Best Kept Secret 2021 - Nieuws en geruchten

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.311
1.317
Wat een gek artikel op de frontpage van deze website zeg, en FKA twigs te linken aan Best Kept Secret. Volgens mij is de kans nog groter dat spreekwoordelijk Coldplay daar gaat spelen. De reden zal vast de overlappende Jamie XX zijn..
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.213
2.150
Dit zat er wel aan te komen na de ontwikkelingen bij Mojo, maar het blijft naar nieuws. Ook BKS-organisator Friendly Fire moet fors snijden in de eigen organisatie:

https://3voor12.vpro.nl/update~1b1eb560-743a-409a-87a7-8ef2870357da~friendly-fire-neemt-afscheid-van-30-procent-personeel~.html
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.213
2.150
Wat een rust hier!
Voor de liefhebbers: vanaf morgen kunnen de resterende huisjes op de Beekse Bergen worden gehuurd.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.314
4.995
Wat een rust hier!
Voor de liefhebbers: vanaf morgen kunnen de resterende huisjes op de Beekse Bergen worden gehuurd.
Haha ja, het affiche is min of meer in grote lijnen bekend (en eigenlijk al langer gezien het grote deel is overgenomen van vorig jaar).

Normaal zit je deze periode al weer te wachten op de eerste geruchten, omdat Northside 1 of 2 namen bekend gemaakt heeft ofzo. Ik mis die tijd.
 

Sidesliders

Campingartiest
26 feb 2015
72
0
Processierups wrote:
Wat een rust hier!
Voor de liefhebbers: vanaf morgen kunnen de resterende huisjes op de Beekse Bergen worden gehuurd.

Haha ja, het affiche is min of meer in grote lijnen bekend (en eigenlijk al langer gezien het grote deel is overgenomen van vorig jaar).

Normaal zit je deze periode al weer te wachten op de eerste geruchten, omdat Northside 1 of 2 namen bekend gemaakt heeft ofzo. Ik mis die tijd.

Na dit jaar niet kunnen boeken ivm geboorte van mijn zoontje hebben we vandaag voor volgend jaar weer een 6p savannah lodge op het safari resort. Dit zal de eerste keer zijn dat de 2.0 een aantal nachtjes bij zijn opa & oma zal verblijven. Wij hebben er weer zin in!! gelukkig hebben we de Strokes niet hoeven missen! (elk nadeel heeft zijn voordeel).
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.011
6.055
Bonnaroo (VS) verplaatst naar 2-5 september 2021.
Dus waar ze 2020 nog gelijk zaten met BKS, is dat 2021 niet meer zo.
Er liggen dus misschien mogelijkheden uit die lineup? (Tame Impala?)

 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.314
4.995
Bonnaroo (VS) verplaatst naar 2-5 september 2021.
Dus waar ze 2020 nog gelijk zaten met BKS, is dat 2021 niet meer zo.
Er liggen dus misschien mogelijkheden uit die lineup? (Tame Impala?)
Alle headliners zijn al bekend hoor ;). Geen Tame Impala dus. Eerder voor DTRH
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.213
2.150
DennisvdBr wrote:
Bonnaroo (VS) verplaatst naar 2-5 september 2021.
Dus waar ze 2020 nog gelijk zaten met BKS, is dat 2021 niet meer zo.
Er liggen dus misschien mogelijkheden uit die lineup? (Tame Impala?)

Alle headliners zijn al bekend hoor ;). Geen Tame Impala dus. Eerder voor DTRH

Nee, misschien dat het nog wat kansen biedt voor de wat kleinere namen, maar BKS zal niet zoveel mogelijkheden hebben om veel extra's te boeken.
Dat Bonnaroo nu al verplaatst wordt laat vooral zien hoe onzeker de verwachtingen zijn voor de festivals komend voorjaar. Niet alleen BKS, maar ook Pinkpop en DTRH zitten nog steeds in een onzekere periode.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.658
1.175
Maifeld Derby (zelfde weekend als BKS) heeft net een eerste worp bekend gemaakt.

Heel veel overlap met BKS en ook nog Caribou, The Howl And The Hum en vooral Easy Life (die ik heel graag had zien meekomen van de 2020-editie maar tot nu toe nog niet bekend gemaakt zijn)
[video]https://www.youtube.com/watch?v=Cgob2KfQl8Y[/video]
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.314
4.995
Caribou stond in principe op Lowlands. Dus zie ik niet komen. Ben benieuwd wanneer we nieuwe namen gaan krijgen. Dat is het nadeel van dei vorige drop.. heel lang wachten op volgend nieuws over dit festival waarschijnlijk. En ik maar wachten op de bevestiging van GEM.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.213
2.150
Toch wel een beetje jammer dat de meeste namen al bekend zijn.

Sterker nog: De eerste namen zijn al begin december vorig jaar bekend gemaakt!
Er gaat vast nog wel wat geschoven worden in het programma, maar verwacht de komende maanden weinig nieuws. Eerst maar wat meer zekerheid dat het in juni echt weer zou kunnen.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.314
4.995
Indiaantje89 wrote:
Toch wel een beetje jammer dat de meeste namen al bekend zijn.

Sterker nog: De eerste namen zijn al begin december vorig jaar bekend gemaakt!
Er gaat vast nog wel wat geschoven worden in het programma, maar verwacht de komende maanden weinig nieuws. Eerst maar wat meer zekerheid dat het in juni echt weer zou kunnen.
Ja dat zal nog een zware kluif worden. Heb eens wat oude topics terug gelezen. En ik mis het wel zeg.

Gewoon heel die geruchtenmolen... "oef Northside heeft iets bekend gemaakt, misschien leuk voor BKS gedachte". De voorpret voel ik nog steeds niet helemaal. Er zijn wel wat affiches bekend dit jaar... maar toch voel ik het nog niet helemaal,
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.314
4.995
Ik lees elders dat iemand nu al zijn geld terug krijgt van zijn ticket ipv 1 maand na BKS 2021. Ain't good.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.133
10.411
Indiaantje89 wrote:
Ik lees elders dat iemand nu al zijn geld terug krijgt van zijn ticket ipv 1 maand na BKS 2021. Ain’t good.

Hoezo is dat slecht nieuws dan?

Ja dat snap ik ook niet helemaal. Betekent in mijn ogen dat BKS niet de omzet van het festival nodig heeft om het terug te kunnen betalen. Dan zal de verkoop voor 2021 wel voorspoedig verlopen of de nieuwe ronde steunmaatregelen zorgt voor extra ruimte.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.882
8.511
de nieuwe ronde steunmaatregelen zorgt voor extra ruimte.

Dit haal ik er ook wel uit. Sluit ook aan met de positieve echo's die je hoort vanuit de festivalorganisaties de laatste pakweg 2 weken.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.314
4.995
Zo'n internationaal affiche gaat in Juni gewoon niet meer lukken vrees ik. En dat zien ze nu bij FF ook in vrees ik. Hopelijk denk ik echt te negatief.
 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
Zo’n internationaal affiche gaat in Juni gewoon niet meer lukken vrees ik. En dat zien ze nu bij FF ook in vrees ik. Hopelijk denk ik echt te negatief.

Je denkt vooral realistisch vrees ik.
 

zworp4

Gouden Tip
23 mei 2018
268
0
Ik kreeg een ingeving en ging eens kijken wat er te boeken valt in het resort van safaripark Beekse Bergen.
En daar zie ik dat je niet terecht kunt van 11-13 juni (BKS), 9-11 juli (Woo-Hah!), 20-22 augustus (Decibel Outdoor) èn 10-12 september.

Zou 10-12 september uitwijkdatum van Best Kept Secret zijn?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken