act. Nog steeds wel met een knipoog natuurlijk.

Muzikaal gezien zijn ze trouwens vanaf het begin al sterk geweest. Tobias is een best wel geniale songwriter met een herkenbare stijl, een hoop humor en een talent om elk album weer de meest catchy anthems te schrijven. De Björn en Benny van metal wat dat betreft! Hij is zelf het brein achter alles (soort Tame Impala situatie), maar de rest van de band zet live de nummers ook echt goed neer.
 
  • Leuk
Waarderingen: Mark's Kal

yumi

Campingartiest
27 jun 2019
98
174
Wat een getroll hier.

Moest wel lachen om Alex G en Suzan en Freek op hetzelfde affiche. S&F op de nieuwe 538 stage gehost door Thomas Acda.
 
  • Leuk
Waarderingen: JoLe

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.178
2.100
Ach is toch ook wel leuk. Als het niet te vaak voorkomt tenminste.
Het is ook niet altijd duidelijk wie wel of niet trollt.

Ik dacht dat die suggestie van Ghost een grap was. Blijkt de inbreng van een Festileaks-redacteur te zijn, met argumenten waarom hij vindt dat het volgens hem echt zou passen.

De discussie eerder over Maneskin idem.
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.827
824
Beetje leven op het forum is toch leuk. Zeker nu. Ik heb me wel vermaakt in ieder geval.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken