Best Kept Secret 2023

Wijdje

Campingartiest
15 okt 2016
75
56
The Smile als headliner zou ook echt niet verkeerd zijn trouwens, deze KEXP-sessie is er echt een voor de boeken. Staat nog niks voor ze op de planning, maar goed, dat zegt mogelijk niks natuurlijk
 
  • Leuk
Waarderingen: noid en mattman

Dillinger2.0

Dagopener
14 mei 2021
532
479
Zoals Jan Smeets zich vaker uitsprak dat hij een Dire Straits reünie ging regelen. Of zoals Murray zich uitsprak over Beyonce?

LDR zou wel leuk zijn voor vrijdag of zaterdag. Hoop alleen niet dat het een The Strokes 2.0 gaat worden (fantastische albums maar live een stuk minder).
Geen idee waar jij geweest bent maar The Strokes op BKS was in elk geval geweldig.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lion

zworp3

Support act
17 mei 2018
854
561
The Smile als headliner zou ook echt niet verkeerd zijn trouwens, deze KEXP-sessie is er echt een voor de boeken. Staat nog niks voor ze op de planning, maar goed, dat zegt mogelijk niks natuurlijk
Over hippe nieuwe acts gesproken.... :p
 
  • Leuk
Waarderingen: Wijdje

zworp3

Support act
17 mei 2018
854
561
Zou zomaar kunnen. Die naam werd vorig jaar in het slotinterview met Maurits ook genoemd als artiest die hij nog wel eens zou willen boeken, dus heel erg vergezocht is het niet!
De artiesten die in 2023 jaar als headliner staan, waren tegen die tijd al geboekt, of ze waren er druk mee bezig. Lijkt me dat je die namen dan juist niet noemt, dus dit lijkt mij eigenlijk eerder een teken dat LdR er niet staat dit jaar.
 

yeaghi

Gouden Tip
11 jan 2019
306
313
Geen idee waar jij geweest bent maar The Strokes op BKS was in elk geval geweldig.
Nou daar waren en zijn de meningen over verdeeld. Ik vond het echt niet goed en dat had zeker ook te maken met het wachten en gebabbel. Het enige wat het gedenkwaardig maakte voor ons is dat we de het laatste deel vanaf de vissteiger bij het verborgen strandje.
 
  • Leuk
Waarderingen: koekroeck en noid

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.830
828
The Smile als headliner zou ook echt niet verkeerd zijn trouwens, deze KEXP-sessie is er echt een voor de boeken. Staat nog niks voor ze op de planning, maar goed, dat zegt mogelijk niks natuurlijk
Headliner lijkt me wat vroeg met 1 album maar afsluiter in Two zou fantastisch zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: Movleut en Wijdje

Wijdje

Campingartiest
15 okt 2016
75
56
Headliner lijkt me wat vroeg met 1 album maar afsluiter in Two zou fantastisch zijn.
Precies! Two headliner lijkt mij ook het meest logisch inderdaad. Hopelijk hebben we aankomende week dan eindelijk het "in de loop van januari"-moment bereikt
 

Dillinger2.0

Dagopener
14 mei 2021
532
479
Nou daar waren en zijn de meningen over verdeeld. Ik vond het echt niet goed en dat had zeker ook te maken met het wachten en gebabbel. Het enige wat het gedenkwaardig maakte voor ons is dat we de het laatste deel vanaf de vissteiger bij het verborgen strandje.
Het gebabbel en het zogenaamde bezopen zijn (totale onzin)van de de zanger kon mij niks schelen. Ik hoorde een retestrakke band die de liedjes puntgaaf uitvoerde. Maar ieder zijn beleving hoor.
 

JoLe

Gouden Tip
21 mrt 2013
380
204
Over hippe nieuwe acts gesproken.... :p
Ik ben voor, The Smile imo een prima headliner.

En wat betreft The Strokes: dat brabbelen en raar doen van Casablancas hoort bij de band. De rest van de band weet dat wel hoor. Nonchalance is een groot deel van hun image. Ik vond het iig ook vet.
 
  • Leuk
Waarderingen: mees en Dillinger2.0

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.830
828
The Strokes waren The Strokes. Persoonlijk vind ik het live tegenvallen en de podiumpresentatie irritant. Wel een goede band.
 

yeaghi

Gouden Tip
11 jan 2019
306
313
Het gebabbel en het zogenaamde bezopen zijn (totale onzin)van de de zanger kon mij niks schelen. Ik hoorde een retestrakke band die de liedjes puntgaaf uitvoerde. Maar ieder zijn beleving hoor.
Gelukkig mag ieder zijn eigen beleving hebben, dank je. 🙂
voor mij is een goed live-optreden meer dan de liedjes puntgaaf uitvoeren. Dan kan ik ook de plaat opzetten. Het publiek meenemen en interactie zoeken en op het publiek afstemmen maken de show. En dan krijg je de gouden momenten als met Nick Cave, Damien Rice en Radiohead. Maar ook het eerste optreden van Thomas Azier, Lizzo, Beachhouse, soulwax en nog veel meer hadden gouden momenten. Dat is dus mijn beleving inderdaad en de maatstaf of ik een optreden wel of niet slecht vind.
Ik ben wel van mening dat een festival dit soort gouden momenten nodig heeft. Dat geeft iets magisch. En BKS heeft alles in huis om die te creeeren.
 
  • Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: wilmer en noid

snoeperd

Randprogramma
6 jun 2019
111
105
Op Primavera vond ik ze absurd inspiratieloos. Beste Strokes nummer kwam het weekend ervoor van Tame Impala. Over de BKS performance waren ook veel mensen teleurgesteld.

Maar ja, voor mij is het gebaseerd op een concert. Op YouTube ziet het er wel vaak een stuk beter uit.
Het is spijtig voor de mensen die ze vorig jaar pas zagen. Op Primavera 2015 speelden The Strokes echt weergaloos. Niet lullen, maar poetsen was toen het devies. Ze speelden destijds 8 nummers van Is This It, en eindigden hun set met 6 nummers van dat album plus Under Cover of Darkness en Reptilia.

Ze waren overigens ruim 20 minuten te laat maar dat was ze vergeven door de enorm strakke set die volgde zonder pauzes.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.007
2.071
The Smile als headliner zou ook echt niet verkeerd zijn trouwens, deze KEXP-sessie is er echt een voor de boeken. Staat nog niks voor ze op de planning, maar goed, dat zegt mogelijk niks natuurlijk
Is dat een headliner?
 
  • Leuk
Waarderingen: Wijdje

Gebruikers die dit onderwerp bekijken