Best Kept Secret 2020 - Nieuws en geruchten

yeaghi

Gouden Tip
11 jan 2019
302
303
Op één of andere manier heb ik erg veel zin in OMD (orchestral manouvres in the dark). Enige kans dat die geboekt kunnen worden voor BKS?
Nieuw op mijn wensenlijstje Victor Solf en Vita Bergen, Matt Berninger, Jungstötter, Sylvia Kreusch.
 

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
665
340
Volgens een insider op Efestivals zou Nine Inch Nails touren in 2020 en hadden ze op o.a. All Point East en Primavera gestaan… ware het niet dat zijn vrouw (weer) zwanger is en die tour nu voor 2021 schijnt te zijn.

Ik kan wel huilen. Dit op het strand had ik geweldig gevonden.

Dan hebben we de eerste headliner van 2021 al toch? :wink:

Nine Inch Nails zou wel geweldig zijn in ieder geval. Wil daar best nog een extra jaartje op wachten als het moet.
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
993
120
Suf?.......jan Stevens ! Die zie ik wel als headliner komen, samen met The 1975. En dan nog een hiphop act (Kendrick Lamar bv, kan dat uberhaupt ?) of vrouwelijke artiest (Charlie XCX) en dan hebben we het wel weer compleet denk ik.

Op één of andere manier heb ik erg veel zin in OMD (orchestral manouvres in the dark). Enige kans dat die geboekt kunnen worden voor BKS?
Als je OMD wilt zien op n festival moet je denken aan Bospop denk ik ?
 

yeaghi

Gouden Tip
11 jan 2019
302
303
Dat is waar...zie ze wel op Bospop staan ja. Ik ben ook blij met Patti Smith en las dat zij een kanshebber is.
 

Sandow

Gouden Tip
16 feb 2017
257
168
The Whitest Boy Alive lijkt terug van weggeweest. Als die op BKS staan, koop ik meteen een kaartje 8-O
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.829
825
Hier ben ik!

Heb niet veel tijd gehad afgelopen maanden en nu nog steeds niet zo veel. Dus vandaar wat minder op het forum. Volg het wel.
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
mattman wrote:
Volgens een insider op Efestivals zou Nine Inch Nails touren in 2020 en hadden ze op o.a. All Point East en Primavera gestaan… ware het niet dat zijn vrouw (weer) zwanger is en die tour nu voor 2021 schijnt te zijn.

Ik kan wel huilen. Dit op het strand had ik geweldig gevonden.

Dan hebben we de eerste headliner van 2021 al toch?
1f609.svg


Nine Inch Nails zou wel geweldig zijn in ieder geval. Wil daar best nog een extra jaartje op wachten als het moet.

NIN is live spectaculair, maar vind het echt niet op BKS passen. Ben groot fan van System of a Down, maar zou verbijsterd zijn als die ineens op het BKS strand verschenen als headliner (of als sub). Voor NIN geldt dat ook.

Heb een paar jaar geleden OMD op Parkpop gezien. Vond dat verbazingwekkend goed. Hebben ook gewoon een aantal heerlijke albums gemaakt. Maar een goed bewaard geheim of een BKS headliner zie ik er niet in. Zou me overigens prima vermaken als ze ineens op het strand verschijnen.

Ik blijg hopen op PJ Harvey - Anderson .Paak en (vooruit) the Strokes. Amderson zal zeker niet hebeuren dus dan zal Lana del Rey (die Ziggo heeft uitverkocht) wel eem plekje krijgen.
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
Hier ben ik!

Heb niet veel tijd gehad afgelopen maanden en nu nog steeds niet zo veel. Dus vandaar wat minder op het forum. Volg het wel.

Je kan wel zeggen dat je het bent, maar hoe weten wij zeker dat je echt NOID bent?!
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.349
5.045
Jelle wrote:

mattman wrote:
Volgens een insider op Efestivals zou Nine Inch Nails touren in 2020 en hadden ze op o.a. All Point East en Primavera gestaan… ware het niet dat zijn vrouw (weer) zwanger is en die tour nu voor 2021 schijnt te zijn.

Ik kan wel huilen. Dit op het strand had ik geweldig gevonden.


Dan hebben we de eerste headliner van 2021 al toch?
1f609.svg


Nine Inch Nails zou wel geweldig zijn in ieder geval. Wil daar best nog een extra jaartje op wachten als het moet.

NIN is live spectaculair, maar vind het echt niet op BKS passen. Ben groot fan van System of a Down, maar zou verbijsterd zijn als die ineens op het BKS strand verschenen als headliner (of als sub). Voor NIN geldt dat ook.

Heb een paar jaar geleden OMD op Parkpop gezien. Vond dat verbazingwekkend goed. Hebben ook gewoon een aantal heerlijke albums gemaakt. Maar een goed bewaard geheim of een BKS headliner zie ik er niet in. Zou me overigens prima vermaken als ze ineens op het strand verschijnen.

Ik blijg hopen op PJ Harvey – Anderson .Paak en (vooruit) the Strokes. Amderson zal zeker niet hebeuren dus dan zal Lana del Rey (die Ziggo heeft uitverkocht) wel eem plekje krijgen.
NIN vind ik toch wel een heel ander type muziek dan SOAD hoor. Ik vind Nine Inch Nails weer wel passen op BKS en SOAD niet. Nine INch Nails heeft ook veel meer andere invloeden op hun stevige muziek, en het ander is echt rock/metal en kleurt niet heel snel buiten de lijntjes.
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
993
120
Voor de "kleinere" namen begint nu ook de 2020 indie vijver een beetje vorm te krijgen:

DDW2019 en London Calling hebben allebei hun namen gegeven. Vooral DDW18 leverde veel kleinere acts aan BKS19. Hopen dat de lineup van London Calling ook voor BKS in aanmerking komt:

DDWQ19: Amy Root – Blanck Mass - Glauque - Echo Beatty - Eva van Manen– Gaygirl - Swimming Tapes - Personal Trainer - Job Roggeveen - Noah Vanden Abeele - The Intergalactic Republic of Kongo – Müholos – Flexual – MeetsysteemLes Robots – Tim Dawn - Just Mustard - Your Smith - Blue Crime – Plasma - Elle Rich – Automatic - Saida - DJ NEN-C – Shaemless - A Million Squeeks Will Do You No Harm - Marassa - Lauran Hibberd - Blair Jollands - Wolf & Moon – Mottron – Paracetamøl - Neon Dreams – Kalax - Dj Devereaux85 - Timecop1983 - Brian's Magic Tears - City Park - Walt Disco – Sadhu - Nicon - Franky Nuts - Sadhu b2b Crimson Scar - Chackie Jam - Cry - Do Nothing - Emma Mc Grath - Far Caspian - Gnoomes - Heavy Lungs - Jan Verstraeten - Kolonel DJafaar - Kosmo Sound - Mk. Gee - Patawawa - Sheer Mag - SHHT - Someone - Ted Jasper - Tessa Dixson - Wally A$M - Wasuremono - Wooze - Yallah! Yallah! – Yellowstraps - Volcano Boys – Ihemyo – Blackwax

London Calling; Automatic - Bess Atwell - Black Currant - EUT - Heavy Lungs - Khana Bierbood - Night Moves - RVG - Sheer Mag - Squid -the Murder Capital - Do Nothing - Far caspian - Imperial Wax - Larkoins - orville Peck - Porridge radio - The Blue Stones - the Twilight Sad - WH Lung - Yak

 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
selurxela wrote:

Jelle wrote:

mattman wrote:
Volgens een insider op Efestivals zou Nine Inch Nails touren in 2020 en hadden ze op o.a. All Point East en Primavera gestaan… ware het niet dat zijn vrouw (weer) zwanger is en die tour nu voor 2021 schijnt te zijn.

Ik kan wel huilen. Dit op het strand had ik geweldig gevonden.


Dan hebben we de eerste headliner van 2021 al toch?
1f609.svg


Nine Inch Nails zou wel geweldig zijn in ieder geval. Wil daar best nog een extra jaartje op wachten als het moet.


NIN is live spectaculair, maar vind het echt niet op BKS passen. Ben groot fan van System of a Down, maar zou verbijsterd zijn als die ineens op het BKS strand verschenen als headliner (of als sub). Voor NIN geldt dat ook.

Heb een paar jaar geleden OMD op Parkpop gezien. Vond dat verbazingwekkend goed. Hebben ook gewoon een aantal heerlijke albums gemaakt. Maar een goed bewaard geheim of een BKS headliner zie ik er niet in. Zou me overigens prima vermaken als ze ineens op het strand verschijnen.

Ik blijg hopen op PJ Harvey – Anderson .Paak en (vooruit) the Strokes. Amderson zal zeker niet hebeuren dus dan zal Lana del Rey (die Ziggo heeft uitverkocht) wel eem plekje krijgen.

NIN vind ik toch wel een heel ander type muziek dan SOAD hoor. Ik vind Nine Inch Nails weer wel passen op BKS en SOAD niet. Nine INch Nails heeft ook veel meer andere invloeden op hun stevige muziek, en het ander is echt rock/metal en kleurt niet heel snel buiten de lijntjes.

Eens dat NIN bredere invloeden heeft dan SOAD, maar ik vind het gezien hun volume geen voor de hand liggende headliner. En dat zouden ze waarschijnlijk wel moeten worden met het prijskaartje dat aan hun shows hangt. En zou eigenlijk binnen moeten zijn om de lichtshow helemaal goed te laten uitkomen en als sub zijn ze, denk ik, te duur.

De kaartjes van oom Nick zijn dankzij de Spotify presale binnen. Woop Woop.
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.746
2.331
Voor de “kleinere” namen begint nu ook de 2020 indie vijver een beetje vorm te krijgen:

DDW2019 en London Calling hebben allebei hun namen gegeven. Vooral DDW18 leverde veel kleinere acts aan BKS19. Hopen dat de lineup van London Calling ook voor BKS in aanmerking komt:

DDWQ19: Amy Root – Blanck Mass – Glauque – Echo Beatty – Eva van Manen– Gaygirl – Swimming Tapes – Personal Trainer – Job Roggeveen – Noah Vanden Abeele – The Intergalactic Republic of Kongo – Müholos – Flexual – MeetsysteemLes Robots – Tim Dawn – Just Mustard – Your Smith – Blue Crime – Plasma – Elle Rich – Automatic – Saida – DJ NEN-C – Shaemless – A Million Squeeks Will Do You No Harm – Marassa – Lauran Hibberd – Blair Jollands – Wolf & Moon – Mottron – Paracetamøl – Neon Dreams – Kalax – Dj Devereaux85 – Timecop1983 – Brian’s Magic Tears – City Park – Walt Disco – Sadhu – Nicon – Franky Nuts – Sadhu b2b Crimson Scar – Chackie Jam – Cry – Do Nothing – Emma Mc Grath – Far Caspian – Gnoomes – Heavy Lungs – Jan Verstraeten – Kolonel DJafaar – Kosmo Sound – Mk. Gee – Patawawa – Sheer Mag – SHHT – Someone – Ted Jasper – Tessa Dixson – Wally A$M – Wasuremono – Wooze – Yallah! Yallah! – Yellowstraps – Volcano Boys – Ihemyo – Blackwax

London Calling; Automatic – Bess Atwell – Black Currant – EUT – Heavy Lungs – Khana Bierbood – Night Moves – RVG – Sheer Mag – Squid -the Murder Capital – Do Nothing – Far caspian – Imperial Wax – Larkoins – orville Peck – Porridge radio – The Blue Stones – the Twilight Sad – WH Lung – Yak

Beide hebben een flinke bak leuke nieuwe namen inderdaad. Ik denk dat we Blanck Mass af kunnen schrijven omdat hij twee maanden eerder al in Tilburg staat voor Roadburn. Personal Trainer (en Amy Root ook) stond afgelopen jaar al op BKS. Mag van mij de nachtelijke Casbah huisband worden overigens. Sheer Mag zou ik een leuke boeking vinding, net als Heavy Lungs. A Million Squeeks WDYNH had ik normaal gesproken geen BKS-naam gevonden, maar wellicht pas het tegenwoordig in de SEVEN.

Van London Calling mag de helft van de namen wel doorkomen van mij, Squid het meest van al.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.172
10.506
Afgelopen weekend op Left of the Dial erg onder de indruk van Imperial Wax en One Sentence. Supervisor. Met name die eerste gun ik een spot op Bks.
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.746
2.331
Afgelopen weekend op Left of the Dial erg onder de indruk van Imperial Wax en One Sentence. Supervisor. Met name die eerste gun ik een spot op Bks.

Imperial Wax was tof inderdaad. Toch had ik ze liever met Mark E. Smith erbij gezien ;-) One Sentence. Supervisor helaas gemist. Rats on Rafts mogen ook weer een keer terugkomen op BKS wat mij betreft. Hebben op LotD alleen maar nieuwe nummers gespeeld, dus we kunnen een nieuw album verwachten denk ik. Haze lijkt me een mooie voor in de Casbah. Dumb was heel sterk en Deliluh was fantastisch. Verder vond ik Cassels, The Shuks en Budget Trash leuke Casbah namen. Holiday Ghosts is ook een schattige band.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken