Best Kept Secret 2022 - Nieuws en Geruchten

yeaghi

Gouden Tip
11 jan 2019
302
303
4B2M hebben een kei fijn album uitgebracht. Erg veel zin in hun optreden. Zou zomaar eens weer een verrassend hoogtepunt kunnen zijn van deze BKS.
Dat was soulwax DEWEE ook in 2017. wij hoefden nietpersé vooraan te staan bij Radiohead dus hadden geen haast te vertrekken.
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.750
2.335

DJ Shadow tijdens BKS in Deurne. Hij zou hier in 2020 ook al staan tijdens BKS, toen hij daar nog wel op de lineup stond. Wederom een hele bijzondere ontbrekende naam op de huidige lineup, als hij zo dichtbij is
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
994
120
Het zou wat zijn als ze op 1 april melden dat er toch nog veel meer namen komen......en hoe je dat dan moet interpreteren. Is dat dan een 1 april grap, of is de grap dan dat ze het al die tijd geheim hebben gehouden ? Het zou passen in de nogal vreemde marketing strategie die ze dit jaar hanteren, in ieder geval. Gelukkig ga ik Black Country, New Road ergens anders zien....
 

Marin

Dagopener
14 apr 2021
503
327
Als we toch nog mogen hopen op nieuwe namen zou ik heel blij worden van Japanese breakfast, Nilüfer Yanya, turnstile, Pabllo vittar, Yves tumor en DJ Assault
 
  • Leuk
Waarderingen: gretz

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.781
3.732
Huh wat is abc fest? Volgens mij mis ik iets haha

:D
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.251
2.191
Als we toch nog mogen hopen op nieuwe namen zou ik heel blij worden van Japanese breakfast, Nilüfer Yanya, turnstile, Pabllo vittar, Yves tumor en DJ Assault
Nilüfer Yanya speelt die zaterdag in Kopenhagen en haar concert in Paradiso is geboekt door Friendly Fire. Dat zou toch moeten kunnen?
 

pixie6666

Randprogramma
5 mrt 2017
105
26
Aan de bovenkant en in het midden is het prima in orde maar ik ging juist ook naar BKS om een hele dag van de two naar de five te pendelen om allerlei interessante kleine namen te ontdekken. Iets ontdekken en daar helemaal door weg geblazen worden vind ik eigenlijk nog fijner dan een grote bekendere act te zien waar ik alles van ken en al vaak heb gezien, zelfs al ben ik er fan van. Daarom ging ik in de jaren 90 naar Lowlands en daarom kom ik sinds de start op BKS. Dat aspect verdwijnt nu en dat is spijtig. Maar goed, ik ga me op die zaterdag weer prima vermaken hoor.

En mocht de Casbah toch een plek zijn waar je een heel weekend dat soort bandjes te zien krijgt (nog een kleine hoop hier op) dan zet ik m'n zaterdagkaart graag om naar een weekendkaart.

Ofwel ik heb dit zelf geschreven ofwel ik heb een tot nog toe onbekende muziektweelingbroer ;)
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.251
2.191
The Strokes hebben hun eerste festivalshows van het jaar gespeeld op Lollapalooza in Chili en Argentinië. Sets van 1,5 uur met een focus op Is This It?, The New Abnormal en First Impressions of Earth. Last Nite is daar nog niet gespeeld.
Beide optredens zijn ook al op Youtube te vinden. Doet uitzien naar 11 juni!
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.750
2.335
't Is nog vroeg op de dag dus er zal vast wel weer bijkomen. Ik past dit bericht wel gedurende de dag aan.

The Avalanches op 13 juni naar de Melkweg. Verkoop 1 april 10.00.
Hibakusha en Reformist op 24 juni naar Patronaat. Verkoop 23 maart 17.00.
Na DJ Shadow nu dus ook Avalanches die binnen 3 dagen na BKS in Nederland staat. DJ Shadow heeft inmiddels 2 Nederlandse tourdata en bovendien alleen nog op zaterdag ruimte tussen België en Finland in, waarmee een show op BKS nog onwaarschijnlijker is geworden. Ik denk in ieder geval niet dat het aan de (on)welwillendheid van de artiesten ligt dat ze er niet staan.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.004
8.655
"We do have a few known and unknown names for the Casbah up our sleeve..."
Benieuwd of er dan alleen voor Casbah een aankondiging komt, of dat we ook iets meer horen over de andere muziekpodia.
Als je op een clashfinder kijkt, zitten andere podia (ONE, TWO, FIVE) toch al nokvol niet? Of bedoel je nog andere muziekpodia?

Wel benieuwd naar de Casbah namen trouwens. Dit zijn toch vaak die kleine ontdekrockbandjes die sommige mensen nog missen dan.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.251
2.191
Als je op een clashfinder kijkt, zitten andere podia (ONE, TWO, FIVE) toch al nokvol niet? Of bedoel je nog andere muziekpodia?

Wel benieuwd naar de Casbah namen trouwens. Dit zijn toch vaak die kleine ontdekrockbandjes die sommige mensen nog missen dan.
Ik vraag me bijvoorbeeld af of FIVE hetzelfde podium is als the Secret, of dat the Secret nog een eigen niet aangekondigd programma heeft (een nieuwe SEVEN?).

En als ik naar die clashfinder kijk dan valt mij wel op dat op zaterdag en zondag het programma later begint dan afgelopen jaren, en ook met minder bands op ONE en TWO. Zelfs met 3 podia lijkt het aantal namen nog wat karig. Dat betekent of dat er nog wat ruimte zit in het aantal namen, of dat een aantal bands meer speeltijd krijgen (Nick Cave bijvoorbeeld 2,5 uur net als op Werchter Classic. Of we hebben meer dan genoeg tijd om te sjoelen en naar de film te gaan natuurlijk!
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.004
8.655
Ik vraag me bijvoorbeeld af of FIVE hetzelfde podium is als the Secret, of dat the Secret nog een eigen niet aangekondigd programma heeft (een nieuwe SEVEN?).

En als ik naar die clashfinder kijk dan valt mij wel op dat op zaterdag en zondag het programma later begint dan afgelopen jaren, en ook met minder bands op ONE en TWO. Zelfs met 3 podia lijkt het aantal namen nog wat karig. Dat betekent of dat er nog wat ruimte zit in het aantal namen, of dat een aantal bands meer speeltijd krijgen (Nick Cave bijvoorbeeld 2,5 uur net als op Werchter Classic. Of we hebben meer dan genoeg tijd om te sjoelen en naar de film te gaan natuurlijk!

Ik mag hopen dat Cave inderdaad die 2,5 uur krijgt inderdaad. Is waardevoller dan nog een klein onbekend bandje erbij te proppen in het begin van de dag ‘gewoon omdat dan eenzelfde aantal bands zouden hebben’. ?

Wat me vooral opvalt is hoe vroeg sommige acts spelen, mocht die clashfinder kloppen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Processierups

Gebruikers die dit onderwerp bekijken