Best Kept Secret 2020 - Nieuws en geruchten

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.228
2.178
neracroft wrote:

Martijn wrote:
Real Estate kunnen we waarschijnlijk wegstrepen van het kandidatenlijstje, staan een weekend later in de Ronda.


En ook heel het BKS weekend in de UK, jammere zaak!

12 juni spelen ze nog nergens lijkt me.

Die kunnen we inderdaad wel afstrepen, maar een eigen show in TivoliVredenburg past eigenlijk wel beter. Is overigens niet in de Ronda, maar in Pandora.
 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
Ik ben er niet rouwig om. Real Estate is zo een typische BKS band waarvan er vorig jaar wat teveel van geprogrammeerd stond: goede gitaarmuziek maar wat braafjes en statisch in de uitvoering. De ontlading die er vorig jaar was bij The Raconteurs toen er na een dag verantwoorde indie eindelijk een band stond die echt rockte was veelzeggend. Hopelijk meer van dat, dit jaar.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.346
5.039
Dillinger wrote:
toen er na een dag verantwoorde indie eindelijk een band stond die echt rockte was veelzeggend. Hopelijk meer van dat, dit jaar.

The Strokes?
1f609.svg
Laatste nieuws is dat The Strokes op het laatste moment afgeketst is, en dat ze eind deze week Bastille bekend maken.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.840
1.748
James wrote:

Dillinger wrote:
toen er na een dag verantwoorde indie eindelijk een band stond die echt rockte was veelzeggend. Hopelijk meer van dat, dit jaar.


The Strokes?
1f609.svg


Laatste nieuws is dat The Strokes op het laatste moment afgeketst is, en dat ze eind deze week Bastille bekend maken.

Met Imagine Dragons als co-headliner
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.346
5.039
Joris wrote:

Indiaantje89 wrote:

James wrote:

Dillinger wrote:
toen er na een dag verantwoorde indie eindelijk een band stond die echt rockte was veelzeggend. Hopelijk meer van dat, dit jaar.


The Strokes?
1f609.svg



Laatste nieuws is dat The Strokes op het laatste moment afgeketst is, en dat ze eind deze week Bastille bekend maken.


Met Imagine Dragons als co-headliner

Sorry, te duur. Wordt Years & Years.
The new normal: Snollebollekes, Frans Bauer, Corry Konings & De Rekels.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.228
2.178
Joris wrote:

Indiaantje89 wrote:

James wrote:

Dillinger wrote:
toen er na een dag verantwoorde indie eindelijk een band stond die echt rockte was veelzeggend. Hopelijk meer van dat, dit jaar.


The Strokes?
1f609.svg



Laatste nieuws is dat The Strokes op het laatste moment afgeketst is, en dat ze eind deze week Bastille bekend maken.


Met Imagine Dragons als co-headliner

Sorry, te duur. Wordt Years & Years.

Nee joh... Friendly Fire heeft George Ezra in het roster. Die was eerder al sub en past natuurlijk perfect op die headlinersplek. Met Kaleo als sub!
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
Ik gok toch op een verrassing: a 2020 world exclusive van Christine & the Queens. En dat op de zaterdag zodat de 3daagse gangers er vrijwel niet aan kunnen ontsnappen. Als straf voor de 2019 zondag.
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
Processierups wrote:

selurxela wrote:

Indiaantje89 wrote:

selurxela wrote:
Gezellig een dagje heel Fijnaart over de vloer!


Schijnt weer afgezegd te hebben, was geen afhaal Chinees in de buurt.


En de worstebroodjes waren de afgelopen 2 edities ook niet te krijgen.


Of het zijn veganistische, glutenvrije worstenbroodjes.

Zo maakt Maris ze niet.

Misschien kan Maris de hele catering een dagje overnemen. Dat zou een pracht cultuur clash opleveren met de gemiddelde BKS hanger. Gelukkig heb ik zelf een vrij beroerde smaak, dus ik overleef het wel.
 

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Vandaag om 18:00 nieuws. Live stream begint om 17:51. Ook Nos alive komt vandaag met een naam.

Edit: er staan ook streepjes bij de post. THE Strokes past precies 8-O
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken