Best Kept Secret 2022 - Nieuws en Geruchten

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.658
1.175
Voorheen waren ze altijd al vroeg in de ochtend. De dagindeling vind niet eens zo heel spannend (ben er toch het hele weekend), maar benieuwd of er hier en daar een nieuwtje bij komt kijken.
Dat vooral! Dagindeling zelf boeit me geen hol!
Stage-indeling dan weer wel en stiekem hoop ik gewoon dat Together Pangea, Wet Leg, Yard Act, Geese, Caroline Polachek en 100 Gecs er nog bij komt!

Dus mogelijks ga ik heel teleurgesteld zijn
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.213
2.150
Dat vooral! Dagindeling zelf boeit me geen hol!
Stage-indeling dan weer wel en stiekem hoop ik gewoon dat Together Pangea, Wet Leg, Yard Act, Geese, Caroline Polachek en 100 Gecs er nog bij komt!

Dus mogelijks ga ik heel teleurgesteld zijn
100 Gecs kun je in ieder geval vergeten. Die staat dan in New York!

Verder ben ik inderdaad vooral benieuwd of er nog wat extra nieuwtjes zijn.
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.828
825
Ze zullen toch wel wat nieuws hebben. Al is het maar om de verkoop weer aan te slingeren.
 
  • Verdrietig
Waarderingen: mattman

Lowlandicus

Dagopener
10 apr 2019
666
595
De twee artiesten waar ik echt voor kom zijn Nick Cave en King Gizzard, hopelijk staan ze niet deels tegenover elkaar.

Voor de rest is de vrijdag nog wel erg matig moet ik zeggen. Alleen Jamie xx en DIIV die ik graag wil zien
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.828
825
Nu zie je helemaal hoe weinig artiesten er tot nu toe op het programma staan.
 

Dillinger2.0

Dagopener
14 mei 2021
515
466
Zeven acts op de vrijdag? Hoeveel waren er dat in het verleden? Stuk of 20? Bizarre ontwikkeling. Er zal vast nog wat bij bijkomen in de smederij voor de nacht maar een deceptie is het. En de Casbah is verdwenen of zo? Nul komma nul enthousiasme over BKS 2.0. wat mij betreft.

edit: te vroeg gereageerd. Sorry.
 
Laatst bewerkt:

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.524
10.759
Zeven acts op de vrijdag? Hoeveel waren er dat in het verleden? Stuk of 20? Bizarre ontwikkeling. Er zal vast nog wat bij bijkomen in de smederij voor de nacht maar een deceptie is het. En de Casbah is verdwenen of zo? Nul komma nul enthousiasme over BKS 2.0. wat mij betreft.
Neen. Ik heb telkens het lijstje geüpdatet. Die site werkte niet echt mee. Staan er gewoon 17.
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.828
825
Ik word hier ook niet enthousiast van.
Krijg je zo überhaupt een hele dag gevuld met optredens.
 

Rikkie

Support act
14 nov 2012
882
904
De site is inderdaad niet echt overzichtelijk.

De zaterdag vind ik wel erg sterk. Zondag ok met een mooie headliner. Vrijdag is erg ondermaats, denk dat die dagtickets niet hard gaan.

Edit: zondag is ook een mooie dag.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.882
8.513
Zeven acts op de vrijdag? Hoeveel waren er dat in het verleden? Stuk of 20? Bizarre ontwikkeling. Er zal vast nog wat bij bijkomen in de smederij voor de nacht maar een deceptie is het. En de Casbah is verdwenen of zo? Nul komma nul enthousiasme over BKS 2.0. wat mij betreft.
Wel meer grote namen natuurlijk. Het is van 2017 geleden dat er nog eens 2 headliners van die grootte stonden. En eigenlijk ook meer middelgrote namen. Jamie XX, Beach House, Soulwax, Fontaines DC, King Gizzard, Mura Masa, dEUS, Metronomy, Wolf Alice zijn echt behoorlijk lijvige 'niet-headliners'. Die eerste 2 werden hier trouwens soms zelfs opgegooid als headliner hier.

Wel klote dat er nog altijd geen lineup poster is. Hoe moeilijk kan dat zijn.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.524
10.759
Kom voor zaterdag toch op 9 namen van de 17 en op de zondag op 6 van de 15. Kon slechter...
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.452
1.579
Nog even wachten op het blokkenschema, dat kan met zo'n beperkt aantal namen alleen maar heel goed of heel slecht uitpakken.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken