Best Kept Secret 2022 - Nieuws en Geruchten

gretz

Campingartiest
5 mrt 2019
65
83
Morgenochtend laatste namen.
Jep
This is finally happening, only 50 days left! Keep an eye out tomorrow morning... Who knows, knows
?
4B2M - This Is Happening
 

timbo

Campingartiest
3 jun 2019
79
124
Friendly Fire heeft zojuist ook aangekondigd dat Tramhaus bij hun zit vanaf heden. Grote kans dat ze op BKS staan dus, vet! (ROTTERDAM!!)
Nice! Was voor mij de ontdekking van Grasnapolsky dit jaar. Sterke live band! Zanger vond het publiek een beetje lauw, dus sprong ie van het podium en begon zelf de moshpit. Vanaf dat moment was het los!
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.251
2.190
Jeujj.
Hopelijk ook meteen het blokkenschema.
Vooral benieuwd hoe die zaterdag er nu uit komt te zien. Nu kennelijk ook Froukje AFAS-waardig is, het bij Fontaines DC niet lang zal duren voordat zij in AFAS zullen spelen, en met zeker 4 bands die de Ronda of Grote Zaal van Tivoli kunnen uitverkopen, wordt het daar wel dringen op de subplekken.
 
  • Leuk
Waarderingen: yeaghi

Lowlandicus

Dagopener
10 apr 2019
686
623
NIEUWE NAMEN

Nieuw op het programma: L’Rain, Talk Show, Unschooling, Merol, Tramhaus, Carista, Cero Ismael, Future Husband, Pip Blom, The Vices, Unschooling, Meskerem Mees, Nagasaki Swim, Nilüfer Yanya en Novastar. Helaas kan Soulwax kan niet meer optreden op ons festival, maar niet getreurd. Als vervanging doen de gebroeders Dewaele een speciale 2MANYDJS LIVE performance!
Met deze toevoegingen is het muziekprogramma voor de terugkeer van BKS deze zomer compleet.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: yeaghi

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.749
2.335
NIEUWE NAMEN

Nieuw op het programma: L’Rain, Talk Show, Unschooling, Merol, Tramhaus, Carista, Cero Ismael, Future Husband, Pip Blom, The Vices, Unschooling, Meskerem Mees, Nagasaki Swim, Nilüfer Yanya en Novastar. Helaas kan Soulwax kan niet meer optreden op ons festival, maar niet getreurd. Als vervanging doen de gebroeders Dewaele een speciale 2MANYDJS LIVE performance!
Met deze toevoegingen is het muziekprogramma voor de terugkeer van BKS deze zomer compleet.

Vind dit een beetje een halfbakken aankondiging, maar ach het zijn weer een paar namen erbij. Ik vermaak me wel. Unschooling (2x of zat er weer iemand te slapen?), Talk Show, Tramhaus en Pip Blom gewoon altijd leuke bandjes om te zien. L'Rain en Nilüfer Yanya zijn nette boekingen.

Nu start het vrezen met grote vreze voor het tijdschema.
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
Door Nick Cave en Fontaines DC hou ik mijn tickers, maar wat is het een godsgruwelijk slecht programma. Zo'n rare spagaat tussen indie acts en Nederlande tienerpop. Zie ze als surprise act Lil' Kleine nog wel toevoegen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken