Best Kept Secret 2022 - Nieuws en Geruchten

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.223
2.165
Ook niet echt blij met de indeling. Of zijn de loop afstanden van de parkeerplaatsen korter geworden? Lijkt me niet toch. Teveel onzin podia naar mijn mening. Ik mis daarin de eerste edities. Toen was enkel de four bestemd voor wat afleiding.
De loopafstand naar de camping en de bungalows is wat korter, naar de parkeerplaats waarschijnlijk niet.

Over the Secret: die ligt zo te zien wat verder weg dan FIVE in eerdere jaren, maar heeft wel een betere looplijn. In 2019 moest je langs dat open lucht dance-podium, Casbah en Seven. Nu loop je er via die bredere weg naartoe waar eerdere jaren de ingang aan zat. En voordeel van deze plek is dat er ook een grotere tent geplaatst kan worden.

Van die nieuwe onzinpodia liggen vooral die Playground-sjoelbakken onhandig (op de oude plek van de FIVE, na de ingang). Die andere drie kun je gemakkelijk vermijden.
Ben wel benieuwd wat ze met dat muziekgieterijpodium gaan doen.

En nog een paar dingen die opvallen:
- Een Grolsch balkonbar tegenover ONE?
- Wat is die Hideout tegenover ONE? Gewoon wat bankjes of zo?
- Sounds zat eerder bij de ingang; nu bij ONE onder die balkonbar. Is dat handig?

En Piraterei: er wordt dus ook op de camping nog een area gemaakt. Maar deze is van Heetbrood en daar hebben ze wel erg lekker ontbijt:
Lieve mensen, na een lange pauze zijn we terug! Deze zomer zijn we te vinden op al onze (en hopelijk ook jullie) lievelingsfestivals. Zo varen we met de koffieboot o.a. langs Pinkpop en Boulevard Festival en maken we uitgebreide ontbijtjes op Down The Rabbit Hole. Bijzonder dit jaar de setting op Best Kept Secret. Daar bestieren we een heel veldje op de camping! Genaamd -Piraterei op de camping- met de droogkomische radiopraat van Radio Blauwbaard, ontbijtburgers, katerknutselen en ontbijt op bed. De perfecte plek om je festivaldag te beginnen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Marin en yeaghi

mroizo

Randprogramma
15 mei 2017
193
142
The Strokes spelen morgen een show in Spanje, tot op heden nog niet gecanceld. Goede hoop dat ze na de covid besmetting de tour weer hervatten?
 
  • Leuk
Waarderingen: yeaghi

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.223
2.165
The Strokes spelen morgen een show in Spanje, tot op heden nog niet gecanceld. Goede hoop dat ze na de covid besmetting de tour weer hervatten?
Ja, anders hadden we dat wel geweten. Na die Primavera show hebben ze ook nog een paar dagen 'rust'.
King Gizzard heeft verder ook niets gecanceld. En Nick Cave staat vanavond gewoon op Northside.

Tot nu komt BKS dus met alleen de annulering van Soulwax nog goed weg.
 
  • Leuk
Waarderingen: yeaghi

Jooop

Playlistbediener
2 jun 2022
17
6
Ik lees zo nu en dan wat over de afstand tussen parkeerkplaats en campingterrein. Wat moet ik me hierbij voorstellen qua tijd / afstand?
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.735
2.309
Ik lees zo nu en dan wat over de afstand tussen parkeerkplaats en campingterrein. Wat moet ik me hierbij voorstellen qua tijd / afstand?
De mindervalidenparkeerplaats is op 1 kilometer afstand. De normale parkeerplaats is nog een klein stukje verder. Ik zou rekenen op zo'n 10 minuten naar de plek waar je je bandjes krijgt (over een viaduct) en nog een 10 minuten naar de daadwerkelijke ingang van het terrein. De parkeerplaats voor je fiets is naast de plek waar je je bandje krijgt, die staan ook beide op de plattegrond.

Vanuit de camping was het altijd een klein kwartier naar de ingang van het terrein, omdat je praktisch langs de ingang waar je bandje kreeg kwam. Nu is er een andere route die hopelijk iets korter is. Ik verwacht een minuut of 10?
 

Jooop

Playlistbediener
2 jun 2022
17
6
De mindervalidenparkeerplaats is op 1 kilometer afstand. De normale parkeerplaats is nog een klein stukje verder. Ik zou rekenen op zo'n 10 minuten naar de plek waar je je bandjes krijgt (over een viaduct) en nog een 10 minuten naar de daadwerkelijke ingang van het terrein. De parkeerplaats voor je fiets is naast de plek waar je je bandje krijgt, die staan ook beide op de plattegrond.

Vanuit de camping was het altijd een klein kwartier naar de ingang van het terrein, omdat je praktisch langs de ingang waar je bandje kreeg kwam. Nu is er een andere route die hopelijk iets korter is. Ik verwacht een minuut of 10?
Dank. Dat valt best mee. Hoewel je natuurlijk wel je hele campingboeltje en 4,5 liter toegestane licht alcoholische dranken mee moet sjouwen.
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.735
2.309
Dank. Dat valt best mee. Hoewel je natuurlijk wel je hele campingboeltje en 4,5 liter toegestane licht alcoholische dranken mee moet sjouwen.
Dat is inderdaad de grootste uitdaging. Zeker als je op de camping wat verder achteraan staat dan komt daar nog een aardige wandeling bij. Het begin van de camping is het eind natuurlijk niet.
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.756
3.701
Voor de grap meegedaan aan een winactie van Festileaks en festitent. Voor BKS heb ik een tent gewonnen voor het hele weekend. We hebben zelf inmiddels al een andere tent geboekt. Ik mag deze doorgeven. Mocht je interesse hebben laat het weten. (Stuur even en priveberichtje) Hoef er niets voor te hebben.....Nouja een biertje daar is altijd welkom?

FestiTent Easy, Relax & Enjoy (twv 160€)​

Includes a FestiTent, Lantern, Air mattresses, Sleeping bags and Pillows.
Ik ga alleen de zaterdags, kan ik ook 1 dag, een ander misschien de vrijdag en weer een ander de zondag? ??
 
  • Confetti
Waarderingen: Festisolo

misjaz

Playlistbediener
2 jul 2019
30
16
Voor de grap meegedaan aan een winactie van Festileaks en festitent. Voor BKS heb ik een tent gewonnen voor het hele weekend. We hebben zelf inmiddels al een andere tent geboekt. Ik mag deze doorgeven. Mocht je interesse hebben laat het weten. (Stuur even en priveberichtje) Hoef er niets voor te hebben.....Nouja een biertje daar is altijd welkom?

FestiTent Easy, Relax & Enjoy (twv 160€)​

Includes a FestiTent, Lantern, Air mattresses, Sleeping bags and Pillows.
Ik ben zeker geïnteresseerd!
 

Marin

Gouden Tip
14 apr 2021
483
315
The strokes canceled primavera, slecht nieuws voor BKS op komst? Ik zou echt niet weten wie die spot over zou moeten nemen, en zouden ze nog ergens een nieuwe headliner vandaan kunnen halen op zo'n korte termijn?
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.404
3.370
The strokes canceled primavera, slecht nieuws voor BKS op komst? Ik zou echt niet weten wie die spot over zou moeten nemen, en zouden ze nog ergens een nieuwe headliner vandaan kunnen halen op zo'n korte termijn?
De band geeft aan volgende week gewoon te beginnen in Stockholm en ook PS weekend 2 te spelen. BKS lijkt me dus 'gewoon' veilig.
 
  • Leuk
Waarderingen: yeaghi

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.223
2.165
The strokes canceled primavera, slecht nieuws voor BKS op komst? Ik zou echt niet weten wie die spot over zou moeten nemen, en zouden ze nog ergens een nieuwe headliner vandaan kunnen halen op zo'n korte termijn?
Rustig aan...
In de aankondiging van Primavera staat ook dat het concert op 10 juni gewoon doorgaat. Mensen die 3 juni zouden gaan krijgen zelfs mogelijkheid te ruilen
 
  • Leuk
Waarderingen: yeaghi

Lowlandicus

Dagopener
10 apr 2019
669
595
The strokes canceled primavera, slecht nieuws voor BKS op komst? Ik zou echt niet weten wie die spot over zou moeten nemen, en zouden ze nog ergens een nieuwe headliner vandaan kunnen halen op zo'n korte termijn?

'The band will return to the stage beginning next week in Stockholm and will perform on the second weekend at Primavera'

Voorlopig nog geen man overboord, maar fingers crossed...
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.540
4.434
Rustig aan...
In de aankondiging van Primavera staat ook dat het concert op 10 juni gewoon doorgaat. Mensen die 3 juni zouden gaan krijgen zelfs mogelijkheid te ruilen
Al bij al netjes opgelost nog door de organisatie daar.
Idd lijkt me momenteel geen erg voor het optreden op BKS
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.937
8.579
'The band will return to the stage beginning next week in Stockholm and will perform on the second weekend at Primavera'

Voorlopig nog geen man overboord, maar fingers crossed...

WK1 was mijn enige kans om ze te zien dit jaar. Heb WK2 moeten afzeggen (en kan dus niet naar BKS ook)...

Volgend jaar dan maar eindelijk in België? Dacht echt dat dit jaar het jaar is.
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
993
120
Ik hoop dat t goed komt, die cancellation van PS zat er wel aan te komen natuurlijk..
Ik verbaas me nog steeds over die plattegrond....dus The Secret staat waar Woohah main stage is en The Casbah lijkt nog steeds hetzelfde concept te zijn....dat wordt dringen dan daar als je iets van de nieuwere bandjes wilt zien.
Het is jammer. Er lijkt een veel te grote focus gelegd op Dancefloors bij de nieuwe aanpak.
 
  • Leuk
Waarderingen: pixie6666

Flater!

Playlistbediener
2 jun 2022
5
4
Na 9 jaar Lowlands en 3 jaar DTRH de eerste keer BKS (vooral voor Nick Cave) samen met mijn vrouw.
Aangezien wij wat ouder zijn (54) willen wij graag op de camping die het rustigste (snap dat die er eigenlijk niet is) is.
Wat raden jullie ons aan?
 

Rikkie

Support act
14 nov 2012
882
904
Na 9 jaar Lowlands en 3 jaar DTRH de eerste keer BKS (vooral voor Nick Cave) samen met mijn vrouw.
Aangezien wij wat ouder zijn (54) willen wij graag op de camping die het rustigste (snap dat die er eigenlijk niet is) is.
Wat raden jullie ons aan?
Gewoon naar de camping gaan. Veel geluidsoverlast was er gedurende de voorgaande edities niet.

Wellicht niet langs het pad naar de hoofdingang, de chaletjes en wc/douche voorzieningen.
 

Greyhound

Gouden Tip
9 jun 2021
329
369
Na 9 jaar Lowlands en 3 jaar DTRH de eerste keer BKS (vooral voor Nick Cave) samen met mijn vrouw.
Aangezien wij wat ouder zijn (54) willen wij graag op de camping die het rustigste (snap dat die er eigenlijk niet is) is.
Wat raden jullie ons aan?
Leuk zeg, ik ga na 16 jaar Lowlands ook voor het eerst naar BKS (en natuurlijk weer naar LL). Heel benieuwd!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken