Best Kept Secret 2022 - Nieuws en Geruchten

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
595
568
Waren gisteren pas laat hier (er zo'n 4u over gedaan, terwijl we normaal binnen 1u bij de beekse bergen zijn...) dus ideaal dat onze tent als stond!
Laatste stukje Altin Gün gezien en toen naar Mavis Staples en die was top op haar 82ste!
Ander hoogtepunt was Sad Night Dynamite en Alt-J ook top mar idd statig.

Als BKS-leek vond ik het terrein super. Maar idd 'n te kleine secret en casbah en het geluid op de floor was te overheersend, maar ik heb me goed geamuseerd.

Op naar dag 2!
 

Lion

Support act
7 mrt 2017
760
1.570
Ik had weekendtickets maar ga alleen de zaterdag en zondag. Was wel spannend net om nog een plekje voor onze tent te vinden maar was gelukkig nog gelukt. Heel veel zin in vandaag ?
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.755
3.700
Vandaag 15.15 The Vices

Morgen 11.30 Porridge Radio
14.00 Haunted Youth
16.00 Amenra

Muziekgieterij
 

Marin

Gouden Tip
14 apr 2021
482
315
Zo genoten van fontaines en big Thief, nu bij porridge Radio warm lopen voor the strokes. Wat een dag?
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Geweldige dag gehad. Maar een kaartje gekocht omwille van The Strokes. Gauw vergeten. Erg zonde. Maar Froukje, Fontaines en Big Thief waren de centen gelukkig wel waard. De indeling en de grootte (buiten One en Two) vielen ook mij tegen. Ach, al met al een mooie dag gehad. :)
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
558
Na vier nummers The Strokes toch maar besloten om naar Kikagaku Moyo te gaan, goede keuze! Was topoptreden. Big Thief ook erg goed.
 
  • Leuk
Waarderingen: ytsek

Lion

Support act
7 mrt 2017
760
1.570
Fantastische dag!
Beach House was inderdaad wow.
Ik heb wél genoten van The Strokes, maar stond dan ook helemaal vooraan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Marin en Sandow

elo

Headliner
3 dec 2013
5.009
3.696
The Strokes echt niet slecht, vond het echt vermakelijk! Verder Big Thief, wat een band, kippenvel. Verder verslag volgt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Marin en Sandow

Aik

Nieuw lid
12 jun 2022
2
3
In principe leuke dag gehad.

Maar parkeren is schandalig geregeld. Bij aankomst slecht aangegeven, waardoor auto's vanaf twee kanten komen en alles opstroopt. BSK geeft dan ZLM tour de schuld?!
Personeel is niet kundig en spreekt geen Nederlands. Alleen gebrekkig Engels. Ze snappen er iig niks van.

Er worden zoveel auto's op een hobbelig terrein geplaatst dat uitgangen versperd zijn. Of ontzettend smal.

Wi hebben hierdoor schade opgelopen. Maar er was in de wijde omtrek niemand van de organisatie in de buurt (zaterdag 22:45 uur). Klacht is door BSK genoteerd. Maar ik krijg volgende week pas reactie. Er stonden overigens al meer mensen klem.

Zondag gaan we dus maar niet. Uit angst uren te verliezen. Of weer schade op te lopen. Aardige domper zo

En dan gewoon € 22.50 / € 35.00 vragen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken