Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Als die leak uiteindelijk blijkt de kloppen, wordt dit alleszins een moment voor in de geschiedenisboeken van dit forum!
Onze theorie van paniek achter de schermen en uitvallende headliners, klopte dan alleszins ook.
Om de dag door te komen maar even de overige namen gokken? Staan op alfabetische volgorde, moeten dus wel een eind komen right?
Eerste 'onbekende' naam is in ieder geval Charlotte Adigéry & Bolis Pupul.
Ik zou het stilaan niet eens zo erg meer vinden. Door het lange wachten begin ik al te twijfelen om tickets te kopen voor festivals die wel normaal kunnen communiceren.
In dit lijstje zit niet die unieke headliner met een embargo waar een complete festival-aankondiging op zou moeten wachten.
Wel een aantal namen waar BKS met een grote bocht omheen mag gaan.
In dit lijstje zit niet die unieke headliner met een embargo waar een complete festival-aankondiging op zou moeten wachten.
Wel een aantal namen waar BKS met een grote bocht omheen mag gaan.
Pusha T, Kevin Morby en Madrugda mogen van mij komen. Hoewel die laatste geloof ik ook op Dauwpop al bekend gemaakt is, weet ook niet of dat echt werkt op BKS.
Ik zou het stilaan niet eens zo erg meer vinden. Door het lange wachten begin ik al te twijfelen om tickets te kopen voor festivals die wel normaal kunnen communiceren.
Sta er ook zo in. Wil graag eens naar BKS, en met een goeie line-up koop ik hypocriet echt wel een kaartje. Maar eigenlijk kan dit festival van mij al redelijk de tering krijgen en zou ik er geen geld aan moeten uitgeven, wat een shitfest is dit qua communicatie zeg, mijn god...