Best Kept Secret 2020 - Nieuws en geruchten

Sandow

Gouden Tip
16 feb 2017
259
168
dirkb wrote:
Gisteren in de live stream lagen er ook (oudere) platen van Khruangbin en The Avalanches.
Zouden we die kunnen verwachten?

Khruangbin sowieso ;), en daardoor lijkt die ander me ook niet onwaarschijnlijk.

Ik vraag me wel af welke nummers Khruangbin dan zouden brengen, want op 7 februari brengen ze een EP uit met Leon Bridges, maar die speelt het weekend van BKS in de VS. Het lijkt me dus toch niet helemaal zeker dat ze komen, want ze stonden er in 2018 ook al en hebben dus geen nieuwe eigen muziek ('Hasta El Cielo' buiten beschouwing gelaten) ten opzichte van toen + ik gok dat ze nu een stuk duurder zijn om te boeken.

De komst van The Avalanches lijkt me wel zeker, gezien ze ook op Sideways in Finland staan.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.352
5.046
We zullen zien ;) heb weinig met Khruangbin verder. Kwa hip hop hoop ik gewoon op Freddie Gibbs & Madlib.

Squarepusher na de headliner lijkt me ook nog wel tof.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.352
5.046
Ik zou overigens Kashmir ook wel graag willen zien, vond ik erg tof het eerste jaar. Vroeg op de dag had wel zijn vibes bij deze act.
 

flater1617899909

Playlistbediener
22 jan 2020
5
1
Gisteren na de aankondiging gelijk 2 kaarten gekocht, hierdoor gen DTRH dit jaar voor mij.
Even een paar vragen over het festival:
Gaan de poorten pas vrijdag open?
Zijn er veel plekken in het bos en is het ook heel druk (zoals LL en zoals vorig jaar bij DTRH)
Is het ver lopen van de tenten naar het terrein, en van de auto naar het festival (dit is namelijk bij DTRH echt super)?
 

Sandow

Gouden Tip
16 feb 2017
259
168
Wat mij betreft mogen Explosions in the sky hun 'we-bestaan-20-jaar-tour' ook best doortrekken tot in Hilvarenbeek. Die deden het ook erg goed toen op zondagmiddag! Nu dan als afsluiter in de TWO?
 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
Gisteren na de aankondiging gelijk 2 kaarten gekocht, hierdoor gen DTRH dit jaar voor mij.
Even een paar vragen over het festival:
Gaan de poorten pas vrijdag open?
Zijn er veel plekken in het bos en is het ook heel druk (zoals LL en zoals vorig jaar bij DTRH)
Is het ver lopen van de tenten naar het terrein, en van de auto naar het festival (dit is namelijk bij DTRH echt super)?

Het is een behoorlijk stuk lopen op BKS. Dat geldt voor zowel de afstand parkeerplaats - camping als camping - festivalterrein. Zeker anderhalve km gemiddeld. Poorten gaan pas vrijdag open. De campingplekken zijn super want vrijwel allemaal in het bos (zandgrond) wat zowel bij zon als regen voordelen biedt. De laatste jaren was er een supermarkt waar je voor, min of meer, normale prijzen eten en drinken kon kopen. Slepen met eten en drinken is dus niet nodig tenzij je heel low budget wil/moet.
 

Obstacle 1

Campingartiest
21 mei 2017
56
0
Hier nog enkele namen die ik mogelijk acht, graag zou zien, maar evengoed op DTRH kunnen staan en waarvan er ook al een aantal eerder op dit forum genoemd werden:

Amon Tobin, The Rapture, Wolf Parade, Andy Shauf, Caribou, Soccer Mommy, Ariel Pink, 100 Gecs, Sandy Alex G, Black Lips, Dinosaur Jr., Fuzz., King Krule, Kim Gordon, DIIV, Bikini Kill, Squid, Les Savy Fav, Lightning Bolt, Yo La Tengo, Mikal Cronin, King Gizzard, Bill Callahan, Sheer Mag, Floating Points

Met de huidige namen en deze opties lijkt BKS 2020 wel eens mijn favoriete editie te worden zeg. Man oh man
 

splinter013

Playlistbediener
22 jan 2020
46
50
Hier nog enkele namen die ik mogelijk acht, graag zou zien, maar evengoed op DTRH kunnen staan en waarvan er ook al een aantal eerder op dit forum genoemd werden:

Amon Tobin, The Rapture, Wolf Parade, Andy Shauf, Caribou, Soccer Mommy, Ariel Pink, 100 Gecs, Sandy Alex G, Black Lips, Dinosaur Jr., Fuzz., King Krule, Kim Gordon, DIIV, Bikini Kill, Squid, Les Savy Fav, Lightning Bolt, Yo La Tengo, Mikal Cronin, King Gizzard, Bill Callahan, Sheer Mag, Floating Points

Pff DIIV zou ik zo tof vinden om te zien. Ik heb gisteren ook maar snel mijn weekendticket aangeschaft. Verwacht eigenlijk vrijdag of maandag wel meer namen
 

team-0

Randprogramma
24 jun 2019
206
358
Sandow wrote:
Hier nog enkele namen die ik mogelijk acht, graag zou zien, maar evengoed op DTRH kunnen staan en waarvan er ook al een aantal eerder op dit forum genoemd werden:

Amon Tobin, The Rapture, Wolf Parade, Andy Shauf, Caribou, Soccer Mommy, Ariel Pink, 100 Gecs, Sandy Alex G, Black Lips, Dinosaur Jr., Fuzz., King Krule, Kim Gordon, DIIV, Bikini Kill, Squid, Les Savy Fav, Lightning Bolt, Yo La Tengo, Mikal Cronin, King Gizzard, Bill Callahan, Sheer Mag, Floating Points

Met de huidige namen en deze opties lijkt BKS 2020 wel eens mijn favoriete editie te worden zeg. Man oh man

We zullen zien
1f609.svg
heb weinig met Khruangbin verder. Kwa hip hop hoop ik gewoon op Freddie Gibbs & Madlib.

Squarepusher na de headliner lijkt me ook nog wel tof.

Amon Tobin en Squarepusher als afsluiters in TWO na de headliner! Bring it on!
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
994
120
Wat verwachten jullie voor de undercard dit jaar?
Kijkend naar ITGWO, ESNS, LGW en oo Primavera zijn er genoeg leuke kleine namen dit jaar. Ik maak me geen zorgen, alhoewel, ik maak me een beetje zorgen over 1 ding: de drukte van de zaterdag straks.....ik zou the Strokes nu ook wel graag van dichtbij willen zien namelijk.
 

Lowlandicus

Dagopener
10 apr 2019
691
632
jimmywe wrote:
King Gizzard is dan toch in de USA?

Klopt, die zijn dus uitgesloten. Het leek me mogelijk doordat ze op Primavera en We Love Green spelen.

Staan wel de donderdag voor BKS nog in Noorwegen, die gasten hebben een bizar tourschema elk jaar. BKS is theoretisch nog mogelijk, maar acht de kans vrij groot dat ze dit jaar op DTRH staan.
 

Sandow

Gouden Tip
16 feb 2017
259
168
Sandow wrote:

jimmywe wrote:
King Gizzard is dan toch in de USA?


Klopt, die zijn dus uitgesloten. Het leek me mogelijk doordat ze op Primavera en We Love Green spelen.

Staan wel de donderdag voor BKS nog in Noorwegen, die gasten hebben een bizar tourschema elk jaar. BKS is theoretisch nog mogelijk, maar acht de kans vrij groot dat ze dit jaar op DTRH staan.

Ja, maar de zaterdag van BKS staan ze al op Bonnaroo in de VS, dus lijkt me sterk als ze dan vrijdag of zondag nog in NL zouden blijven/geraken..
DTRH (en Werchter?) lijken idd me wel grote kanshebbers.
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
Ticket binnen.
Voor mij is iedere band tot nu toe raak, erg veel zin in!
Alles wat er nog bij komt is mooi meegenomen :)

Edit: ik denk dat als ze volgend jaar Sufjan Stevens & Björk op de line up hebben dat ze daarna kunnen stoppen...
 

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
666
340
Weet iemand of Titus Andronicus in de buurt is tijdens Best Kept Secret? Heeft die überhaupt ooit al in Nederland gestaan ergens? Lijkt alsof hij alleen maar in de US en de UK speelt.
 

hallodaar

Playlistbediener
29 jan 2018
21
90
Net als een paar jaar terug staat hun Wordpress-systeem nog steeds niet heel erg goed afgesteld. https://www.bestkeptsecret.nl/?p=4195 verwijst door naar The Strokes (gisteren aangekondigd). Als je dat nummer steeds met eentje verhoogt zie je vanaf nummer '4212' pagina's die nog niet gepubliceerd staan waarop alleen een foto staat. Reverse search en je vindt deze namen:

100 Gecs, Automatic, Barker, Beach Bunny, Black Country, New Road, Black Lips, Catfish and the Bottlemen, coucou chloe, DIIV, DJ Fett Burger, DJ Python, Donna Missal, Easy Life, Eve Owen, FAKA, GHUM, Giant Rooks, Girl Band, Girl Ray, Jarvis Cocker /JARV IS, Jessica Pratt, Josey Rebelle, Los Bitchos, Maggie Rogers, Marika Hackman, Meetsysteem, Mina & Bryte, minimal violence, Park Hye-jin, Pottery, Roi Perez, Sampa The Great, Sheer Mag, Sherelle, Simo Cell, Soccer Mommy, Sorry, Squid, Surfbort, The Avalanches, The Milk Carton Kids, Tinariwen, Tropical Fuck Storm, Violet, Woven Hand, Yellow Days.

En DJ Assault (tnx MauRisico) en waarschijnlijk BadBadNotGood (tnx Indiaantje89)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken