Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Aphex Twin vind ik waanzinnige gave nummers hebben, maar heb het een keer live gezien en dan sta je te kijken naar een kerel die aan wat knoopjes draait.
Moet helaas zelf straks precies op het moment supreme in de auto stappen voor 2 uur rijles, dus ik zit nog even langer in spanning haha. Zal vast aardig wat terug te lezen hebben vanmiddag
Headliner van je lokale festival.
Van de Nederlanders mag Spinvis wel eens komen. Hij komt met een nieuw album! Personal Trainer zie ik ook wel langskomen. Elephant en Someone ook uiteraard.
Aphex Twin vind ik waanzinnige gave nummers hebben, maar heb het een keer live gezien en dan sta je te kijken naar een kerel die aan wat knoopjes draait.
In welke wereld is Flaming Lips een waardige BKS headliner? Muzikaal fijn ja, toffe show ook, maar daar koopt toch amper iemand een dagticket aan 100 euro voor?
In welke wereld is Flaming Lips een waardige BKS headliner? Muzikaal fijn ja, toffe show ook, maar daar koopt toch amper iemand een dagticket aan 100 euro voor?
Headliner van je lokale festival.
Van de Nederlanders mag Spinvis wel eens komen. Hij komt met een nieuw album! Personal Trainer zie ik ook wel langskomen. Elephant en Someone ook uiteraard.