selurxela wrote:
Jelle wrote:
mattman wrote:
Volgens een insider op Efestivals zou Nine Inch Nails touren in 2020 en hadden ze op o.a. All Point East en Primavera gestaan… ware het niet dat zijn vrouw (weer) zwanger is en die tour nu voor 2021 schijnt te zijn.
Ik kan wel huilen. Dit op het strand had ik geweldig gevonden.
Dan hebben we de eerste headliner van 2021 al toch?
Nine Inch Nails zou wel geweldig zijn in ieder geval. Wil daar best nog een extra jaartje op wachten als het moet.
NIN is live spectaculair, maar vind het echt niet op BKS passen. Ben groot fan van System of a Down, maar zou verbijsterd zijn als die ineens op het BKS strand verschenen als headliner (of als sub). Voor NIN geldt dat ook.
Heb een paar jaar geleden OMD op Parkpop gezien. Vond dat verbazingwekkend goed. Hebben ook gewoon een aantal heerlijke albums gemaakt. Maar een goed bewaard geheim of een BKS headliner zie ik er niet in. Zou me overigens prima vermaken als ze ineens op het strand verschijnen.
Ik blijg hopen op PJ Harvey – Anderson .Paak en (vooruit) the Strokes. Amderson zal zeker niet hebeuren dus dan zal Lana del Rey (die Ziggo heeft uitverkocht) wel eem plekje krijgen.
NIN vind ik toch wel een heel ander type muziek dan SOAD hoor. Ik vind Nine Inch Nails weer wel passen op BKS en SOAD niet. Nine INch Nails heeft ook veel meer andere invloeden op hun stevige muziek, en het ander is echt rock/metal en kleurt niet heel snel buiten de lijntjes.