Best Kept Secret 2020 - Nieuws en geruchten

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.450
6.112
Zou een beetje sneu zijn als de ze stream niet aan de praat krijgen. Is nu al dik drie minuten te laat.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.450
6.112
Ze doen het vanuit de 3FM Studio bij Frenk. Hij werkt nu. Beetje netniet allemaal. Vond hem de vorige keer leuker.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
558
Nu werkt ie ja. Sowieso, pff, livestreamen via Facebook, je zou toch denken dat daar iemand met ICT-kennis rondloopt...
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
558
Overigens raar dat er wederom zo'n livestream is voor maar één naam. Ik blijf erbij dat dat veel beter past bij de bekendmaking van 10 - 20 namen. Moet Maurits alleen wel een avondje voor opofferen twee uurtjes lang.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.294
6.488
Overigens raar dat er wederom zo’n livestream is voor maar één naam. Ik blijf erbij dat dat veel beter past bij de bekendmaking van 10 – 20 namen. Moet Maurits alleen wel een avondje voor opofferen twee uurtjes lang.

Vind ik ook. Ideale aanleiding voor een radioshow in een livestream met telkens een nummer van een nieuwe naam.. Achja, wel een heerlijk trio headliners voor BKS hoor. Ik ga misschien de zaterdag als ik wat mensen kan overtuigen (hopelijk gaan de dagtickets niet te snel)
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
558
Ik neig ook naar een dagticket. Mede omdat Fontaines DC en Black Midi ook op de zaterdag staan. Wil misschien mijn opties openhouden voor een weekendticket wanneer er weer nieuwe namen worden aangekondigd, maar ik weet niet hoe snel de tickets nu zullen gaan...
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.894
6.117
Overigens raar dat er wederom zo’n livestream is voor maar één naam. Ik blijf erbij dat dat veel beter past bij de bekendmaking van 10 – 20 namen. Moet Maurits alleen wel een avondje voor opofferen twee uurtjes lang.

Ik snap ook niet dat ze dat niet wat beter aankleden; begint opeens Massive Attack te spelen met krak hetzelfde nummer als toen ze werden aangekondigd. Doe het inderdaad ook via YouTube en breng wat variatie erin.. Oh well. Zeer blij met deze naam, wordt vast fantastisch daar op die locatie.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
Overigens raar dat er wederom zo’n livestream is voor maar één naam. Ik blijf erbij dat dat veel beter past bij de bekendmaking van 10 – 20 namen. Moet Maurits alleen wel een avondje voor opofferen twee uurtjes lang.
En niet meer Frank van der Lende aub als je als serieus festival neergezet wil worden, dankjewel. “Ja muziekliefhebbers he”
 

cloudyshoes

Randprogramma
26 apr 2018
161
41
Op een of andere manier zijn ze erin geslaagd om de livestream nog meer knullig dan de vorige te maken. De meest ongemakkelijke smalltalk die ik in lange tijd gehoord heb, Maurits die de hele tijd zenuwachtig naar de klok kijkt en dan de plaat opzetten en dan nog lang moeten wachten. Dat allemaal in erbarmelijke audiokwaliteit. Niet dat het veel uitmaakt, maar toch.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
Op een of andere manier zijn ze erin geslaagd om de livestream nog meer knullig dan de vorige te maken. De meest ongemakkelijke smalltalk die ik in lange tijd gehoord heb, Maurits die de hele tijd zenuwachtig naar de klok kijkt en dan de plaat opzetten en dan nog lang moeten wachten. Dat allemaal in erbarmelijke audiokwaliteit. Niet dat het veel uitmaakt, maar toch.
Om eerlijk te zijn vind ik hem tot nu toe niet sterk overkomen. Ook bij het festileaks panel vond ik zijn performance slecht.

Vind het ook beetje raar dat een festival directeur bij de announcements van de headliners zo nadrukkelijk aanwezig is. Komt een klein beetje narcistisch over als je het mij vraagt.
 

jacobz

Randprogramma
30 nov 2014
123
68
De directeur zei net op 3fm dat ze heel erg duur waren en dat ze daarom lang hebben getwijfeld... Hopelijk gaat het niet ten kosten van de rest van de line-up
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken