Best Kept Secret 2021 - Nieuws en geruchten

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.295
4.967
“ De organisatie van Best Kept Secret is momenteel aan het bekijken welke acts van het van 2020-programma mee verplaatst kunnen worden naar Best Kept Secret 2021. Binnen een paar weken maakt de organisatie hier meer over bekend. Redenen genoeg om je ticket te behouden en in 2021 alsnog te komen.”
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.206
2.128
“ De organisatie van Best Kept Secret is momenteel aan het bekijken welke acts van het van 2020-programma mee verplaatst kunnen worden naar Best Kept Secret 2021. Binnen een paar weken maakt de organisatie hier meer over bekend. Redenen genoeg om je ticket te behouden en in 2021 alsnog te komen.”

Dat zie ik niet zo snel in het berichtje dat ik van Beekse Bergen heb gekregen. Daar gaat na twee weken reservering over naar reservering voor weekend BKS2021.
Het is mogelijk een voucher aan te vragen voor 2022. Dat voucher is ook in te wisselen voor terugbetaling.

Bekendmaking acts 2020 zou goed parallel kunnen lopen met Primavera Sound, die op 3/6 met eerste namen komen.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.295
4.967
Indiaantje89 wrote:
“ De organisatie van Best Kept Secret is momenteel aan het bekijken welke acts van het van 2020-programma mee verplaatst kunnen worden naar Best Kept Secret 2021. Binnen een paar weken maakt de organisatie hier meer over bekend. Redenen genoeg om je ticket te behouden en in 2021 alsnog te komen.”

Dat zie ik niet zo snel in het berichtje dat ik van Beekse Bergen heb gekregen. Daar gaat na twee weken reservering over naar reservering voor weekend BKS2021.
Het is mogelijk een voucher aan te vragen voor 2022. Dat voucher is ook in te wisselen voor terugbetaling.

Bekendmaking acts 2020 zou goed parallel kunnen lopen met Primavera Sound, die op 3/6 met eerste namen komen.
Dit komt van Eventim
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.206
2.128
Processierups wrote:

Indiaantje89 wrote:
“ De organisatie van Best Kept Secret is momenteel aan het bekijken welke acts van het van 2020-programma mee verplaatst kunnen worden naar Best Kept Secret 2021. Binnen een paar weken maakt de organisatie hier meer over bekend. Redenen genoeg om je ticket te behouden en in 2021 alsnog te komen.”


Dat zie ik niet zo snel in het berichtje dat ik van Beekse Bergen heb gekregen. Daar gaat na twee weken reservering over naar reservering voor weekend BKS2021.
Het is mogelijk een voucher aan te vragen voor 2022. Dat voucher is ook in te wisselen voor terugbetaling.

Bekendmaking acts 2020 zou goed parallel kunnen lopen met Primavera Sound, die op 3/6 met eerste namen komen.

Dit komt van Eventim

Klopt.
Degene met een accommodatie van Beekse Bergen hebben dat bericht niet gekregen.
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
1. Badbadnotgood
2. Metronomy
3. Rolling Blackouts Coastal fever
4. Massive Attack
5. Jarvis Cocker
6. Fontaines DC
7. the Strokes (vooral vanwege de hype tbh)
8. Om
9. DJ Shadow
10. Khruangbin
11. Hamilton Leithauser
13. the National
14. Weyes Blood
15. Sampa the Great
16. Octavian
17. Black Country, New Road
18. Kokoko!
19. Beach Bunny
20. Soccer Mommy
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
Ik mis GEM in je lijstje ;).

Als die waren bevestigd waren ze vanzelfsprekend op nummer 1 t/m 20 in dat lijstje gekomen.

(eerlijk gezegd kan ik me overigens helemaal niks meer van hun muziek herinneren)
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.206
2.128
Indiaantje89 wrote:
Ik mis GEM in je lijstje ;).

Als die waren bevestigd waren ze vanzelfsprekend op nummer 1 t/m 20 in dat lijstje gekomen.

(eerlijk gezegd kan ik me overigens helemaal niks meer van hun muziek herinneren)

Je hebt maar 19 namen in je lijstje staan, dus GEM/Maurits kan daar nog prima bij!
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
selurxela wrote:

Indiaantje89 wrote:
Ik mis GEM in je lijstje ;).


Als die waren bevestigd waren ze vanzelfsprekend op nummer 1 t/m 20 in dat lijstje gekomen.

(eerlijk gezegd kan ik me overigens helemaal niks meer van hun muziek herinneren)

Je hebt maar 19 namen in je lijstje staan, dus GEM/Maurits kan daar nog prima bij!

Oh sorry, die lege plek was natuuurlijk bedoeld voor de processierups.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.206
2.128
The National heeft het BKS-optreden van 2018 op Youtube geplaatst.
Kunnen we een snelle aankondiging tegemoet zien?

https://www.youtube.com/watch?v=dabeorqOnSU&fbclid=IwAR3g0ojCJJL4Kz6y-v5KBRKChvibKQp4tAzoK31BNL6pMtP39z2ai8At9Ws
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.859
8.468
Je wil niet weten hoeveel kriebels die video teweegbrengt bij mij. Word er op slag gelukkig van.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.295
4.967
100 Gecs is in principe kut muziek, maar dusdanig kut dat het live denk ik wel enorm vermakelijk is. Stond ook op mijn lijstje om te checken.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.775
1.683
Reageren op de post van processierups lukte niet dus dan maar zo:

Wat een weekend was cat in 2018 man. The National gaven echt een hele goede show en de afsluiter van LCD Soundsystem was voor mij echt magisch. Die mogen de komende jaren ook wel terugkomen als het aan mij ligt (maar liever headliners die niet op herhaling komen natuurlijk)
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.206
2.128
Reageren op de post van processierups lukte niet dus dan maar zo:

Wat een weekend was cat in 2018 man. The National gaven echt een hele goede show en de afsluiter van LCD Soundsystem was voor mij echt magisch. Die mogen de komende jaren ook wel terugkomen als het aan mij ligt (maar liever headliners die niet op herhaling komen natuurlijk)

En dan ook die nog die geweldige sets van Slowdive en Spoon! 2018 was inderdaad een hele mooie editie, laten we hopen dat 2021 minstens zo goed wordt.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.859
8.468
Reageren op de post van processierups lukte niet dus dan maar zo:

Wat een weekend was cat in 2018 man. The National gaven echt een hele goede show en de afsluiter van LCD Soundsystem was voor mij echt magisch. Die mogen de komende jaren ook wel terugkomen als het aan mij ligt (maar liever headliners die niet op herhaling komen natuurlijk)

Nu je het ervover hebt: die geweldige show van LCD Soundsystem staat nu integraal in erg goede kwaliteit (pro shot) op Youtube. Genieten hoor.

[video]https://www.youtube.com/watch?v=cPJDBFBhAbo&feature=youtu.be[/video]
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.206
2.128
Gabi van Primavera Sound geeft kennelijk morgenochtend een interview (Primavera Sound Radio) waarin hij ook al op de 2021-editie ingaat.
Verder heeft BKS vorige week in reacties op Twitter aangegeven dat er snel berichten komen over het programma (n.a.v. de vragen of dagkaartjes gewisseld kunnen worden voor een andere dag).
Er zal dus wel snel nieuws aankomen.

En geweldig om LCD Soundsystem nog eens terug te zien, na eerder deze weken die sets van the National en Radiohead. Hopelijk komt ook het Arcade Fire-optreden nog eens helemaal online.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.295
4.967
Gabi van Primavera Sound geeft kennelijk morgenochtend een interview (Primavera Sound Radio) waarin hij ook al op de 2021-editie ingaat.
Verder heeft BKS vorige week in reacties op Twitter aangegeven dat er snel berichten komen over het programma (n.a.v. de vragen of dagkaartjes gewisseld kunnen worden voor een andere dag).
Er zal dus wel snel nieuws aankomen.

En geweldig om LCD Soundsystem nog eens terug te zien, na eerder deze weken die sets van the National en Radiohead. Hopelijk komt ook het Arcade Fire-optreden nog eens helemaal online.
Was een geweldig optreden ja. Vond ik misschien zelfs een beter optreden dan Radiohead misschien. Maar dat is waarschijnlijk vloeken in de kerk hier.
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.828
825
Processierups wrote:
Gabi van Primavera Sound geeft kennelijk morgenochtend een interview (Primavera Sound Radio) waarin hij ook al op de 2021-editie ingaat.
Verder heeft BKS vorige week in reacties op Twitter aangegeven dat er snel berichten komen over het programma (n.a.v. de vragen of dagkaartjes gewisseld kunnen worden voor een andere dag).
Er zal dus wel snel nieuws aankomen.

En geweldig om LCD Soundsystem nog eens terug te zien, na eerder deze weken die sets van the National en Radiohead. Hopelijk komt ook het Arcade Fire-optreden nog eens helemaal online.

Was een geweldig optreden ja. Vond ik misschien zelfs een beter optreden dan Radiohead misschien. Maar dat is waarschijnlijk vloeken in de kerk hier.

WAT?! Dit is vloeken in de kerk. Radiohead is het beste optreden ooit op BKS en gaat nooit overtroffen worden . Als je dit anders ziet ben je geen muziekliefhebber.

Nu even serieus. Radiohead was erg goed maar gelukkig zijn er zo vele optredens in de nu al rijke geschiedenis van BKS die dat ook waren. LCD hoort daar ook zeker bij. Geweldig optreden!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken