Best Kept Secret 2023

DeBaars

Campingartiest
15 okt 2016
84
65
Is dat een headliner?
Two headliner in ieder geval. In mijn optiek kunnen ze ook prima de One headlinen als kleinere headliner wanneer ze dit jaar nog wat muziek uitbrengen, zeker als BKS toegaat naar een meer breed festival met minder grote headliners
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: mattman en Joe

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.916
9.890
The Strokes waren The Strokes. Persoonlijk vind ik het live tegenvallen en de podiumpresentatie irritant. Wel een goede band.
En toch wil ik ze ooit eens van mijn bucketlist strepen. Baal nog altijd dat ze door Covid uitvielen op Primavera…
 
  • Leuk
Waarderingen: pongolesi

Dillinger2.0

Dagopener
14 mei 2021
613
635
Ik vind Yorke een zeikstem hebben dus zie ze liever niet komen. Maar ook de helft van Radiohead is op een festival als dit minstens sub- headliner.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.655
7.631
Is Pulp zo groot hier? Die komen niet voor minder, maar zouden die echt voldoende kaarten verschuiven?
 

timbo

Randprogramma
3 jun 2019
102
228
Het is spijtig voor de mensen die ze vorig jaar pas zagen. Op Primavera 2015 speelden The Strokes echt weergaloos. Niet lullen, maar poetsen was toen het devies. Ze speelden destijds 8 nummers van Is This It, en eindigden hun set met 6 nummers van dat album plus Under Cover of Darkness en Reptilia.

Ze waren overigens ruim 20 minuten te laat maar dat was ze vergeven door de enorm strakke set die volgde zonder pauzes.
Ik was zo gelukkig daar ook bij te zijn op Primavera in 2015 en het was inderdaad fantastisch toen! Ik snap helemaal dat mensen het optreden op BKS niet goed vonden, ik stoorde me ook enorm aan dat gebrabbel tussendoor, maar zo veel goede nummers en zo strak gespeeld dat ik er persoonlijk toch enorm van heb genoten!
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.916
9.890
Eens met Ruben over zijprojecten niet te snel te hoog zetten maar denk dat The Smile op een festival als BKS een pak meer mensen naar de main stage lokt dan op DTRH.

Over zijprojecten gesproken, NxWorries met Anderson Paak moet toch wel een van de weinige halve zekerheidjes zijn niet?
 

Movleut

Playlistbediener
21 mei 2022
42
32
Is depeche mode een optie ? Geen idee eigenlijk of het op bks zou passen, daarvan ken ik ze niet goed genoeg... maar qua tourschema kan het prima. En er zitten opvallend veel gaten in dat tourschema...dus het is aannemelijk dat ze festivals aandoen.
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
4.183
5.587
Is depeche mode een optie ? Geen idee eigenlijk of het op bks zou passen, daarvan ken ik ze niet goed genoeg... maar qua tourschema kan het prima. En er zitten opvallend veel gaten in dat tourschema...dus het is aannemelijk dat ze festivals aandoen.
Ja nee, primavera is blijkbaar een festival exclusive en ze staan in een zaal ergens in Nederland denk ik (in België toch zeker)
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.418
14.169
Alex Henry Foster & The Long Shadows.... Ze zeggen nog geen ja of nee..... Voor nu 🙈
Bassist gaat volgende week ook naar Eurosonic Noorderslag. Of dat denk ik althans, want hij zei dat ie volgende week in Nederland was voor iets speciaals, dus zal daar wel een conferentie bijwonen (of geven). BKS kan je inderdaad wel geld opzetten. Helemaal prima, blij voor ze, maar doe toch ook maar weer een zaalshow!
 

Lowlandicus

Support act
10 apr 2019
843
889
Mijn headliner gokje voor dit jaar: Sigur Ros - The National - Blur

Volgende week zullen we het wel gaan horen!
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
3.006
4.073
Lijkt mij ook, als het nog een week later zou zijn dan is het eind januari en niet in de loop van ;)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken