Best Kept Secret 2022 - Nieuws en Geruchten

Pbuch1980

Playlistbediener
25 mrt 2022
18
5
Joepie, in plaats van de namen waar we op wachten of een blokkenschema weer een podcast over pizza ?‍?. Mijn voorpret heeft hier wel onder te lijden.
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.779
3.732
Ook alleen zaterdag, met stip op
1. The Strokes
2. Beach House
3. Fontaines DC / Big Thief
5. dEUS
6. Froukje
7. Porridge Radio
8. Metronomy
9. Beach Bunny
10. Wat een beetje uit komt
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
559
Ik ben er alleen op zaterdag maar wel erg veel zin in:
1. Big Thief
2. The Strokes
3. Kikagaku Moyo
4. Fontaines DC
5. Beach House
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
1. Fontaines DC
2. Nick Cave & the BS
3. Big Thief
4. Deus
5. Sad Night Dynamite
6. Metronomy
7. Sampa the Great
8. Genesis Owusu
9. Beach House
10. the Strokes
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.251
2.190
Zo te zien nog wat reacties van BKS op Instagram.
Over het tijdschema:

zal niet lang meer duren, deze maand nog!

En de namen van Casbah:

Duurt niet lang meer!

En het ontbreken van DJ Shadow:

helaas niet, dat is zeker. Komende BKS editie past niet in zijn planning. Alle begrip, een volgende keer hopelijk wel. Jij en wij zijn en blijven groot liefhebber van the one and only Shadow.
 
  • Leuk
Waarderingen: Pbuch1980

Pbuch1980

Playlistbediener
25 mrt 2022
18
5
Zo te zien nog wat reacties van BKS op Instagram.
Over het tijdschema:

zal niet lang meer duren, deze maand nog!

En de namen van Casbah:

Duurt niet lang meer!

En het ontbreken van DJ Shadow:

helaas niet, dat is zeker. Komende BKS editie past niet in zijn planning. Alle begrip, een volgende keer hopelijk wel. Jij en wij zijn en blijven groot liefhebber van the one and only Shadow.
Werd tijd. Een maand terug riepen ze al binnenkort. Ben benieuwd!
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.351
5.046
Ben benieuwd. De naam regelmatig voorbij zien komen maar nooit echt tijd in gestoken. Kwa naam dacht ik altijd dat dit een Vlaamse volkszanger betrof.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.251
2.190
Op Instagram is BKS recentelijk, naast Meskerem Mees en Unschooling, ook The Vices, Tramhause, Talk Show, Novastar (?), Merol and L'Rain gaan volgen.
Mooi gevonden Thijssssss

L'Rain zou wel een mooie toevoeging zijn. Die heb ik afgelopen jaar gemist bij Le Guess Who?
Novastar is door Friendly Fire ook in het Amsterdamse Bos geprogrammeerd; ik weet niet of je daar veel achter moet zoeken.
Er lijkt in ieder geval nog wel het nodige aan te komen zo. Kom maar op!

Edit:
L'Rain is overigens in de buurt. Speelt de BKS-vrijdag in Keulen en heeft de zaterdag en zondag nog geen data staan.
Ze staat wel op 14/6 in TivoliVredenburg, maar dat is in het voorprogramma van Sharon van Etten.
 
Laatst bewerkt:

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.666
1.189
Op Instagram is BKS recentelijk, naast Meskerem Mees en Unschooling, ook The Vices, Tramhause, Talk Show, Novastar (?), Merol and L'Rain gaan volgen.
Ook Nilüfer Yanya en Nagasaki Swim staan er tussen en zijn (nog) niet aangekondigd door BKS.
Dan hebben we met Unschooling en Meskerem Mees meteen de boeiendste van dat lijstje gehad, een lijstje dat er zo zou uitzien zou voor mij de doorslag geven om mijn ticket te verkopen (en die kans acht ik ondertussen toch vrij groot).

Dat terzijde: wat heeft iedereen met The Vices? Een half jaar geleden live gezien. Was toch echt niet zo speciaal?
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.251
2.190
Dan hebben we met Unschooling en Meskerem Mees meteen de boeiendste van dat lijstje gehad, een lijstje dat er zo zou uitzien zou voor mij de doorslag geven om mijn ticket te verkopen (en die kans acht ik ondertussen toch vrij groot).

Dat terzijde: wat heeft iedereen met The Vices? Een half jaar geleden live gezien. Was toch echt niet zo speciaal?
Nilüfer Yanya en L'Rain zouden beiden wel sterke toevoegingen zijn hoor.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.001
8.652
Ik verwacht niks meer aan de bovenkant in ieder geval. Die is meer stacked dan de voorgaande jaren.

Wel wat fijne onbekende bandjes enzo. Waar hier al maanden om geroepen wordt dus.
 
  • Leuk
Waarderingen: gretz

Lowlandicus

Dagopener
10 apr 2019
686
624
Friendly Fire heeft zojuist ook aangekondigd dat Tramhaus bij hun zit vanaf heden. Grote kans dat ze op BKS staan dus, vet! (ROTTERDAM!!)
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

wiemkje

Playlistbediener
31 jan 2018
5
2
Ik hoop op nog wat meer onbekende bandjes, met wat meer power. Met de bekende namen is niks mis, maar het is een beetje braafjes
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.666
1.189
Ze hebben ook vandaag hun profielfoto terug gewijzigd van hun Oekraïne vlag inspired logo, naar wat het oorspronkelijk was.
Alles wijst naar een announcement in de zeer nabije toekomst. Laten we hopen morgenochtend!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken