Best Kept Secret 2021 - Nieuws en geruchten

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.874
8.491
Heel mooie toevoegingen ja. En echt nog 2 grotere namen ook.

Ik ging sowieso deze zomer die Khruangbin albums naar de klote draaien. Nu gaan ze er zeker helemaal aan. Ook die nieuwe.

Bij King Gizzard wordt dat moeilijk trouwens, met hun 324 platen.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.212
2.143
Ik weet niet of het zozeer nobel is. Veel tickethouders zagen dit graag zagen geburen en het schijnt dat vrijwel de hele artiestenwereld haar planning gewoon een jaar heeft opgeschoven. Dus BKS had ook weinig keuze. Deel je zorg wel enigszins hoor, maar ben zelf toch vooral blij dat er zo veel van de originele line up is behouden.

Dit inderdaad!
En verder moeten we niet vergeten dat de hele muziekwereld stil is gevallen. Het gaat een tijd duren voordat de club-scene weer op gang komt. Festivals als Le Guess Who, die altijd zorgen voor nieuwe namen voor BKS, gaan dit jaar niet door en het is nog maar de vraag of er komend jaar een Eurosonic Noorderslag is. Juist voor spannende, nieuwe namen is het dus echt een lastige tijd.
In het programma zit nog ruimte voor 10 of 20 extra namen, waarmee ze nog kunnen inspelen op nieuwe ontwikkelingen.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.281
6.473
Volgens mij is er zelfs nog meer veranderd? 100 gecs stond eerst op vrijdag en nu op de zaterdag?

Dat zaterdag ticket wordt op deze manier beter en beter voor mij
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.308
4.988
selurxela wrote:
Ik weet niet of het zozeer nobel is. Veel tickethouders zagen dit graag zagen geburen en het schijnt dat vrijwel de hele artiestenwereld haar planning gewoon een jaar heeft opgeschoven. Dus BKS had ook weinig keuze. Deel je zorg wel enigszins hoor, maar ben zelf toch vooral blij dat er zo veel van de originele line up is behouden.

Dit inderdaad!
En verder moeten we niet vergeten dat de hele muziekwereld stil is gevallen. Het gaat een tijd duren voordat de club-scene weer op gang komt. Festivals als Le Guess Who, die altijd zorgen voor nieuwe namen voor BKS, gaan dit jaar niet door en het is nog maar de vraag of er komend jaar een Eurosonic Noorderslag is. Juist voor spannende, nieuwe namen is het dus echt een lastige tijd.
In het programma zit nog ruimte voor 10 of 20 extra namen, waarmee ze nog kunnen inspelen op nieuwe ontwikkelingen.
Gelukkig dat (ternauwernood) ESNS in leven blijft in dat kader.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.513
10.558
Processierups wrote:

selurxela wrote:
Ik weet niet of het zozeer nobel is. Veel tickethouders zagen dit graag zagen geburen en het schijnt dat vrijwel de hele artiestenwereld haar planning gewoon een jaar heeft opgeschoven. Dus BKS had ook weinig keuze. Deel je zorg wel enigszins hoor, maar ben zelf toch vooral blij dat er zo veel van de originele line up is behouden.


Dit inderdaad!
En verder moeten we niet vergeten dat de hele muziekwereld stil is gevallen. Het gaat een tijd duren voordat de club-scene weer op gang komt. Festivals als Le Guess Who, die altijd zorgen voor nieuwe namen voor BKS, gaan dit jaar niet door en het is nog maar de vraag of er komend jaar een Eurosonic Noorderslag is. Juist voor spannende, nieuwe namen is het dus echt een lastige tijd.
In het programma zit nog ruimte voor 10 of 20 extra namen, waarmee ze nog kunnen inspelen op nieuwe ontwikkelingen.

Gelukkig dat (ternauwernood) ESNS in leven blijft in dat kader.
En toch, best opmerkelijk dat ESNS en het Scapino Ballet hun subsidie behouden, maar anderen in de culturele sector een heel stuk minder worden gesteund. Maar goed, we dwalen af

 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.308
4.988
Indiaantje89 wrote:

Processierups wrote:

selurxela wrote:
Ik weet niet of het zozeer nobel is. Veel tickethouders zagen dit graag zagen geburen en het schijnt dat vrijwel de hele artiestenwereld haar planning gewoon een jaar heeft opgeschoven. Dus BKS had ook weinig keuze. Deel je zorg wel enigszins hoor, maar ben zelf toch vooral blij dat er zo veel van de originele line up is behouden.


Dit inderdaad!
En verder moeten we niet vergeten dat de hele muziekwereld stil is gevallen. Het gaat een tijd duren voordat de club-scene weer op gang komt. Festivals als Le Guess Who, die altijd zorgen voor nieuwe namen voor BKS, gaan dit jaar niet door en het is nog maar de vraag of er komend jaar een Eurosonic Noorderslag is. Juist voor spannende, nieuwe namen is het dus echt een lastige tijd.
In het programma zit nog ruimte voor 10 of 20 extra namen, waarmee ze nog kunnen inspelen op nieuwe ontwikkelingen.


Gelukkig dat (ternauwernood) ESNS in leven blijft in dat kader.

En toch, best opmerkelijk dat ESNS en het Scapino Ballet hun subsidie behouden, maar anderen in de culturele sector een heel stuk minder worden gesteund. Maar goed, we dwalen af
Eens hoor... maar ben dan toch blij dat ESNS het net wel kan redden. Ik ben ook niet echt op de hoogte wie wel of wie niet (De Staat weer?). maar ESNS heeft echt wel zijn functie in de sector heb ik het idee. Maar goed BKS inderdaad... zin in! Hoeveel nachtjes slapen nog?

 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
906
756
Volgens mij is er zelfs nog meer veranderd? 100 gecs stond eerst op vrijdag en nu op de zaterdag?

Dat zaterdag ticket wordt op deze manier beter en beter voor mij

Ik dacht al dat ik gek werd.. Heel blij mee ook!
 
1 mei 2017
289
0
Wat is dit voor onzin over Khruangbin dat niet spannend is, hebben jullie die bassiste en gitaarspeler uberhaupt wel eens gezien. Stel je voor dat je daarmee samen in de tent belandt als hun derde playpartner.
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
Wat is dit voor onzin over Khruangbin dat niet spannend is, hebben jullie die bassiste en gitaarspeler uberhaupt wel eens gezien. Stel je voor dat je daarmee samen in de tent belandt als hun derde playpartner.

Wordt heel harige DDR sex vrees ik.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.212
2.143
Er komt nieuwe muziek van Massive Attack aan:

https://www.nme.com/news/music/massive-attack-tease-new-eutopia-ep-with-mysterious-instagram-posts-2704269
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.093
310
Er komt nieuwe muziek van Massive Attack aan:

Nog meer nieuwe muziek: Beyond The Pale, het nieuwste album van Jarvis Cocker is vandaag uitgekomen. De release stond oorspronkelijk gepland op 1 mei.


 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
Processierups wrote:
Er komt nieuwe muziek van Massive Attack aan:

Nog meer nieuwe muziek: Beyond The Pale, het nieuwste album van Jarvis Cocker is vandaag uitgekomen. De release stond oorspronkelijk gepland op 1 mei.

Ik vind het een steengoed album. Of, voor de Tilburgers onder ons, keigoed.
 

rricken

Gouden Tip
4 aug 2017
402
247
gesp wrote:

Processierups wrote:
Er komt nieuwe muziek van Massive Attack aan:


Nog meer nieuwe muziek: Beyond The Pale, het nieuwste album van Jarvis Cocker is vandaag uitgekomen. De release stond oorspronkelijk gepland op 1 mei.

Ik vind het een steengoed album. Of, voor de Tilburgers onder ons, keigoed.

De zaterdag gaat echt zo goed worden met onder meer Jarvis & The Strokes. Ik ben benieuwd op welke podium Jarvis wordt neergezet. Fingers crossed for the Two...
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
Jarvis is naast the Strokes één van de weinig acts op zaterdag die het hoofdpodium echt kan "vullen".
De zaterdag is inderdaad wel stacked. Briljant.
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
991
119
Hoi. Er valt weinig te leaken dus ik ben hier niet zo actief. Wat heb ik gedaan de afgelopen maanden: Ik heb mn platenspeler uit de kast getrokken, ben naar Sounds gegaan. Heb n hoop platen gekocht. Waar ik elk jaar niet verder kwam met mn voorpret dan een laffe playlist afspelen. ben ik me nu aan t verdiepen in hele albums. Ik zie dat ik de nieuwe Jarvis ook ff moet halen dus. Toch nog handig dit forum.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken