De loopafstand naar de camping en de bungalows is wat korter, naar de parkeerplaats waarschijnlijk niet.Ook niet echt blij met de indeling. Of zijn de loop afstanden van de parkeerplaatsen korter geworden? Lijkt me niet toch. Teveel onzin podia naar mijn mening. Ik mis daarin de eerste edities. Toen was enkel de four bestemd voor wat afleiding.
Over the Secret: die ligt zo te zien wat verder weg dan FIVE in eerdere jaren, maar heeft wel een betere looplijn. In 2019 moest je langs dat open lucht dance-podium, Casbah en Seven. Nu loop je er via die bredere weg naartoe waar eerdere jaren de ingang aan zat. En voordeel van deze plek is dat er ook een grotere tent geplaatst kan worden.
Van die nieuwe onzinpodia liggen vooral die Playground-sjoelbakken onhandig (op de oude plek van de FIVE, na de ingang). Die andere drie kun je gemakkelijk vermijden.
Ben wel benieuwd wat ze met dat muziekgieterijpodium gaan doen.
En nog een paar dingen die opvallen:
- Een Grolsch balkonbar tegenover ONE?
- Wat is die Hideout tegenover ONE? Gewoon wat bankjes of zo?
- Sounds zat eerder bij de ingang; nu bij ONE onder die balkonbar. Is dat handig?
En Piraterei: er wordt dus ook op de camping nog een area gemaakt. Maar deze is van Heetbrood en daar hebben ze wel erg lekker ontbijt:
Heetbrood - Nieuws
www.heetbrood.nl