Best Kept Secret 2021 - Nieuws en geruchten

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Kunnen jullie deze een keer door de vingers zien? Godverdomme, kut, klote, tering, tyfus, motherfuckin’n pokkevirus!
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
Omslagfoto op BKS Facebook zegt see you in 2022. Dus hopelijk weer gewoon een BKS in 2022.
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
De dag waarvan je wist dat die ging komen, maar toch ???????????????

Hoop dat jullie weten terug te komen met het mooiste festival dat er bestaat. Hell, ik koop zelfs een ticket als Gem headliner is.
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
Op 3voor12 zegt Maurits dat ze dit overleven en dat ze in principe in 2022 terug zijn. Ik hoop het van harte. Dan met zoveel mogelijk dezelfde affiche met Sault eebij. Maar zoals gezegd, ik zal blij zijn met alles wat ze ons voor kunnen schotelen.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
Ja deze hakt 'm er echt in hier. Godverdomme.

Eén van de dingen die we gezegd hebben bij het klinken met de goedkope cava tijdens oud/nieuw: 'dat dit jaar eindelijk maar eens The Strokes kunnen zien.'

Godverdomme. Ook omdat dit festival zo'n hoge gunfactor heeft.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Zo fuckin zuur dit. Medelijden met de organisatie en alle fans van dit fijne festival ....
 

jacobz

Randprogramma
30 nov 2014
121
58
Echt zwaar kut, maar zat er aan te komen natuurlijk. Hopelijk nemen ze de headliners zoveel mogelijk mee. Als The Strokes dit jaar nog gaan touren en toch nog een paar festivals meepakken acht ik de kans niet zo heel groot dat ze volgend jaar speciaal voor BKS weer naar Nederland komen. Maar de kans lijkt me ook aanwezig dat heel veel headliners alles gewoon weer een jaar opschuiven.
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.647
2.215
Heel erg jammere beslissing, maar wel een een goede beslissing, om nu al duidelijkheid te creëren naar fans, personeel, artiesten en entourage. Nu maar hopen dat dit niet de eerste in velen is, maar vrees er (zoals de meesten wellicht) voor. Wel mooi vind ik om te zien dat ze erg zelfbewust bezig zijn en ze ook in 2022 gaan voor een 'actuele' programmering.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
:(

Er zullen er nog meer volgen maar het doet pijn om echt je eerste festival waar je een kaartje voor had gecanceld zien te worden. Logisch, begrijpelijk, kan niet anders. Enorm balen
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.178
2.100
Wat is dit zuur en enorm balen.
Maar goed dat BKS nu al duidelijkheid geeft. Het besluit om niet een halfbakken festival in het najaar te proberen te organiseren, maar het in 2022 goed te doen met een actueel programma lijkt mij ook een verstandige.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.178
2.100
En voor wie nog hoopt op the Strokes -dit geeft BKS aan in de FAQ:

Maar ik wilde The Strokes zo graag zien…
Wij keken er ook erg naar uit, The Strokes stonden op #1 als het gaat om droomheadliners… Ze hebben voor zover bij ons bekend nog geen concrete plannen voor 2022. Hopelijk gaat het ooit gebeuren!


Ga dus maar uit van een geheel nieuwe line up met 3 nieuwe headliners.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
En voor wie nog hoopt op the Strokes -dit geeft BKS aan in de FAQ:

Maar ik wilde The Strokes zo graag zien…
Wij keken er ook erg naar uit, The Strokes stonden op #1 als het gaat om droomheadliners… Ze hebben voor zover bij ons bekend nog geen concrete plannen voor 2022. Hopelijk gaat het ooit gebeuren!


Ga dus maar uit van een geheel nieuwe line up met 3 nieuwe headliners.

Kutzooi :-(
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.178
2.100
Maar goed BKS 2022 dus…

Atoms For Peace – Nine Inch Nails – Sufjan Stevens aub

Tijd voor een BKS 2022 topic!
En dit is een mooi lijstje, al mag van mij Radiohead zelf gewoon weer komen.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Indiaantje89 wrote:
Maar goed BKS 2022 dus…

Atoms For Peace – Nine Inch Nails – Sufjan Stevens aub

Tijd voor een BKS 2022 topic!
En dit is een mooi lijstje, al mag van mij Radiohead zelf gewoon weer komen.
Ik heb Atoms For Peace nog niet live gezien. Maar goed, zie ik voorlopig ook niet snel bij elkaar komen ;). En idd op naar BKS2022!
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
Processierups wrote:

Indiaantje89 wrote:
Maar goed BKS 2022 dus…

Atoms For Peace – Nine Inch Nails – Sufjan Stevens aub


Tijd voor een BKS 2022 topic!
En dit is een mooi lijstje, al mag van mij Radiohead zelf gewoon weer komen.

Ik heb Atoms For Peace nog niet live gezien. Maar goed, zie ik voorlopig ook niet snel bij elkaar komen ;). En idd op naar BKS2022!

Atoms For Peace gezien in de Lotto Arena (2013), was heel tof. Bizar aanstekelijk, die energie tussen Thom en Flea. Ook het type band die niet fans/kenners op een festival kan overtuigen.

Ben op plaat trouwens niet echt fan van AMOK. Van alle buiten-Radiohead-uitstapjes van Thom was dat de minste voor mij.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
Zijn er dan signalen dat Atoms For Peace weer iets gaan doen?

Nee hoor. Of toch geen concreet AFP nieuws.

Thom Yorke heeft in een kort interview eind vorig jaar wel gezegd dat hij dit jaar nieuwe dingen wil droppen. "I've been doing a lot lately. Hopefully some of that will be revealing itself for the next year." Maar of dat solo is, of Radiohead dingen, is dus gissen. AFP lijkt me sterk, met Flea die volop met RHCP bezig is.

Het feit is wel dat Radiohead een tour in de planning had voor 2021, maar dat was dus voor Corona. (https://www.nme.com/news/music/radiohead-were-planning-to-tour-in-2021-before-coronavirus-outbreak-2654013). En ik vind het ook wel opvallend dat Thom zijn solo shows van 2021 niet heeft verzet naar 2022, maar gecanceld. (De VS- shows dan, die voor Europa staan vooralsnog op de planning.) Kan dus betekenen dat Thommo iets anders op de planning heeft in 2022. :)

/ nieuwsupdate van deze Radioheadfreak.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken