Best Kept Secret 2022 - Nieuws en Geruchten

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.251
2.191
Vind dat er eigenlijk een beetje te veel podia ontstaan zo. Dat zijn er nu 7? Vier met een podium, drie met een DJ-setup?

Ook raar om een podium te hebben The Secret heet, om dan toch voor het festival begint alles to lopen onthullen wie daar speelt. Laat dat toch lekker een geheim zijn.
Volgens mij verandert er uiteindelijk niet zo veel; al krijgen podia andere naam, plek of opzet.

ONE en TWO blijven
Casbah ook
FIVE wordt the Secret
FOUR wordt the Floor
THREE en SEVEN worden nu door Coney Island en Lakeside
En het podiumpje dat eerder bij Hangout of naast TWO (3FM) stond wordt dan het podium van Muziekgieterij.

Wat verandert is dat er op SEVEN ook live muziek stond, en dat is er dan nu niet meer.
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.829
825
Volgens mij verandert er uiteindelijk niet zo veel; al krijgen podia andere naam, plek of opzet.

ONE en TWO blijven
Casbah ook
FIVE wordt the Secret
FOUR wordt the Floor
THREE en SEVEN worden nu door Coney Island en Lakeside
En het podiumpje dat eerder bij Hangout of naast TWO (3FM) stond wordt dan het podium van Muziekgieterij.

Wat verandert is dat er op SEVEN ook live muziek stond, en dat is er dan nu niet meer.
Alleen is het nog afwachten hoe The Secret (en Casbah)gevuld gaan worden en of dat een volwaardige vervanging van Five gaat worden kwalitatief en kwantitatief.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.251
2.191
Alleen is het nog afwachten hoe The Secret (en Casbah)gevuld gaan worden en of dat een volwaardige vervanging van Five gaat worden kwalitatief en kwantitatief.
Dat is inderdaad de vraag.
Andere reactie van BKS op Facebook "Binnenkort komen we met wie, wat, waar, en wanneer. Er komen nog zeker namen bij! "
 
  • Leuk
Waarderingen: noid

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.666
1.189
Overdrijven is ook een kunst. Blijf erbij dag de undercard dit jaar sterker is dan de gemiddelde vorige editie.

Er compleet naast zitten is ook een kunst.

De undercard is dat dan King Gizzard, dEUS, Sigrid, Diiv, Sampa The Great, Big Thief?
Of is de undercard Automatic, Gustaf, Wies, Giant Rooks, Just Mustard?

Over dat eerste lijstje kan je moeilijk zeggen dat het niet sterk is denk ik.
Dat tweede lijstje laat dan wel weer wat te wensen over.

Hopelijk heb ik jullie meningsverschil hiermee kunnen uitklaren :D
 

yeaghi

Gouden Tip
11 jan 2019
302
303
Mocht Whispering sons in de Casbah hun ding doen dan beloof ik dat ook ikde Casbah binnen zal Gaan. Al die jaren niet geweest. Oh en laat het de zaterdagzijn, want vrijdag en zondag is mijn to-do-lijst te vol al.

er staat me nog iets bij over de Secret dat daar extra optredens zijn van bands die een week in een bungalow hebben vertoefd. Ergens stond daar iets over in een hele vroege aankondiging?
 

Dillinger2.0

Dagopener
14 mei 2021
523
471
Casbah namen aankondigen en dan na vier dagen nog niets bekend maken. Lekker het momentum voorbij laten gaan. Wat ze daar toch allemaal aan het doen zijn op dat kantoor. En er zouden toch ook nog andere namen bijkomen? Voor The Secret en zo? Onbegrijpelijk allemaal.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.004
8.655
Casbah namen aankondigen en dan na vier dagen nog niets bekend maken. Lekker het momentum voorbij laten gaan. Wat ze daar toch allemaal aan het doen zijn op dat kantoor. En er zouden toch ook nog andere namen bijkomen? Voor The Secret en zo? Onbegrijpelijk allemaal.
Misschien bundelen ze het met de aankondiging van een bijna uitverkochte (Cave) dag?
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.829
825
Casbah namen aankondigen en dan na vier dagen nog niets bekend maken. Lekker het momentum voorbij laten gaan. Wat ze daar toch allemaal aan het doen zijn op dat kantoor. En er zouden toch ook nog andere namen bijkomen? Voor The Secret en zo? Onbegrijpelijk allemaal.
Totaal onbegrijpelijk
 
  • Leuk
Waarderingen: Indiaantje89

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.750
2.335
Misschien bundelen ze het met de aankondiging van een bijna uitverkochte (Cave) dag?
Eerst nog even de aankondiging dat de Friends tickets uitverkocht zijn. Al bepalen ze natuurlijk volledig zelf hoeveel ze daarvan in de verkoop gooien.
 

Pbuch1980

Playlistbediener
25 mrt 2022
18
5
Hoe staat het eigenlijk met de kaartverkoop, iemand daar een idee van? Heb zo'n idee dat het niet echt hard loopt
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.251
2.191
Hier ben ik ook wel benieuwd naar.
Ze geven zelf in de berichten aan dat kaartverkoop goed zou lopen.
In ieder geval zijn de plaatsen voor caravans en de accommodaties bij Beekse Bergen nagenoeg allemaal verhuurd.

Casbah namen aankondigen en dan na vier dagen nog niets bekend maken. Lekker het momentum voorbij laten gaan. Wat ze daar toch allemaal aan het doen zijn op dat kantoor. En er zouden toch ook nog andere namen bijkomen? Voor The Secret en zo? Onbegrijpelijk allemaal.
Communicatie dit jaar is niet erg sterk nee.
Je zou verwachten dat nieuwe releases van een aantal belangrijke acts, zoals die van Beach House, Big Thief, Alt-J, wel aangegrepen zouden worden op sociale media, maar het bleef stil. Hetzelfde met die podcast (twee podcasts kort na elkaar - waarvan die tweede totaal zinloos was - en daarna weer lange stilte).
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken