Best Kept Secret 2022 - Nieuws en Geruchten

Rikkie

Support act
14 nov 2012
882
904
Wel meer grote namen natuurlijk. Het is van 2017 geleden dat er nog eens 2 headliners van die grootte stonden. En eigenlijk ook meer middelgrote namen. Jamie XX, Beach House, Soulwax, Fontaines DC, King Gizzard, Mura Masa, dEUS, Metronomy, Wolf Alice zijn echt behoorlijk lijvige 'niet-headliners'. Die eerste 2 werden hier trouwens soms zelfs opgegooid als headliner hier.

Wel klote dat er nog altijd geen lineup poster is. Hoe moeilijk kan dat zijn.
Het budget van het designer team was op na de site.

Veel middelgrote namen inderdaad maar juist daarom een erg matige vrijdag.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.534
10.962
Dan kom je toch echt nog maar op 3 volwaardige podia uit? Ik vind het echt een serieuze downgrade tot nu toe.
Oh, absoluut, blijft maar de helft van de line-up die dan aardig is. Maar goed, ben ook nog nooit naar BKS geweest, dus misschien wel leuk om dat eens een keer te doen.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.294
6.487
Zaterdag staan 10 artiesten die ik graag wil zien en dan nog een handjevol wat ik niet ken. Ik had er vorig jaar dagkaarten voor (wou eindelijk wel eens the Strokes zien) en ik overweeg het heel sterk nu weer te doen
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.926
8.565
Vind trouwens dat veel Belgische namen vrij laag staan. Soulwax, dEUS, Amenra. Zag in alledrie wel een sub/TWO head.

Ook Wolf Alice best laag. Die kunnen toch perfect subben voor Cave?
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.755
3.700
Ik heb gereageerd op de post van BKS op instagram en daar reageerden ze op met: we hebben nog meer secrets in petto!

Dus ik ben wel enigszins gerustgesteld dat er nog meer bij komt. Ze lijken dit jaar alleen wel vol op het 'secret' aspect van hun naam te zijn gesprongen en er plezier uit te halen om alles zo vaag mogelijk te houden.

Ik ben er in ieder geval bij!
Hoe zit het met die secrets
 
  • Haha
Waarderingen: @Marc

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.580
584
Vrij - 3
Zat - 9
Zon - 6

Die zaterdag by far meeste must sees + The Strokes die sowieso hoog op watch-list staan.. toch nog proberen iets te regelen voor die zaterdag.
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.724
2.290
Zo ziet het er inderdaad redelijk mager uit. Al staat er op elke dag meer dan genoeg om me te vermaken. Als er nog meer zou zijn zou dat alleen maar clashes veroorzaken. Ze geven in hun bericht wel aan dat er more to come is, dus wellicht dat dat al helpt. We heel benieuwd wanneer dat dan weer moet komen...
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.755
3.700
The Strokes en Beach House op één dag is al helemaal geweldig.. Big Thief, Deus, Fontaines DC en Porridge Radio er dan bij! En vooruit Froukje ook ;)
 
  • Confetti
Waarderingen: Brian

Dillinger2.0

Dagopener
14 mei 2021
518
468
Als dit het is dan wordt het voor het eerst geen weekendkaart. De aantrekkingskracht van BKS was voor mij altijd de grote undercard waarbij er altijd wel iets naar je smaak te vinden was. Nu kom ik op op de vrijdag tot 3 acts (DIIV , Talabot en Iceage) en op zondag 4 acts (Cave, Black Midi, Jehhny Beth en Amenra). Daar ga ik geen weekend voor van huis. Dagkaart op zaterdag dan maar.
 
  • Leuk
Waarderingen: noid

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.444
6.110
De vorige keer zou het gehele programma bekend zijn gemaakt en was dat niet het geval. Had eigenlijk vandaag wel verwacht, met die dagindeling, dat alle namen bekend zouden zijn.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.534
10.962
De vorige keer zou het gehele programma bekend zijn gemaakt en was dat niet het geval. Had eigenlijk vandaag wel verwacht, met die dagindeling, dat alle namen bekend zouden zijn.
Er staat ook "and more to come" bij de filmpjes die ze op Instagram plaatsen over de verschillende dagline-ups.
 

scorpion29

Playlistbediener
30 nov 2018
28
18
Mag toch hopen dat de 2 beste namen van het affiche, Nick Cave en Wolf Alice, niet tegenover elkaar komen te staan op zondag.
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.724
2.290
De vrijdag voor mij nog met afstand de dag met de minste dingen die ik wil zien. Al staan daar nog wel wat dingen die net buiten dit lijstje vallen waar ik me best zou vermaken. Ik hoop toch eigenlijk wel dat hij richting de 10 namen gaat, aangezien er ook clashes kunnen zijn.

Vrijdag

  1. Genesis Owusu
  2. Diiv
  3. Jamie xx
  4. Iceage
  5. Alt-J
  6. Jessie Ware
Zaterdag

  1. The Strokes
  2. Beach House
  3. Porridge Radio
  4. Gustaf
  5. Fontaines D.C.
  6. Big Thief
  7. Just Mustard
  8. dEUS
Zondag

  1. Nick Cave & the Bad Seeds
  2. black midi
  3. Sampa the Great
  4. King Gizzard & the Lizard Wizard
  5. Sky Ferreira
  6. Automatic
  7. Wolf Alice
  8. Spelling
  9. Cassandra Jenkins
  10. Soulwax
  11. Amenra
 

Brombeer

Campingartiest
10 sep 2021
61
62
Ik heb voldoende namen per dag die ik zou willen zien;

Vrijdag:
Alt-J – Jamie XX – Leon Bridges – Genesis Owusu - DIIV – IceAge – Faye Webster – 4B2M – Jessie Ware – Sigrid

Zaterdag:
The Strokes – Beache House – Fontains D.C. – Big Thief – dEUS – Metronomy – Froukje – Beach Bunny – Porridge Radio – Kikagaku Moyo – Gustaf

Zondag:
Nick Cave & The Bad Seeds – Mura Masa – King Gizzard & The Lizard Wizard – Sampa The Great – Soulwax – Black Midi – Jehnny Beth – Amenra – Automatic – Spelling
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.534
10.962
Als ik al ga (nog niet steeds niet over uit), ga ik toch alleen maar de laatste twee dagen, maar mijn lijstje ziet er 'maar' zo uit. Moet er wel bij zeggen dat er ook nog namen tussenstaan die ik niet ken, maar toch.
Vrijdag
Leon Bridges, Altin Gün.

Zaterdag
The Strokes, Beach House, Fontaines D.C., dEUS, Porridge Radio, KeiyaA (gemist of LGW? dus nu een herkansing), Kikagaku Moyo, Yin Yin, Just Mustard, Gustaf (en goed dan zou ik ook nog bij Froukje kijken).

Zondag
Nick Cave & the Bad Seeds, King Gizzard & the Lizard Wizard, Wolf Alice, Black Midi, Amenra, Spelling (en kijken bij Sky Ferreira).
 
  • Leuk
Waarderingen: Brian

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.662
1.185
Teleurgesteld dat we geen handvol nieuwe namen hebben.

En ook: Fontaines DC, leuke band. Prachtige eerste plaat, matige 2e. Maar die verdienen het toch echt nog niet om boven een dEUS, Big Thief en Metronomy te staan?
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.220
2.158
Geen nieuwe namen dus, maar in de mail kondigen ze wel aan dat zij "de komende dagen nog een gloednieuwe podcast in de planning" hebben. Dus misschien toch nog nieuws voor 1/2....

Die zaterdag wordt onvermijdelijk een dag met clashes.

Ik kom nu op vrijdag 4, zaterdag 10 en zondag 6 namen
 
Laatst bewerkt:

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.335
5.033
Vrijdag; DIIV en Iceage (slap dagje)
Zaterdag: The Strokes, Beach House, dEUS, Beach Bunny, Porridge Radio, Kikgaku Moyo en de rest is ook gewoon fijn.
Zondag: Nick Cave, Wolf Alice, Soulwax, Black Midi, Amenra, Cassandra Jenkins, Holly Humberstone.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken