Best Kept Secret 2023

Aphex Twin vind ik waanzinnige gave nummers hebben, maar heb het een keer live gezien en dan sta je te kijken naar een kerel die aan wat knoopjes draait.

Ik zit maar te hopen dat Chemical Brothers (als t waar is) niét op zaterdag spelen (de meest makkelijke dag om een dagje heen te gaan).

Goldband is toch gewoon Kinderen voor Kinderen met hier en daar wat grover taalgebruik?
Headliner van je lokale festival.
Van de Nederlanders mag Spinvis wel eens komen. Hij komt met een nieuw album! Personal Trainer zie ik ook wel langskomen. Elephant en Someone ook uiteraard.

• Leuk
Waarderingen: littlesimz
Aphex Twin vind ik waanzinnige gave nummers hebben, maar heb het een keer live gezien en dan sta je te kijken naar een kerel die aan wat knoopjes draait.
En met een beetje geluk mooie visuals en filmpjes van poepsex erbij (zoals op STRP in het verleden).

In welke wereld is Flaming Lips een waardige BKS headliner? Muzikaal fijn ja, toffe show ook, maar daar koopt toch amper iemand een dagticket aan 100 euro voor?

FKA Twigs, Ben Howard, Bon Iver is mijn laatste uitspraak.
FKA Twigs: tof
Ben Howard: de tegenvallende headliner
Bon Iver: de BKS regular op herhaling
The regular die 1x eerder is geweest?
Zijn Ziggo show trouwens mijn favoriete optreden van afgelopen jaar, dus ik zou het tof vinden.

Eefje de Visser, Personal Trainer, Roosbeef, Elephant.

Passen allen goed bij BKS en zijn in staat tickets te verkopen.

(In de categorie Nederlandse acts)

• Leuk
Waarderingen: littlesimz

Users who are viewing this thread