Best Kept Secret 2021 - Nieuws en geruchten

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.662
1.185
Ik hoop echt ontzettend hard dat Pavement in 2020 exclusief was voor Primavera en dat ze voor 2021 anders festivals gingen doen waardoor ze volgend jaar toch nog op BKS zouden staan.

Pavement vlak voor The Strokes op de Main dan graag!


Heel benieuwd naar de hele line up! Ook netjes dat ze zo snel een wat blijk volledige line up kunnen neerzetten, ook al doe je grotendeels een copy/paste je gaat toch hier en daar naar vervanging moeten zoeken.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.928
8.568
Tja, dat Strokes nieuw, maar je dag hé. Je week. En dan was er al dat heerlijke Primavera nieuws.

Ben ook heel blij voor de organisatie. Het festival met de grootste gunfactor!
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
Wat een lineup heeft Primavera.

Zomaar even de headliners daar: Tame Impala, Massive Attack, The National, The Strokes, Tyler, The Creator, Gorillaz, Pavement, Beck, Jamie XX.

Duizelen. Dat zijn headliners voor 3 geweldige BKS edities.

En dan die undercard!

Maar hebben ze ook Gem?
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
De PS line up is wel echt briljant hoor. Alleen Badbadnotgood ontbreekt. Die had ik juist helemaal bovenaan mijn verlanglijstje staan.
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
De PS line up is wel echt briljant hoor. Alleen Badbadnotgood ontbreekt. Die had ik juist helemaal bovenaan mijn verlanglijstje staan.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.158
5.476
Tja, dat Strokes nieuw, maar je dag hé. Je week. En dan was er al dat heerlijke Primavera nieuws.

Ben ook heel blij voor de organisatie. Het festival met de grootste gunfactor!

Hopelijk terug met Fontaines, RBCF ... dat maakte het toch af
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.222
2.159
Wat een fijn nieuws zeg!

Mooi dat the Strokes toch komen en dat er nu al zicht is op het complete affiche, tijdens het BKS-weekend.
Benieuwd of er nog wat mooie verrassingen tussen zitten.

Overigens voor de dagkaarthouders ook goed dat de headliners op dezelfde dagen blijven staan. De vrijdag past naadloos in het schema van the National - die kan niet missen.

En eens met mattman: voor de organisatie is dit ook fijn nieuws.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.222
2.159
mattman wrote:
Wat een lineup heeft Primavera.

Zomaar even de headliners daar: Tame Impala, Massive Attack, The National, The Strokes, Tyler, The Creator, Gorillaz, Pavement, Beck, Jamie XX.

Duizelen. Dat zijn headliners voor 3 geweldige BKS edities.

En dan die undercard!

Maar hebben ze ook Gem?

Nee? Dan geen PS!

De PS line up is wel echt briljant hoor. Alleen Badbadnotgood ontbreekt. Die had ik juist helemaal bovenaan mijn verlanglijstje staan.

Die zouden ook niet op PS20 staan. Kunnen dus prima wel gewoon op BKS21 staan. Net als Khruangbin en Hamilton Leithauser die ook niet op PS zouden staan.
 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
Eindelijk weer eens fijn nieuws. Heb die nieuwe Strokes al maandenlang op repeat staan. Voor mij jaarlijstjesmateriaal, vooral Casablancas overtreft zichzelf op deze plaat. Ben benieuwd of er nog wat verassingen in de rest van de line-up zitten.
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
selurxela wrote:
De PS line up is wel echt briljant hoor. Alleen Badbadnotgood ontbreekt. Die had ik juist helemaal bovenaan mijn verlanglijstje staan.

Die zouden ook niet op PS20 staan. Kunnen dus prima wel gewoon op BKS21 staan. Net als Khruangbin en Hamilton Leithauser die ook niet op PS zouden staan.[/quote]

Ah, cheers! RBCF er nog bij en we zijn klaar en kunnen gaan speculeren over Sufjan Stevens op BKS 22.
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
Wat een kut festival ben je als je GEM niet boekt! Viva La BKS!

Well said. Zou toch mooi zijn als the Strokes mogen openen voor Gem en dat Gem nog ergens in het weekend een akoestisch verrassingsconcert geeft op een niet vooraf aangekondigde plek.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.222
2.159
Indiaantje89 wrote:
Wat een kut festival ben je als je GEM niet boekt! Viva La BKS!

Well said. Zou toch mooi zijn als the Strokes mogen openen voor Gem en dat Gem nog ergens in het weekend een akoestisch verrassingsconcert geeft op een niet vooraf aangekondigde plek.

Tokyo Hill herbouwen met een 24 uurs GEM-karaoke. En DJ St. Paul kan volgend jaar thuisblijven, want DJ Maurits zal het hele programma op FIVE voor zijn rekening nemen.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.222
2.159
En rest van line-up word bekend gemaakt tijdens het weekend waar BKS 2020 zou plaats vinden.

Op de website zijn ze nog een tandje concreter: 12 juni volledige line-up en 13 juni om 10:00 start kaartverkoop.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
Indiaantje89 wrote:
En rest van line-up word bekend gemaakt tijdens het weekend waar BKS 2020 zou plaats vinden.

Op de website zijn ze nog een tandje concreter: 12 juni volledige line-up en 13 juni om 10:00 start kaartverkoop.
Ik hoop dat ze daar wat leuks mee doen eigenlijk. Gewoon lekker heel die dag pakken met een stream (live vanuit de Beekse Bergen). En op het einde van de rit pas de poster plaatsen. Dan kan men misschien een beetje BKS thuis vieren ;).
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.222
2.159
Processierups wrote:

Indiaantje89 wrote:
En rest van line-up word bekend gemaakt tijdens het weekend waar BKS 2020 zou plaats vinden.


Op de website zijn ze nog een tandje concreter: 12 juni volledige line-up en 13 juni om 10:00 start kaartverkoop.

Ik hoop dat ze daar wat leuks mee doen eigenlijk. Gewoon lekker heel die dag pakken met een stream (live vanuit de Beekse Bergen). En op het einde van de rit pas de poster plaatsen. Dan kan men misschien een beetje BKS thuis vieren ;).

Met een verrassingsoptreden van Gem natuurlijk!
Maar serieus: het zou inderdaad leuk zijn als er zo wat meer van wordt gemaakt. Dat we dan toch nog een beetje een BKS-gevoel hebben.
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
Ik vond er destijds niks aan, maar bovenstaande nummer vind ik nu wel lekker klinken.

Ik ga het hele BKS weekend alleen maar BKS playlists en albums van bands die dit jaar zouden optreden (en Gem) draaien en cider drinken. Als iemand nog weet waar je veganistische shoarma kan scoren, dan houd ik mij van harte aanbevolen..
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken