Best Kept Secret 2022 - Nieuws en Geruchten

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
Ze geven zelf in de berichten aan dat kaartverkoop goed zou lopen.
In ieder geval zijn de plaatsen voor caravans en de accommodaties bij Beekse Bergen nagenoeg allemaal verhuurd.


Communicatie dit jaar is niet erg sterk nee.
Je zou verwachten dat nieuwe releases van een aantal belangrijke acts, zoals die van Beach House, Big Thief, Alt-J, wel aangegrepen zouden worden op sociale media, maar het bleef stil. Hetzelfde met die podcast (twee podcasts kort na elkaar - waarvan die tweede totaal zinloos was - en daarna weer lange stilte).
Misschien werd onze kritiek op die podcast teveel :p
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.534
10.974
Over Spoon gesproken, Interpol gaat touren met ze in augustus en september, weliswaar door de VS maar toch. Mocht iemand toevallig in de VS zijn dan...
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.221
2.158
Na DJ Shadow nu dus ook Avalanches die binnen 3 dagen na BKS in Nederland staat. DJ Shadow heeft inmiddels 2 Nederlandse tourdata en bovendien alleen nog op zaterdag ruimte tussen België en Finland in, waarmee een show op BKS nog onwaarschijnlijker is geworden. Ik denk in ieder geval niet dat het aan de (on)welwillendheid van de artiesten ligt dat ze er niet staan.
The Avalanches hebben dus die zaterdag en zondag nog geen datum aangekondigd, en dat in festivaltijd. En ze zijn dicht in de buurt, dus BKS past nog altijd prima in dit schema.
Ik kan me alleen niet voorstellen dat ze twee keer in Nederland spelen.
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.829
825
The Avalanches hebben dus die zaterdag en zondag nog geen datum aangekondigd, en dat in festivaltijd. En ze zijn dicht in de buurt, dus BKS past nog altijd prima in dit schema.
Ik kan me alleen niet voorstellen dat ze twee keer in Nederland spelen.
Als we nog namen krijgen zullen dat namen aan de onderkant van de poster zijn neem ik aan. The Avalanches lijkt me dan onwaarschijnlijk.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.009
3.696
Ik zie het allemaal wel als ik daar ben ? Pinkpop is dit jaar nog beter qua communicatie, of is Smeets stiekem opgedoken bij BKS?
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.221
2.158
Die nieuwste BKS-podcast is wel iets voor Indiaantje. Ruim een uur St. Paul!
Hij gaat wel redelijk uitgebreid in op de keuzes op zijn podium. Verder geen nieuws. Hooguit dat the Floor een centralere plek krijgt op het terrein dan FOUR had, en dat het programma ook doorloopt in de nacht.
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.829
825
Die nieuwste BKS-podcast is wel iets voor Indiaantje. Ruim een uur St. Paul!
Hij gaat wel redelijk uitgebreid in op de keuzes op zijn podium. Verder geen nieuws. Hooguit dat the Floor een centralere plek krijgt op het terrein dan FOUR had, en dat het programma ook doorloopt in de nacht.
Dat wordt genieten voor hem ?
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
Die nieuwste BKS-podcast is wel iets voor Indiaantje. Ruim een uur St. Paul!
Hij gaat wel redelijk uitgebreid in op de keuzes op zijn podium. Verder geen nieuws. Hooguit dat the Floor een centralere plek krijgt op het terrein dan FOUR had, en dat het programma ook doorloopt in de nacht.
Ik heb echt niks tegen hem hoor, hij doet ook gewoon zijn ding. En ik snap ook wel waarom hij zo voor de organisatie opkomt, simpelweg eigenbelang. En wat mij betreft mogen ze ook een keer wat anders bedenken.
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
992
119
Ik ben weer overgeschakeld naar het luisteren van de BKS playlist. Het is toch een interessantere playlist in het algemeen dan de DTRH playlist, waar ik eerst andersom zei. Misschien dat t Fontaines DC optreden in Doornroosje me begin van de week weer geturned heeft. Ze waren helemaal niet saai ! De energie spatte ervan af. Als er nog wat namen gedropt worden n het "Casbah genre", dan ben ik toch best tevreden met wat de organisatie bij elkaar heeft hebben weten te sprokkelen.
http://juulnelissen.nl/best-kept-secret-festival/ De mockup van het terrein van 2020, met de "film-area" in t bos, the casbah op n eiland bij de FIVE en de SEVEN op de "hangout/tokyo hill" waar ooit Despacio zou hebben moeten staan volgens velen.
1. Wordt de FIVE opgeslokt in "The Casbah" en gecombineerd tot een gitaarmuziek-area ? 2. The Secret op de Hangout plek op de heuvel. en 3. De casablance beach wordt terug "Playgound love" (dus de dj dansvloer/stage van BKS19 ?)
 
  • Leuk
Waarderingen: yeaghi en Processierups

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.221
2.158
Ik ben weer overgeschakeld naar het luisteren van de BKS playlist. Het is toch een interessantere playlist in het algemeen dan de DTRH playlist, waar ik eerst andersom zei. Misschien dat t Fontaines DC optreden in Doornroosje me begin van de week weer geturned heeft. Ze waren helemaal niet saai ! De energie spatte ervan af. Als er nog wat namen gedropt worden n het "Casbah genre", dan ben ik toch best tevreden met wat de organisatie bij elkaar heeft hebben weten te sprokkelen.
http://juulnelissen.nl/best-kept-secret-festival/ De mockup van het terrein van 2020, met de "film-area" in t bos, the casbah op n eiland bij de FIVE en de SEVEN op de "hangout/tokyo hill" waar ooit Despacio zou hebben moeten staan volgens velen.
1. Wordt de FIVE opgeslokt in "The Casbah" en gecombineerd tot een gitaarmuziek-area ? 2. The Secret op de Hangout plek op de heuvel. en 3. De casablance beach wordt terug "Playgound love" (dus de dj dansvloer/stage van BKS19 ?)
Ik heb zelf inderdaad ook wat meer met de programmering van BKS dit jaar, al heeft DTRH zeker ook een mooi programma. Merk wel dat de communicatie dit jaar niet echt helpt met de voorbereiding.

Die plattegrond van 2020 is wel een goede vondst. THREE zou toen al de 'Casablanca' worden en komt dit jaar dus definitief ook niet meer terug. Op die plek van Casablanca komt volgens mij the Floor.
In 2022 komt de ingang naar het terrein dus op de plek van de oude FIVE. FIVE wordt dit jaar The Secret. Zou het kunnen dat The Secret op de oude plek van FOUR komt en dat Casbah verplaatst naar de oude plek van Hangout/Tokyo Hill?
 
  • Leuk
Waarderingen: yeaghi

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.221
2.158
Die verslagen van die Fontaines D.C.-concerten doen wel uitzien naar 11 juni hoor!

Deze bijvoorbeeld:
 
  • Leuk
Waarderingen: gretz en wenteldave

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.221
2.158
Unschooling staat op Best Kept Secret.


Ze bevestigen zichzelf ook op Facebook.
Typisch zo'n bandje dat je of FIVE of The Secret verwacht. Wel op die toch al bomvolle zaterdag.


Vandaag over precies 2 maanden begint het festival. Tijd dus voor meer namen!
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: MisterIks

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.727
2.296
Unschooling staat op Best Kept Secret.


Ze bevestigen zichzelf ook op Facebook.
Typisch zo'n bandje dat je of FIVE of The Secret verwacht. Wel op die toch al bomvolle zaterdag.


Vandaag over precies 2 maanden begint het festival. Tijd dus voor meer namen!

Overigens verklapt het bookingskantoor daar ook even dat ze op de zaterdag van Valkhof (met Crack Cloud en Tramhaus) staan, net als dat Alex Cameron op de zondag van Valkhof (met o.a. Beak>) staat.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken