Best Kept Secret 2022 - Nieuws en Geruchten

Dillinger2.0

Dagopener
14 mei 2021
516
466
Ik neem aan dat camping/easy camp de standaard camping is? Wat is de loop tijd van de camping naar het terrein ongeveer?
10-15 minuten.

Het belangrijkste op die platte grond ontbreekt overigens: de afstand van de parkeerplek naar de ingang van het festival. Dat was de laatste editie echt irritant ver.
 

Dillinger2.0

Dagopener
14 mei 2021
516
466
Flinke afstand tussen the Secret en de andere podia. Secret hopelijk wel wat groter dan FIVE laatste keer was.
En zo op de kaart lijkt Muziekgieterij toch ook nog een behoorlijk groot podium te worden.
En is er nou helemaal niets meer op de oude plek van FOUR? Vreemd....
Vreemd vooral dat er geen enkele info voor handen is wat die Muziekgieterij daar nou eigenlijk gaat doen. Ja, Heaven sessies, maar van wie en hoe laat? En wat voor acts kunnen we daar verder verwachten?
 

setheke

Randprogramma
26 nov 2017
132
101
Vreemd vooral dat er geen enkele info voor handen is wat die Muziekgieterij daar nou eigenlijk gaat doen. Ja, Heaven sessies, maar van wie en hoe laat? En wat voor acts kunnen we daar verder verwachten?
Lekker toch, beetje de verrassing er in houden.
 

Matthijs

Gouden Tip
10 dec 2015
356
280
Walt Disco en Regressive Left lijken me wel twee prima toevoegingen op plekken in het schema die voor mij ook nog wel wat nodig haddenn
 

Marin

Gouden Tip
14 apr 2021
482
315
Voor mij de eerste keer een heel weekend bks, hoe is de sfeer een beetje op de camping?
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.215
2.150
Vreemd vooral dat er geen enkele info voor handen is wat die Muziekgieterij daar nou eigenlijk gaat doen. Ja, Heaven sessies, maar van wie en hoe laat? En wat voor acts kunnen we daar verder verwachten?
Dit geeft meer info:


Best Kept Secret
Op festival Best Kept Secret zullen op 10, 11 en 12 juni een aantal sessies worden opgenomen. Festivaldirecteur en redactielid van Heaven, Maurits Westerik is van mening dat Heaven Sessions een frisse wind zijn in de ruif aan bladen en programma’s over popmuziek. “Popmuziek is volwassen muziek. Het is daarom ook belangrijk het als zodanig te behandelen. Niet per se academisch of hoogdravend, maar wel met serieuze interesse in de achtergrond ervan. Het gaat om muziekcultuur. Die willen we uitdragen en ontsluiten. Daar staan we bij BKS, bij Heaven en bij Muziekgieterij voor.”
 

Matthijs

Gouden Tip
10 dec 2015
356
280
Voor mij de eerste keer een heel weekend bks, hoe is de sfeer een beetje op de camping?
De sfeer heb ik altijd als ontspannend ervaren. Gemoedelijk. Wel veel meer ieder met zijn eigen groepje dan op bijvoorbeeld Lowlands; de campings zijn er naar mijn idee vooral voor even nakletsen, slapen en chill wakker worden.
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.755
3.700
10-15 minuten.

Het belangrijkste op die platte grond ontbreekt overigens: de afstand van de parkeerplek naar de ingang van het festival. Dat was de laatste editie echt irritant ver.
Ik heb gemaild naar BKS ivm mijn loopbeperking. Mag toch hopen dat het niet te ver is..
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.455
1.592
Het loont met deze indeling al helemaal niet meer om bands buiten de One en de Two te zien. Je gaat overal halve shows zien, zonde.
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.722
2.290
Ik heb gemaild naar BKS ivm mijn loopbeperking. Mag toch hopen dat het niet te ver is..
Dit staat er in de FAQ:

Do you use a wheelchair/ have walking difficulties and are you coming by car? Please let us know through [email protected]. Mention the number of cars you’ll be coming with, and your license plate number. We will do our best to make sure you get a parking place closer to the entrance. You’ll receive your wristband for Best Kept Secret there as well. We have a limited number of parking places here, so please don’t wait too long with this request. From the disabled parking space it is still approximately 1 kilometer to the festival grounds, but this way it is way less crowdy. Also, the path is asphalted and easily accessible. Pay attention: the disabled parking space is not accessible without passing on your licence plate number to [email protected] before the festival.
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.755
3.700
Dit staat er in de FAQ:

Do you use a wheelchair/ have walking difficulties and are you coming by car? Please let us know through [email protected]. Mention the number of cars you’ll be coming with, and your license plate number. We will do our best to make sure you get a parking place closer to the entrance. You’ll receive your wristband for Best Kept Secret there as well. We have a limited number of parking places here, so please don’t wait too long with this request. From the disabled parking space it is still approximately 1 kilometer to the festival grounds, but this way it is way less crowdy. Also, the path is asphalted and easily accessible. Pay attention: the disabled parking space is not accessible without passing on your licence plate number to [email protected] before the festival.
Ooohh super, dank!
 

pixie6666

Randprogramma
5 mrt 2017
100
26
Wat is O. op zondag in de Casbah? Nergens op de BKS-site iets over te vinden. En de naam googelt ook niet erg makkelijk
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.142
1.176
Ik ga dit jaar voor de eerste keer naar BKS, een leek dus. Heb ik het goed dat ONE een openluchtpodium is en TWO een tent?

Als dit zo is, werkt de tent met het 'rode kuizensysteem' van Rock Werchter? Of is er altijd wel nog plaats? Je voelt me al aankomen, het gaat over de overgang van The Strokes naar Beach House ...
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
557
Ik ga dit jaar voor de eerste keer naar BKS, een leek dus. Heb ik het goed dat ONE een openluchtpodium is en TWO een tent?

Als dit zo is, werkt de tent met het 'rode kuizensysteem' van Rock Werchter? Of is er altijd wel nog plaats? Je voelt me al aankomen, het gaat over de overgang van The Strokes naar Beach House ...
Oh er is altijd nog wel plaats hoor. Best Kept Secret is (gelukkig) een heel stuk kleinschaliger dan Rock Werchter.

Al heb ik Beach House de vorige keer volgens mij wel hélemaal achterin de tent gezien, maar het is niet zo dat die dicht gaat of zo...
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.329
5.024
Ook niet echt blij met de indeling. Of zijn de loop afstanden van de parkeerplaatsen korter geworden? Lijkt me niet toch. Teveel onzin podia naar mijn mening. Ik mis daarin de eerste edities. Toen was enkel de four bestemd voor wat afleiding.
 
  • Leuk
Waarderingen: pixie6666

Gebruikers die dit onderwerp bekijken