Best Kept Secret 2022 - Nieuws en Geruchten

mroizo

Randprogramma
15 mei 2017
193
142
God wat zou ik dan ongelooflijk hard balen
Tthe Strokes zijn voor mij de reden om dit jaar BKS te bezoeken ipv DTRH. Zou inderdaad echt zwaar klote zijn.
Niet dat het feestje er minder om wordt hoor ;)
3 juni staat het volgende concert gepland in Spanje, kan me indenken dat ze deze laten schieten. Vanaf 8 juni hebben ze een serie Europese concerten staan, heb toch wel goede hoop dat ze komen!
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.223
2.165
The Strokes verplaatsen hun afgelaste optreden naar 17 juni (dus alweer terug naar de VS dan). Ik moet nog zien of ze uberhaupt de oversteek gaan maken als daar covid rondgaat.
Waarschijnlijk zouden ze dan sowieso alweer in de VS zijn, want de weken daarna stond er al niets gepland. Dus dit zegt niets over de Europese optredens.
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

Lowlandicus

Dagopener
10 apr 2019
669
595
Nick Cave en ook King Gizzard lijken me gezien de laatste berichten wel zo zeker als de overige acts, toch? Inderdaad wel apart dat die twee TBA's nog altijd niet aangekondigd zijn. Dat doet mij denken dat er misschien nog een of enkele afzeggingen zijn en dat ze laatste wijzigingen in een klap doorgeven.

Dat ze nu nog met die plattegrond bezig zijn: zou dat liggen aan planning, aan tegenvallende kaartverkoop (waardoor bijvoorbeeld een bar/toiletblok/foodtruckplek minder nodig is) en/of het niet kunnen komen aan materiaal/personeel om dat materiaal op te zetten?

King Gizzard gaat in ieder geval 'gewoon' de oversteek naar Europa maken, hebben ze bevestigd. In Griekenland gaan ze 2 shows zonder drummer doen onder het mom van 'The show must go on'. Hopelijk blijft de rest van de band zonder Covid en kan ik mijn favo band na 3 jaar eindelijk weer zien op BKS!
 

mroizo

Randprogramma
15 mei 2017
193
142
Please nee. Dat is het moment waarop ik ze eindelijk zie dit jaar!
Don't blame me! Ik doe ook maar een gok hoor... ;)
Ik kan me zelfs indenken dat, mocht het een muzikant zijn, ze deze op kunnen vangen met een vervanger. Of de 'zieke' is gewoon alweer beter.
Ik help je duimen!
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.756
3.701
Tthe Strokes zijn voor mij de reden om dit jaar BKS te bezoeken ipv DTRH. Zou inderdaad echt zwaar klote zijn.
Niet dat het feestje er minder om wordt hoor ;)
3 juni staat het volgende concert gepland in Spanje, kan me indenken dat ze deze laten schieten. Vanaf 8 juni hebben ze een serie Europese concerten staan, heb toch wel goede hoop dat ze komen!
Het was voor mij ook inderdaad in eerste instantie de reden voor het dagticket. Nu is het met Just Mustard/Froukje - dEUS - Big Thief - Fontaines DC - The Strokes - Beach House echt een fantastische dag in z'n geheel geworden en ja we gaan ons zeker wel vermaken. Maar The Strokes op die spot op die locatie... Moet goed komen!
 
  • Leuk
Waarderingen: mroizo

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
993
120
King Gizzard heeft toch 2 drummers ? Dus dat wordt dan harder drummen voor die ene die overblijft.
The Strokes: Ik heb geen zorgen vooralsnog. Primavera is misschien n ander verhaal.....das deze week al.
Ik zou het cancellen van Nick Cave het meest begrijpen: recent nog een tweede kind verliezen...ik kan me in de verste verten niet voorstellen hoe heftig dat moet zijn.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.177
2.996
King Gizz heeft al een tijdje slechts 1 drummer meer. Die andere werkt nu full time voor het label/management als ik me niet vergis.
 

Lion

Support act
7 mrt 2017
762
1.580
Niet doemdenken, maar zouden ze dan Beach House headliner maken?
Dat gok ik dan inderdaad ook. Want vragen of Nick Cave een extra set speelt die dag ervoor zal te duur zijn gok ik. En ALT-J kan die dag niet.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.223
2.165
Dat gok ik dan inderdaad ook. Want vragen of Nick Cave een extra set speelt die dag ervoor zal te duur zijn gok ik. En ALT-J kan die dag niet.
Als the Strokes echt weg zouden vallen dan hebben volgende week ook Primavera, Rosendal en Tempelhof een probleem. Zou dan dus kunnen dat die festivals gezamenlijk een vervanging zouden zoeken. En anders dan is het meest logisch dat Beach House naar die headline-plek gaat, Metronomy naar die laatste plek op TWO en dat er ergens nog een sub vandaan wordt gehaald, zoals the Avalanches.

Maar laten we positief blijven. Primavera W1 zou wellicht nog te vroeg kunnen komen, maar vanaf medio volgende week zou het hervatten van de tour toch zeker wel weer moeten kunnen? Het zijn 'maar' 4, goed betaalde optredens!
 

Marin

Gouden Tip
14 apr 2021
483
315
Als Nick Cave en the strokes weg zouden vallen kunnen ze het festival beter cancelen denk ik? Nee maar ik denk dat het wel goed komt met beide gevallen, fingers crossed. Hoe denken jullie dat het met de kaartverkoop gaat? Denk niet meer dat het uitverkocht raakt aan ticketswap te zien, mensen verkopen nu hun kaartjes voor €160
 

mroizo

Randprogramma
15 mei 2017
193
142
Even een ticket gerelateerd vraagje: ik heb 1 ticket aangeboden via de BKS resale site. Echter wil ik deze nu terugtrekken uit de verkoop. Ik kan dit op geen enkele manier op de site doen. Contact met Paylogic is ook simpelweg niet mogelijk. Iemand enig idee? (wat een kutbedrijf dat Paylogic trouwens...)
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.317
1.326
1653988327686.png

Veel plezier daar Leute. This is it is absoluut 1 van mijn favo platen all time. Heel misschien doe ik een Ticketswapje voor BKS op zaterdag, maar heb eigenlijk andere plannen.
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

Dillinger2.0

Dagopener
14 mei 2021
520
469
Nou, ik begin er inmiddels echt wel zin in te krijgen. Als ik het blokkenschema eens bekijk dan ga ik me zeker weer vermaken al blijft de spoeling wat dunner dan afgelopen edities. Hopelijk blijft het weer nog een poosje stabiel. Ben benieuwd of het allemaal een beetje gesmeerd zal lopen. Iets zegt me dat ze nogal onderbezet zijn bij de organisatie. Die hele gebrekkige manier van communiceren, dat niet bijwerken van het blokkenschema, ik weet het niet. Het doet me een beetje vrezen voor een soepel verloop.
 

setheke

Randprogramma
26 nov 2017
132
101
Nou, ik begin er inmiddels echt wel zin in te krijgen. Als ik het blokkenschema eens bekijk dan ga ik me zeker weer vermaken al blijft de spoeling wat dunner dan afgelopen edities. Hopelijk blijft het weer nog een poosje stabiel. Ben benieuwd of het allemaal een beetje gesmeerd zal lopen. Iets zegt me dat ze nogal onderbezet zijn bij de organisatie. Die hele gebrekkige manier van communiceren, dat niet bijwerken van het blokkenschema, ik weet het niet. Het doet me een beetje vrezen voor een soepel verloop.
ja idd, zelfs een beetje bang dat er te weinig kaartjes verkocht zijn. Op instagram zijn ze echt erg vaak aan het posten “buy your tickets now!”
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken