Best Kept Secret 2022 - Nieuws en Geruchten

Marin

Gouden Tip
14 apr 2021
467
308
ja idd, zelfs een beetje bang dat er te weinig kaartjes verkocht zijn. Op instagram zijn ze echt erg vaak aan het posten “buy your tickets now!”
Ja dit gevoel heb ik ook soms inderdaad, ben echt benieuwd hoe vol of leeg het gaat zijn
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
989
119
Even een ticket gerelateerd vraagje: ik heb 1 ticket aangeboden via de BKS resale site. Echter wil ik deze nu terugtrekken uit de verkoop. Ik kan dit op geen enkele manier op de site doen. Contact met Paylogic is ook simpelweg niet mogelijk. Iemand enig idee? (wat een kutbedrijf dat Paylogic trouwens...)
Ik had problemen met uploaden van een van mijn gekochte tickets, na een heel vaag support telefoontje met paylogic support (er moest iets gereset worden) kon ik het ticket daar toch gewoon kwijt.
 

Dillinger2.0

Dagopener
14 mei 2021
509
456
ja idd, zelfs een beetje bang dat er te weinig kaartjes verkocht zijn. Op instagram zijn ze echt erg vaak aan het posten “buy your tickets now!”
Dat doen ze elk jaar hoor, dat zegt m.i niet zoveel. Ik bedoel meer dat Friendly Fire, voor zover ik begreep, behoorlijk heeft moeten snoeien in het personeelsbestand, ten gevolge van COVID - 19, en dat dat voor 'organisatie problemen' zou kunnen zorgen.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.178
2.100
Dat doen ze elk jaar hoor, dat zegt m.i niet zoveel. Ik bedoel meer dat Friendly Fire, voor zover ik begreep, behoorlijk heeft moeten snoeien in het personeelsbestand, ten gevolge van COVID - 19, en dat dat voor 'organisatie problemen' zou kunnen zorgen.
De festivalsector heeft het op dit moment niet gemakkelijk. Naast een kleiner personeelsbestand is vooral het werven van vrijwilligers veel lastiger. Zie ook dit artikel van 3voor12:


Komt voor BKS dan ook nog bij dat er onder andere vanwege Covid onzekerheden zijn over een aantal belangrijke namen op de affiche. Kan me dus niet anders voorstellen dan dat het roerige dagen zijn bij Friendly Fire. Het zou me ook niet helemaal verbazen als er nog wat namen zijn die alsnog wegvallen vanwege onzekerheden.

Tegelijk zal voor hen de eerste prioriteit zijn dat het tijdens het festival zelf zo soepel als mogelijk verloopt; en dat dat prioriteit krijgt boven het eerder online zetten van een plattegrond bijvoorbeeld.
 

mroizo

Randprogramma
15 mei 2017
193
142
Ik had problemen met uploaden van een van mijn gekochte tickets, na een heel vaag support telefoontje met paylogic support (er moest iets gereset worden) kon ik het ticket daar toch gewoon kwijt.
Inmiddels gelukt nadat iemand van de chat te hulp schoot. Maar wat een onoverzichtelijke bende daar bij Paylogic.
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.739
3.681
Ophouden met het doemdenken jongens. Met anderhalve week kan het weer nog 100 keer anders, maar het lijkt prima!
Tijd om ons bezig te houden met de setlists. Voor diegenen die dat willen uiteraard want zijn ook genoeg die zich graag laten verrassen natuurlijk.

Voor dEUS is het het eerste optreden sinds lange tijd op BKS. De laatste was in Maart in Portugal aldus setlist. Persoonlijk vind ik die al alleraardigst. The Ideal Crash en Roses zou ik nog wel willen horen. Wat vinden jullie ervan, welke zouden jullie er graag bij/uit zien?

Fontaines D.C. vooral het nieuwe werk laten horen de afgelopen tijd. Met 8 van Skinty Fia, 4 van AHD en 1 van Dogrel. Zal dat op BKS anders zijn met een aangepaste festivalsetlist? Na Primavera weten we meer ;)

The Strokes laatste in Corona Capital Guadalaraja opgetreden. Je verzint het niet... Vind het een lekkere setlist! Kom maar door.

Let's goooo
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.178
2.100
Ophouden met het doemdenken jongens. Met anderhalve week kan het weer nog 100 keer anders, maar het lijkt prima!
Tijd om ons bezig te houden met de setlists. Voor diegenen die dat willen uiteraard want zijn ook genoeg die zich graag laten verrassen natuurlijk.

Voor dEUS is het het eerste optreden sinds lange tijd op BKS. De laatste was in Maart in Portugal aldus setlist. Persoonlijk vind ik die al alleraardigst. The Ideal Crash en Roses zou ik nog wel willen horen. Wat vinden jullie ervan, welke zouden jullie er graag bij/uit zien?

Fontaines D.C. vooral het nieuwe werk laten horen de afgelopen tijd. Met 8 van Skinty Fia, 4 van AHD en 1 van Dogrel. Zal dat op BKS anders zijn met een aangepaste festivalsetlist? Na Primavera weten we meer ;)

The Strokes laatste in Corona Capital Guadalaraja opgetreden. Je verzint het niet... Vind het een lekkere setlist! Kom maar door.

Let's goooo
Ben eigenlijk vooral ook benieuwd naar de setlist die meneer Cave deze week in Arhus gaat neerzetten!!

Maar die set van dEUS is inderdaad een fijne best off-set. Heb dEUS al best vaak gezien, maar iedere keer Suds & Soda weten te missen. Dit keer dan maar?!
Die laatste 2 optredens van Fontaines D.C. waren volgens mij een soort showcases; bij de concerten daarvoor in de VS hebben ze juist wel veel gespeeld van Dogrel.
De setlist (en recensies) van de laatste concerten van Beach House beloven veel moois.
En Alt-J speelt opvallend veel van het eerste album, met een lichtshow die op ONE goed kan gaan werken.

Maar.... ook the National zet een mooie setlist neer, met drie nieuwe nummers. Toch jammer dat we die dit jaar moeten missen...
 

MisterIks

Randprogramma
18 mei 2021
222
193
Als het lekker weer blijkt te worden (en dat wordt het natuurlijk) dan zullen er last minute zeker nog wel een aantal kaarten over de toonbank gaan
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Ophouden met het doemdenken jongens. Met anderhalve week kan het weer nog 100 keer anders, maar het lijkt prima!
Tijd om ons bezig te houden met de setlists. Voor diegenen die dat willen uiteraard want zijn ook genoeg die zich graag laten verrassen natuurlijk.

Voor dEUS is het het eerste optreden sinds lange tijd op BKS. De laatste was in Maart in Portugal aldus setlist. Persoonlijk vind ik die al alleraardigst. The Ideal Crash en Roses zou ik nog wel willen horen. Wat vinden jullie ervan, welke zouden jullie er graag bij/uit zien?

Fontaines D.C. vooral het nieuwe werk laten horen de afgelopen tijd. Met 8 van Skinty Fia, 4 van AHD en 1 van Dogrel. Zal dat op BKS anders zijn met een aangepaste festivalsetlist? Na Primavera weten we meer ;)

The Strokes laatste in Corona Capital Guadalaraja opgetreden. Je verzint het niet... Vind het een lekkere setlist! Kom maar door.

Let's goooo
Precies we zijn genoeg negatief geweest. Bij dEUS is er niks mis met een best of set. Bad Timing, Roses, Instant Streets, The Architect, Suds & Soda, Hotellounge, Secret Hell, Sister Dew, Theme From Turnpike, Nothing Really Ends, Little Arithmetics, Fell Of The Floor Man, The Ideal Crash etc. Etc.

blijft een geweldige band.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.178
2.100
Nieuwe podcast van BKS met André Malotaux die vanaf het begin de food line-up verzorgt. Misschien de leukste van de podcasts tot nu toe, die Malotaux is wel echt enthousiast over zijn werk en geeft ook nog best aardig beeld van wat er achter de schermen allemaal gebeurt.
Hij geeft toe dat die frikandellenvlaai geen goed idee was... Daarom dit jaar maar experimenteren met hapjes van de voetjes van oesterzwammen! En de burgermeester staat er ook weer gewoon!

Volgens Maurits start productie op terrein morgen (1 juni).
Hij laat toch ook wel vallen dat het opstarten na 3 jaar soms nog wat stroef gaat.
Geeft verder aan dat terrein zelf afgelopen 2 jaar flink is opgeknapt, onder andere met de nieuwe ingang naar het terrein.
 
  • Leuk
Waarderingen: yannickd en yeaghi

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.178
2.100
Flinke afstand tussen the Secret en de andere podia. Secret hopelijk wel wat groter dan FIVE laatste keer was.
En zo op de kaart lijkt Muziekgieterij toch ook nog een behoorlijk groot podium te worden.
En is er nou helemaal niets meer op de oude plek van FOUR? Vreemd....
 

Dillinger2.0

Dagopener
14 mei 2021
509
456
Iemand ervaringen met zo'n KAR tent? Zo'n kartonnen tent? We willen deze keer een tent huren maar twijfelen tussen een gewone tent en een kartonnen variant.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken