Best Kept Secret 2020 - Nieuws en geruchten

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
Wat een line up zeg, ook hier staat weer ontzettend veel moois tussen!
Wat blijft BKS toch een heerlijk festival.

Hopelijk Barker met een live show op die spot na de headliner in de TWO, kan nog weleens magisch worden met die geweldige laatste plaat van hem.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.308
4.988
Processierups wrote:
Khruangbin staat er niet tussen, dus dit zal nog niet compleet zijn

Lijkt me niet. Maar dit lijstje is al vet hoor. BKS, wat zijn jullie goed bezig!
En BadBadNotGood ook niet, die staan er ook.. Midcard namen ontbreken misschien nog? (Zegt dan heel wat over de lower card namen). En OM natuurlijk.
 

hallodaar

Playlistbediener
29 jan 2018
21
90

Obstacle 1

Campingartiest
21 mei 2017
56
0
mattman wrote:

Processierups wrote:
Khruangbin staat er niet tussen, dus dit zal nog niet compleet zijn


Lijkt me niet. Maar dit lijstje is al vet hoor. BKS, wat zijn jullie goed bezig!

En BadBadNotGood ook niet, die staan er ook.. Midcard namen ontbreken misschien nog? (Zegt dan heel wat over de lower card namen). En OM natuurlijk.

God als er nog midcard namen ontbreken wordt dit echt een ongekend goede lineup. Dat betekent namelijk nog dat je namen als Wolf Parade en Yo La Tengo kan verwachten.
 

w-himself

Playlistbediener
30 jan 2019
7
0
Laten we niet al te veel verwachten, gisteren zei Maurits ook al dat The Strokes een dure headliner zijn, en dit zijn op zich al prachtige namen!
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.658
1.175
Yo La Tengo, Dinosaur Jr en Bikini Kill morgen dan ook nog graag. En een verassingkje mag ook zeker!
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.877
8.494
En BadBadNotGood ook niet, die staan er ook.. Midcard namen ontbreken misschien nog?

Denk dat er met een Avalanches, Jarvis Cocker, Metronomy, Belle & Sebastian, Maggie Rogers, DIIV, Catfish and The Bottlemen, Fontaines D.C. en mss dus Badbadnotgood alvast een goede greep middlecard namen zijn.
 

hallodaar

Playlistbediener
29 jan 2018
21
90
Indiaantje89 wrote:
En BadBadNotGood ook niet, die staan er ook.. Midcard namen ontbreken misschien nog?

Denk dat er met een Avalanches, Jarvis Cocker, Metronomy, Belle & Sebastian, Maggie Rogers, DIIV, Catfish and The Bottlemen, Fontaines D.C. en mss dus Badbadnotgood alvast een goede greep middlecard namen zijn.

Tweede foto hier https://forum.festileaks.com/forums/topic/best-kept-secret-2020-nieuws-en-geruchten/page/70/#post-372186 lijkt mij idd Badbadnotgood (leuk!)
 

Baas

Gouden Tip
21 okt 2013
485
34
Ik vind Catfish & The Bottlemen voor BKS wel echt een totaal overbodige naam overigens. En wat zou hieraan door The National gecureerd zijn?
 

Obstacle 1

Campingartiest
21 mei 2017
56
0
Ik vind Catfish & The Bottlemen voor BKS wel echt een totaal overbodige naam overigens. En wat zou hieraan door The National gecureerd zijn?

De enige die ik herken is Eve Owen, die zingt op Where Is Her Head en tourt ook met ze in de UK
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken