Best Kept Secret 2022 - Nieuws en Geruchten

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.178
2.100
Lukt het iemand om online pendelbuskaarten met vertrekdatum vandaag te bestellen?
Zo te zien kun je ook in die shuttlebus betalen:

Paying at Best Kept Secret is only possible with debit or credit card (or digital equivalent on your phone like Apple Pay and Google Pay). This means that at all bars, lockers, shuttle busses and food stands you will be able to pay without tokens. Nice, right? Maestro, VISA, Mastercard, VPay, JCB, Up and Diners are supported. Unfortunately, American Express cannot be used.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.178
2.100
Op dit moment heb ik vrij veel last van mijn knie dus ik vermoed dat ik dan hoog nodig even moet gaan zitten met wat fijne versnaperingen alvorens mijn verwachte hoogtepunt de buhne gaat betreden. Tot slot nog één keer naar de Two strompelen voor Beach House!

Zoveel zin in!
Ik vermoed dat je met dat hoogtepunt niet Kikagaku Moyo bedoelt...
 
  • Leuk
Waarderingen: EdsjeFCB

misjaz

Playlistbediener
2 jul 2019
30
16
Ondankbare taak voor Kikagaku Moyo wel. Netjes dat ze doen, maar er zal niet al te veel publiek staan. Zonde, want afscheidstournee en ook gewoon een steengoede band.
Ja inderdaad, snap deze clash totaal niet. Geweldige live band en laatste tournee, die hadden ze beter wat vroeger kunnen zetten. Gelukkig zie ik ze in Paradiso nog!
 
  • Leuk
Waarderingen: Black Lies en wenteldave

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
Zo te zien kun je ook in die shuttlebus betalen:

Paying at Best Kept Secret is only possible with debit or credit card (or digital equivalent on your phone like Apple Pay and Google Pay). This means that at all bars, lockers, shuttle busses and food stands you will be able to pay without tokens. Nice, right? Maestro, VISA, Mastercard, VPay, JCB, Up and Diners are supported. Unfortunately, American Express cannot be used.
Kan ook ter plekke, maar dan is het toch weer 5 euro pp duurder.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Enorm veel plezier gewenst aan iedereen die komend weekend op dit prachtige festival aanwezig is!
Voor mij helaas een jaartje geen BKS, maar hoop er volgend jaar weer bij te zijn!
 
  • Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: Cootje en Lion

gesp

Support act
11 jun 2018
1.090
299
Gisteravond tijdens de laatste voorbereiding nog eens Deceiver van DIIV op gezet. En net de meest recente weersvooruitzichten gecheckt. Straks met veel veel zin afreizen naar Hilvarenbeek. Veel plezier aan degenen die gaan! En voor de thuisblijvers is er online live veel te volgen zag ik :)
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.072
10.220
Veel plezier mensen! Ik wens jullie drie geweldige dagen toe daar op een schitterende locatie!
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.378
529
Ja inderdaad, snap deze clash totaal niet. Geweldige live band en laatste tournee, die hadden ze beter wat vroeger kunnen zetten. Gelukkig zie ik ze in Paradiso nog!
Heel jammer inderdaad, twijfel ook om op 22 juni dan maar het halve land af te reizen richting Paradiso. Ga er niet The Strokes én Beach House (deels) voor missen, hoe jammer ook...
 

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
581
522
Zo, bijna klaar om te vertrekken!!! Het scheelt dat we een ingerichte tent gehuurd hebben dus geen campingplek-stress, kijken hoe dat bevalt, scheelt iig met sjouwen.
Maar man man, wat heb ik er zin in!
Zit toch nog met heel wat clashes, zullen wel zien waar we bij uitkomen...

Iedereen veel plezier!
 
  • Geweldig
Waarderingen: Oasiss, Lion en Timmetje

Gebruikers die dit onderwerp bekijken