Best Kept Secret 2021 - Nieuws en geruchten

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
Waar komt dat Gem verhaal eigenlijk vandaan? Ik kreeg het vorige week in mijn schoenen geschoven, maar ik ben onschuldig!
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Waar komt dat Gem verhaal eigenlijk vandaan? Ik kreeg het vorige week in mijn schoenen geschoven, maar ik ben onschuldig!
Een interview op Kink werd aan Maurits Westerik gevraagd of GEM ook zou optreden. Toen kwam er een "misschien" uit o.i.d. Toen bleek iemand ooit iets van GEM gezien te hebben op de website?

En ik vond het toen een beetje raar dat hij zichzelf zou boeken op het festival. Toen kwam er een van onze vele discussies uit volgens mij.
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
selurxela wrote:
Waar komt dat Gem verhaal eigenlijk vandaan? Ik kreeg het vorige week in mijn schoenen geschoven, maar ik ben onschuldig!

Een interview op Kink werd aan Maurits Westerik gevraagd of GEM ook zou optreden. Toen kwam er een “misschien” uit o.i.d. Toen bleek iemand ooit iets van GEM gezien te hebben op de website?

En ik vond het toen een beetje raar dat hij zichzelf zou boeken op het festival. Toen kwam er een van onze vele discussies uit volgens mij.

Oja, nou herinner ik mij het weer. Volgens mij zijn wel het hier wel over eens hoor. Zou het echt heel raar vinden als hij zichzelf zou boeken. Maar op basis van bovenstaande clip zou ik ook niet erg vinden als zouden komen. Maar wel hele raar dus. Dus.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.178
2.100
Hamilton Leithauser lijkt ook wel redelijk zeker. Heeft zijn Europese data verschoven naar begin juni volgend jaar.
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
Zie nu pas de Festileaks kop "The Strokes wederom van de partij op BKS 2021". Heb ik de eerste keer dat ze op BKS stonden gemist? Volgens mij staan ze er alsnog, niet wederom.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.378
529
Zie nu pas de Festileaks kop “The Strokes wederom van de partij op BKS 2021”. Heb ik de eerste keer dat ze op BKS stonden gemist? Volgens mij staan ze er alsnog, niet wederom.

:p
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.178
2.100
Massive Attack is inmiddels bevestigd voor Primavera Sound. Dat zal dus wel de derde headliner blijven van BKS.

Verder ook o.a. Squid en Tropical Fuck Storm bevestigd die ook waren geprogrammeerd voor BKS20 en dus vast meegaan naar BKS21.
Bij de nieuwe bevestigingen nog Porridge Radio, wat een mooie toevoeging zou zijn voor BKS.
Verder benieuwd of BKS een Squarepusher of Autechre overneemt van PS.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Massive Attack is inmiddels bevestigd voor Primavera Sound. Dat zal dus wel de derde headliner blijven van BKS.

Verder ook o.a. Squid en Tropical Fuck Storm bevestigd die ook waren geprogrammeerd voor BKS20 en dus vast meegaan naar BKS21.
Bij de nieuwe bevestigingen nog Porridge Radio, wat een mooie toevoeging zou zijn voor BKS.
Verder benieuwd of BKS een Squarepusher of Autechre overneemt van PS.
Autechre please!

Verder zou het me verbazen als idd de 3 headliners niet meegenomen zouden zijn naar 2021.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.327
Mooi nieuws man. Headliner 2 is in de bag!

Nog altijd eeuwig spijt dat ik die vorige BKS-show niet heb gezien. Nu gaan we dat goedmaken. :)
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.940
493
En ook The National is officieel. Geen High Violet tour meer?
Dat staat er inderdaad niet meer bij. Jammer zeg...

Maar volgende week vrijdag wel de hele lineup!!
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Indiaantje89 wrote:
En ook The National is officieel. Geen High Violet tour meer?

Dat staat er inderdaad niet meer bij. Jammer zeg…

Maar volgende week vrijdag wel de hele lineup!!
Ja... misschien dat ze halverwege volgende week nog Massiv Attack bekend maken voor de hype? En dan vrijdag de rest.

Daar gaan toch de verrassingen tussen zitten. The National is leuk, maar we wisten eigenlijk wel dat die ging komen. Idem geld voor Massive Attack straks.
 

mmax

Campingartiest
22 jan 2019
66
0
Ook al is het geen verrassing, erg blij mee. Black Midi, Fontaines D.C en black Country new road er bij en het is voor mij weer compleet. Erg benieuwd naar volgende week
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.178
2.100
Ook al is het geen verrassing, erg blij mee. Black Midi, Fontaines D.C en black Country new road er bij en het is voor mij weer compleet. Erg benieuwd naar volgende week

The National is inderdaad geen verrassing, maar ben er wel heel blij mee. Black midi, fontaines en BCNR lijken mij alle drie zekerheidjes.
Vooral benieuwd wat er met een Badbadnotgood, Khruangbin of Octavian gebeurt, die nog niet zijn bevestigd voor andere festivals in juni.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Ik hoop vooral op nog Soccer Mommy, Hamilton Leithauser, OM, DIIV, Dj Python, Dj Shadow, Jarvis Cocker, Jessica Pratt, Tropical Fuck Storm.

Khruangbin mag van mij wegvallen, idem geld voor Metronomy en Catfish And The Bottlemen,

En nog even Run The Jewels erbij om de Two af te blazen.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.178
2.100
Ik hoop vooral op nog Soccer Mommy, Hamilton Leithauser, OM, DIIV, Dj Python, Dj Shadow, Jarvis Cocker, Jessica Pratt, Tropical Fuck Storm.

Khruangbin mag van mij wegvallen, idem geld voor Metronomy en Catfish And The Bottlemen,

En nog even Run The Jewels erbij om de Two af te blazen.

De meeste namen die je noemt zijn al bevestigd voor Primavera of Sideways (Jarvis Cocker!) of hebben dan al andere optredens in de buurt. Soccer Mommy volgens mij nog niet. Metronomy en Catfish zullen er zeker wel staan (ik heb zelf ook niet veel met Catfish; Metronomy wordt volgens mij wel leuk). Run the Jewels lijkt me wishful thinking....
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Indiaantje89 wrote:
Ik hoop vooral op nog Soccer Mommy, Hamilton Leithauser, OM, DIIV, Dj Python, Dj Shadow, Jarvis Cocker, Jessica Pratt, Tropical Fuck Storm.

Khruangbin mag van mij wegvallen, idem geld voor Metronomy en Catfish And The Bottlemen,

En nog even Run The Jewels erbij om de Two af te blazen.

De meeste namen die je noemt zijn al bevestigd voor Primavera of Sideways (Jarvis Cocker!) of hebben dan al andere optredens in de buurt. Soccer Mommy volgens mij nog niet. Metronomy en Catfish zullen er zeker wel staan (ik heb zelf ook niet veel met Catfish; Metronomy wordt volgens mij wel leuk). Run the Jewels lijkt me wishful thinking….
Haha I know.. niet realistisch. Ik verwacht veel overlap idd, maar hoop op hier en daar toch een stiekeme verrassing.

Over Pavement in de TWO hoor je me ook niet klagen ;).
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken