Best Kept Secret 2022 - Nieuws en Geruchten

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
Die vrijdag zal kan ik redelijk op tijd naar huis (niet dat ik dat ga doen). Maar dat zou voor mij een matig dagje zijn. Zaterdag en zondag zijn top
 

jacobz

Randprogramma
30 nov 2014
121
58
Die zaterdag zou echt de beste BKS-dag ooit zijn als dat klopt. Heb die acts eigenlijk liever wat meer verspreid over de 3 dagen. Maar goed hopelijk staan ze dan niet strak achter elkaar geprogrammeerd op die dag.
 
  • Leuk
Waarderingen: gesp

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.957
3.623
Gaan er hier nog veel mensen voor een dagticket? Ik zal de zondag (of eventueel de zaterdag) aanwezig zijn! Dagkaartje scoren lukt wel hoor denk ik, de dagkaarten gaan nooit heel rap, behalve de Radiohead dag dan. Arctic Monkeys duurde zelfs enkele dagen (?) toen.
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.366
10.200
Gaan er hier nog veel mensen voor een dagticket? Ik zal de zondag (of eventueel de zaterdag) aanwezig zijn! Dagkaartje scoren lukt wel hoor denk ik, de dagkaarten gaan nooit heel rap, behalve de Radiohead dag dan. Arctic Monkeys duurde zelfs enkele dagen (?) toen.
Ja, ik, maar dan moet er echt wel genoeg staan. Ik zou het niet alleen voor Cave of The Strokes doen.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
Dacht altijd qua dit soort namen/festivals/genres wel.
Haha echt geen idee waar je me hebt zitten op dit soort festivals. Ik ben volgens mij meestal best positief over BKS. Alleen dit jaar had ik een klein beetje kritiek op het aantal namen en de daarbij komende prijsstijging.

En de Carly Rae Jepsen discussie van destijds (maar geen idee hoe jij daar in stond)
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.650
1.147
Raar dat mensen op 4 namen dit de beste BKS dag ooit zouden noemen. Nogal tegenstrijdig aangezien, de gemiddelde discussie hier gaat over de diepgang van een line up.

+ ik herinner me ook deze dag nog, die we niet zomaar moeten vergeten:
Interpol + The Raconteurs + Kurt Vile + Big Thief + Stephen Malkmus + Lizzo + Kate Tempest + Christine & The Queens + ... van in 2019
 
  • Geweldig
Waarderingen: noid

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.178
2.100
Raar dat mensen op 4 namen dit de beste BKS dag ooit zouden noemen. Nogal tegenstrijdig aangezien, de gemiddelde discussie hier gaat over de diepgang van een line up.

+ ik herinner me ook deze dag nog, die we niet zomaar moeten vergeten:
Interpol + The Raconteurs + Kurt Vile + Big Thief + Stephen Malkmus + Lizzo + Kate Tempest + Christine & The Queens + ... van in 2019
Was ondanks Carly een topdag!
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.385
1.066
Geen garantie, maar dit zijn de gegevens die ik tot nu toe redelijk betrouwbaar heb gevonden. Ik heb er misschien iets aan veranderd, maar morgen weten we toch meer:

Vrijdag:
Alt-J
Leon Bridges
Sigrid
Mavis Staples
DIIV
Faye Webster
Holly Humberstone

Zaterdag:
The Strokes
Beach House
Fontaines D.C.
Big Thief

Zondag:
Nick Cave & The Bad Seeds
Sampa The Great
Wolf Alice
Soulwax
Amenra
Ik zou lekker voor de zondag gaan ?
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
FTFY. Nee moet zeggen dat ik toen tijdens het eten maar een klein stukje heb gezien, al zou ik nu eigenlijk best meer willen zien. Verder inderdaad ook een hele sterke dag.
De kutste guppen act ooit op BKS. Het glazuur sprong spontaan van mijn gebit zo extreem zoet was deze act. En dan was het bij vlagen nog erg vals ook.
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.660
2.222
Iemand een ideetje hoe laat het nieuws komt? Iets in mij zegt 11u maar geen idee of dat onderbewust op iets gebaseerd is?
Heb vanochtend even een beetje door de BKS-timeline zitten scrollen. De lineup aankondiging kwam om 12.00, het bericht van gisteren om 10.00. Er zijn wat afwijkingen van die twee tijden maar het overgrote deel wordt om 12.00 of anders om 10.00 gepost.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
Voorheen waren ze altijd al vroeg in de ochtend. De dagindeling vind niet eens zo heel spannend (ben er toch het hele weekend), maar benieuwd of er hier en daar een nieuwtje bij komt kijken.
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.660
2.222
Voorheen waren ze altijd al vroeg in de ochtend. De dagindeling vind niet eens zo heel spannend (ben er toch het hele weekend), maar benieuwd of er hier en daar een nieuwtje bij komt kijken.
Inderdaad, maar het draagt toch altijd weer een beetje bij aan de voorpret.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken