Best Kept Secret 2023

Schijnt dat deze post niet leesbaar is voor mensen die kleurenblind zijn.

Ik eis een NPO 2DOC over BKS 2023, wil echt weten hoe het achter de schermen eraan toegaat 🤣

Bekijk bijlage 4914
Klopt groen op soort van rood. Lijkt het. Ik heb ben deels kleurenblind en kan met de beste wil van de wereld niet zeggen of dat nou rood, oranje roze of paars is. En die stippen lijken me zwart, maar dat weet ik niet zker. Herken alleen het groen echt.

Waarom zouden ze dat niet gewoon op hun socials op mensen reageren dan? Scheelt je weer een hoop DM's.

Waarom zouden ze dat niet gewoon op hun socials op mensen reageren dan? Scheelt je weer een hoop DM's.
De mooiste verklaring zou zijn dat we de timetable daadwerkelijk heel snel krijgen en ze daarmee gelijk alle vragen beantwoorden. Misschien ben ik gewoon ook toevallig de ene DM'er die vandaag uitverkoren werd om (alweer een nietszeggend) antwoord te krijgen.

De mooiste verklaring zou zijn dat we de timetable daadwerkelijk heel snel krijgen en ze daarmee gelijk alle vragen beantwoorden. Misschien ben ik gewoon ook toevallig de ene DM'er die vandaag uitverkoren werd om (alweer een nietszeggend) antwoord te krijgen.
Volgens mij hebben verschillende van ons via DM geprobeerd om nog wat duidelijkheid te krijgen over het tijdschema, ook omdat ze verder niet reageren op sociale media. Ik kreeg ook binnenkort als antwoord. "Heel snel" is dan winst?

Volgens mij hebben verschillende van ons via DM geprobeerd om nog wat duidelijkheid te krijgen over het tijdschema, ook omdat ze verder niet reageren op sociale media. Ik kreeg ook binnenkort als antwoord. "Heel snel" is dan winst?
Ik bedoel met "heel snel" dat ze de timetable dan echt vandaag of morgen publiceren en het niet meer de moeite vinden om er in tussentijd nog iets over te posten of er nog veel DM's over te beantwoorden.

Ik denk niet dat er een voor forumleden, of bij uitbreiding eender wie, inzichtelijke logica zit in wat ze bij BKS bedoelen met hun verschillende tijdsaanduidingen, zoals "snel", "heel snel" of "binnenkort".

Gisteren een documentaire gezien over sterrenkunde, 10, 100 of 1000 jaar is dan heel erg snel :)
Ligt er maar aan wel perspectief je hebt

Dat ligt niet aan jou. Dat is vrij bizar.
Zal ongetwijfeld aan mijn eigen ervaring liggen, maar ik vind 3,5 week van tevoren juist nog best vroeg. Ik ben bij verschillende genres qua dance feesten/festivals juist gewend dat het de week zelf pas komt.

Neemt overigens niet weg dat ik het ook al graag wil weten. :)

Goh... bizar of zijn we gewoon te veel verwend door dat de Werchters, Graspops en dergelijke zo vroeg zijn?

- Primavera valt een week vroeger en kondigde hun timetable ook eind vorige week pas aan.
- Jera On Air kondigde aan dat de timetable binnen een kleine 2 weken komt. En vind plaats 2 weken na BKS.
- Coachella kwam pas een paar dagen ofzo(?) op voorhand met hun timetable af
- Glastonbury vind anderhalve week later plaats, en hun gehele line up is ook nog niet gekend (laat staan blokkenschema)

Hangt ervan af met wie/wat je vergelijkt. Vroeg is altijd leuk voor ons, die maanden op voorhan alle kleine bandjes liggen af te schuimen online natuurlijk. Maar vind de reacties hier soms wel heel dramatisch.

Recent actieve topics

Users who are viewing this thread