Best Kept Secret 2021 - Nieuws en geruchten

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.327
5.021
Dat zou mooi zijn, voor Primavera zijn er ook geruchten dat het verzet gaat worden naar September verplaatsen. Zou mooie combi zijn als ze dat op elkaar kunnen afstemmen. Dan kan vast niet alles, maar wel een hoop gewoon mee naar September.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.901
8.543
Dat zou mooi zijn, voor Primavera zijn er ook geruchten dat het verzet gaat worden naar September verplaatsen. Zou mooie combi zijn als ze dat op elkaar kunnen afstemmen. Dan kan vast niet alles, maar wel een hoop gewoon mee naar September.

Naast Primavera zou All Points East ook verschuiven naar eind augustus/begin september volgens de geruchten.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.214
2.150
Goed gezien hoor en dit zou een mooie oplossing zijn (al kan het natuurlijk ook een uitwijkdatum zijn voor Woo-hah).
In combinatie met de garantieregeling zou dit perspectief kunnen bieden voor BKS.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.214
2.150
Laten we inderdaad maar hopen dat 10-12 september voor BKS is gereserveerd. Nu de garantieregeling geldt voor 1 juli gaat dit BKS niet helpen om te starten met de voorbereidingen.

Edit: BKS juni zal hiermee eigenlijk wel afgeschreven zijn, maar vermoed dat we dat pas gaan horen als er meer duidelijk is over Primavera Sound. Als Primavera naar september gaat zal dan wel snel duidelijk worden of BKS meeschuift, of helemaal gecanceld is. Een BKS in september valt wel onder de garantieregeling.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.214
2.150
Ik kreeg een ingeving en ging eens kijken wat er te boeken valt in het resort van safaripark Beekse Bergen.
En daar zie ik dat je niet terecht kunt van 11-13 juni (BKS), 9-11 juli (Woo-Hah!), 20-22 augustus (Decibel Outdoor) èn 10-12 september.

Zou 10-12 september uitwijkdatum van Best Kept Secret zijn?

Op dat park zitten trouwens ook nog huisjes van Europarcs (die bij BKS verhuurd worden via Beekse Bergen), en daar kun je nog steeds wel huisjes huren voor dat weekend. Maar niet te vroeg hopen dat dit hem wordt voor BKS.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.214
2.150
Ik kreeg een ingeving en ging eens kijken wat er te boeken valt in het resort van safaripark Beekse Bergen.
En daar zie ik dat je niet terecht kunt van 11-13 juni (BKS), 9-11 juli (Woo-Hah!), 20-22 augustus (Decibel Outdoor) èn 10-12 september.

Zou 10-12 september uitwijkdatum van Best Kept Secret zijn?

Aanduiding van dat weekend op website van Beekse Bergen is inmiddels aangepast. Eerst kon je dat weekend nog wel selecteren, maar waren er geen accomodaties meer beschikbaar. Nu is duidelijk dat dit weekend inderdaad wordt vrij gehouden, net zoals (nog) het geval is voor die 3 festivalweekends.
Dan lijkt het logisch dat dit een uitwijkdatum voor BKS of Woo-hah is. Maar vraag is dan ook of er dan niet al zoveel andere evenementen gepland worden in die periode (net ook weer een Dauwpop) dat het de vraag is of er nog wel tenten, vrijwilligers, cateraars, technici beschikbaar zijn.
 

zworp4

Gouden Tip
23 mei 2018
268
0
Maar vraag is dan ook of er dan niet al zoveel andere evenementen gepland worden in die periode (net ook weer een Dauwpop) dat het de vraag is of er nog wel tenten, vrijwilligers, cateraars, technici beschikbaar zijn.
Je mag toch verwachten dat als een festival er aan denkt die huisjes vrij te laten houden, dat ze dan ook aan die andere zaken hebben gedacht.

Ik ben me er in ieder geval wel van bewust dat er andere evenementen zijn in dat weekend, want ik heb een kaartje voor het reeds naar dat weekend verplaatste DGTL.
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.094
318
Zeer spijtig nieuws, keek pre-corona heel erg naar deze uit. Van mij mogen ze in 2022 precies dezelfde line-up proberen te boeken.

Chapeau dat het geld terug wordt gestort, nette oplossing.



 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.391
1.073
Nog nooit geweest, maar toch triest nieuws....
wel bijzonder dat ze de tickets terugbetalen. Ik denk dat ze zich stiekem toch niet teveel vast willen leggen ondanks de uitspraken over 2022.
 

Seventheen Seconds

Gouden Tip
11 mei 2015
252
62
Nog nooit geweest, maar toch triest nieuws….
wel bijzonder dat ze de tickets terugbetalen. Ik denk dat ze zich stiekem toch niet teveel vast willen leggen ondanks de uitspraken over 2022.

Dit kan wel eens einde oefening zijn.
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.094
318
@Marc wrote:
Nog nooit geweest, maar toch triest nieuws….
wel bijzonder dat ze de tickets terugbetalen. Ik denk dat ze zich stiekem toch niet teveel vast willen leggen ondanks de uitspraken over 2022.

Dit kan wel eens einde oefening zijn.

In de mail staat wel dat ze voor 2022 plannen hebben. Bij 3voor12 wordt wat meer uitleg gegeven:

https://3voor12.vpro.nl/artikelen/overzicht/2021/februari/BKS.html
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.455
1.592
Stoere beslissing, voor een festival als BKS dat het veelal van internationale acts moet hebben heeft het ook niet veel zin om in september te gaan zitten. Of ik the Strokes ooit nog een keer live ga zien begint een beetje een dingetje te worden, maar met al de mooie platen die 2021 nog gaat brengen terechte keuze om af te stappen van een line-up die eigenlijk voor 2020 was bedoeld.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.391
1.073
Seventheen Seconds wrote:

@Marc wrote:
Nog nooit geweest, maar toch triest nieuws….
wel bijzonder dat ze de tickets terugbetalen. Ik denk dat ze zich stiekem toch niet teveel vast willen leggen ondanks de uitspraken over 2022.


Dit kan wel eens einde oefening zijn.

In de mail staat wel dat ze voor 2022 plannen hebben. Bij 3voor12 wordt wat meer uitleg gegeven:

https://3voor12.vpro.nl/artikelen/overzicht/2021/februari/BKS.html
Blijft bij mij toch hetzelfde gevoel naar boven komen. Heb het idee dat BKS ook verkoopt vanwege BKS en niet echt op de namen hoeft te teren. Want is de behoefte er wel van de tickethouders dat ze hun geld terugkrijgen? Als LL dat zou doen, zou ik daar niet blij mee zijn.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken