Best Kept Secret 2023

Sandow

Gouden Tip
16 feb 2017
253
163
Sta er ook zo in. Wil graag eens naar BKS, en met een goeie line-up koop ik hypocriet echt wel een kaartje. Maar eigenlijk kan dit festival van mij al redelijk de tering krijgen en zou ik er geen geld aan moeten uitgeven, wat een shitfest is dit qua communicatie zeg, mijn god...
Ik ben er elk jaar geweest, behalve in 2014, en het is geen enkele keer echt tegengevallen. Maar hoe ze afgelopen jaar zijn beginnen communiceren... en dat dit jaar nog een schepje erbij... het lijkt alsof ze gewoon niet sympathiek gevonden willen worden. Ik hoop dit jaar op een redelijke line-up en goedkope tickets via ticketswap.
 

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.958
3.625
Weinig om echt enthousiast over te worden. Pusha T heel graag, Kevin Morby ook nog wel. En dan zijn we er al bijna.

Lukas Graham, Sam Fender en Nothing But thieves kunnen een eindje oprotten.
Het is me een raadsel hoe Pinkpop naast Sam Fender heeft gegrepen. Neem aan DTRH dan?
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.180
2.100
Björk komt dus de dag voor de BKS-namen met tourdata in het najaar.
Benelux (maar ook Scandinavië, Ierland, VK) ontbreken nog.
Zou het toch nog kunnen dat er morgen nog een blokjes festivals wordt toegevoegd???
 

Bato_V

Dagopener
17 mei 2017
679
308
Het is ook niet altijd duidelijk wie wel of niet trollt.

Ik dacht dat die suggestie van Ghost een grap was. Blijkt de inbreng van een Festileaks-redacteur te zijn, met argumenten waarom hij vindt dat het volgens hem echt zou passen.

De discussie eerder over Maneskin idem.
Ho eens even, ik was helemaal niet degene die met Ghost aan kwam en ik heb ook nooit gezegd dat ze op BKS passen of zouden moeten komen.

Die argumenten waren als reactie op "circus metal", dat had niks met BKS te maken. Sterker nog, ik beweerde dat ze een echte arenarock act zijn die in de Ziggo Dome kan staan, dat is toch juist niet het type act voor BKS?
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.827
824
Björk komt dus de dag voor de BKS-namen met tourdata in het najaar.
Benelux (maar ook Scandinavië, Ierland, VK) ontbreken nog.
Zou het toch nog kunnen dat er morgen nog een blokjes festivals wordt toegevoegd???
Laten we het hopen maar Björk slaat Nederland vaak over dus ik reken nergens op.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.180
2.100
Ho eens even, ik was helemaal niet degene die met Ghost aan kwam en ik heb ook nooit gezegd dat ze op BKS passen of zouden moeten komen.

Die argumenten waren als reactie op "circus metal", dat had niks met BKS te maken. Sterker nog, ik beweerde dat ze een echte arenarock act zijn die in de Ziggo Dome kan staan, dat is toch juist niet het type act voor BKS?
Excuus Bato; trek ik die suggestie herbij in.
Ik wilde met Ghost vooral laten zien dat we hier verschillende beelden hebben van wat typisch BKS is. Maar niet met de bedoeling om jou iets in de mond te leggen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bato_V

JoLe

Gouden Tip
21 mrt 2013
380
204
Björk komt dus de dag voor de BKS-namen met tourdata in het najaar.
Benelux (maar ook Scandinavië, Ierland, VK) ontbreken nog.
Zou het toch nog kunnen dat er morgen nog een blokjes festivals wordt toegevoegd???
Ik wilde net zeggen dat m'n verwachtingen tot ongeveer 0 waren gezakt, en dan dit!

(Ik geloof het eerlijk gezegd niet hoor, dat Bjork op BKS komt, maar toch leuk om weer even te hopen :p )
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.180
2.100
Ik wilde net zeggen dat m'n verwachtingen tot ongeveer 0 waren gezakt, en dan dit!

(Ik geloof het eerlijk gezegd niet hoor, dat Bjork op BKS komt, maar toch leuk om weer even te hopen :p )
Ik denk zelf ook dat het toeval is.
Maar het zou wel een verklaring kunnen zijn waarom er nu pas een aankondiging komt.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.650
1.147
Haha echt? Oké hun communicatie is niet te best, maar daarvoor niet willen gaan… Wist niet dat het zo diep zat. Als hun festival goed is, en de line up goed is, hoeven ze van mij een heel jaar niet te communiceren en is 1 drop met alle info half februari ook goed hoor.

Ik denk dat het misselijkmakend is als je weet hoeveel geld er in promo/communicatie kruipt bij een Rock Werchter bijvoorbeeld. Nieuwe posters, nieuwe aankondigen, site updates, nieuwe visuals, per announcement alle goedkeuring krijgen van alle partijen,…

Er speelt in die wereld qua announcements zoveel overmacht mee. Als een café zegt “vanaf volgende zaterdag speciaal lokaal bier van de tap”. En je gaat die zaterdag en ze zeggen “sorry, de brouwer is niet komen opdagen”. Dan ga je toch ook niet boos zijn opa e cafébaas en nooit meer naar dat café gaan?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Er speelt in die wereld qua announcements zoveel overmacht mee. Als een café zegt “vanaf volgende zaterdag speciaal lokaal bier van de tap”. En je gaat die zaterdag en ze zeggen “sorry, de brouwer is niet komen opdagen”. Dan ga je toch ook niet boos zijn opa e cafébaas en nooit meer naar dat café gaan?
Nee. Maar als je die zaterdag gaat en niemand zegt wat en je zit wat te wachten en er gebeurt helemaal niets dan loop je de volgende keer wellicht toch wel naar een café waar ze iets beter weten te communiceren.
 
  • Leuk
Waarderingen: zero, elo en Joslittel

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.650
105
Vind de kritiek meer dan terecht, dat moet echt beter gaan, maar BKS is meer dan een marketingcampagne. BKS boycotten omdat ze niet snel genoeg met namen komen en onhandig communiceren is nogal heftig lijkt me. Maar goed, ze hebben nog anderhalve dag, we gaan het meemaken.
 
  • Leuk
Waarderingen: yeaghi en selurxela

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.073
10.220
Haha echt? Oké hun communicatie is niet te best, maar daarvoor niet willen gaan… Wist niet dat het zo diep zat. Als hun festival goed is, en de line up goed is, hoeven ze van mij een heel jaar niet te communiceren en is 1 drop met alle info half februari ook goed hoor.

Ik denk dat het misselijkmakend is als je weet hoeveel geld er in promo/communicatie kruipt bij een Rock Werchter bijvoorbeeld. Nieuwe posters, nieuwe aankondigen, site updates, nieuwe visuals, per announcement alle goedkeuring krijgen van alle partijen,…

Er speelt in die wereld qua announcements zoveel overmacht mee. Als een café zegt “vanaf volgende zaterdag speciaal lokaal bier van de tap”. En je gaat die zaterdag en ze zeggen “sorry, de brouwer is niet komen opdagen”. Dan ga je toch ook niet boos zijn opa e cafébaas en nooit meer naar dat café gaan?
Nou. Als die eigenaar 3 keer dat kunstje flikt dan zoek ik wel een andere kroeg om een lekker speciaal biertje te drinken.
 

JoLe

Gouden Tip
21 mrt 2013
380
204
Ik vind de communicatie matig en ongelukkig, maar ik ben van plan gewoon te gaan. (Als het affiche tenminste is wat ik van BKS verwacht.)
 
  • Leuk
Waarderingen: koekroeck

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.650
1.147
Maar keer op keer dat doen, doen ze toch niet? Ze hebben gezegd dat het in januari komt. Niks meer, niks minder. Dus we mogen nog niet concluderen dat ze daar de fout zijn ingegaan.
 

Bato_V

Dagopener
17 mei 2017
679
308
In principe hebben ze nog geen beloftes gebroken he? Het is nog steeds januari.

Voor ons is het extra laat omdat het er sterk op leek dat de verkoop donderdag begint. Maar daar hebben ze zelf natuurlijk niks over gezegd.
 

Sandow

Gouden Tip
16 feb 2017
253
163
Ik wil ook nog altijd wel gaan hoor, maar begin serieus te twijfelen om bvb. naar een Rock en Seine te gaan en ik hou nu eenmaal meer van zekerheid dan onzekerheid + het budget is niet eindeloos. Dus hoe langer ze wachten, hoe kleiner de kans dat ik een ticket koop. Een beetje duidelijkheid en transparantie zouden al geholpen hebben, zonder daarvoor ook maar één naam te moeten vrijgeven hebben.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken