Yes! Ik kan blijkbaar kan ik weer inloggen. Werkte laatste keer niet wat ik ook probeerde en daarna ook niet meer geprobeerd tot nu.
Dirk wrote:
Voor de “kleinere” namen begint nu ook de 2020 indie vijver een beetje vorm te krijgen:
DDW2019 en London Calling hebben allebei hun namen gegeven. Vooral DDW18 leverde veel kleinere acts aan BKS19. Hopen dat de lineup van London Calling ook voor BKS in aanmerking komt:
London Calling; Automatic – Bess Atwell – Black Currant – EUT – Heavy Lungs – Khana Bierbood – Night Moves – RVG – Sheer Mag –
Squid -the Murder Capital – Do Nothing – Far caspian – Imperial Wax – Larkoins –
orville Peck – Porridge radio –
The Blue Stones – the Twilight Sad – WH Lung –
Yak
Van London Calling mag de helft van de namen wel doorkomen van mij, Squid het meest van al.
Twee dagen London Calling erop zitten. Ik vond het een geslaagde editie. Wat mij betreft zo door mag komen naar BKS:
EUT - Is eigenlijk een standaard poprockbandje zoals vele, maar wisten live echt te overtuigen. Veel minder zoet dan ik verwacht had.
Bess Atwell - Singer/Songwriter No. ontelbaar, maar simpelweg met ontzettend sterke liedjes en gewoon heel mooi vormgegeven.
The Murder Capital - De uitmuntende drummer is waarmee deze band zich onderscheidt van hun genregenoten.
Heavy Lungs - Ook weer een lekker potje beuken.
Sheer Mag - Een parodie op zowel 80s power metal als op Gossip, maar stiekem toch wel lekker, al komt die zangeres eigenlijk net tekort live.
Personal Trainer - Blijft een feestje.
W. H. Lung - Lekkere grooves legde deze gasten neer.
Yak - Right up in my alley! Op plaat al ontzettend lekker, maar live is dit een en al euforie. Mijn op maat gemaakte oordop is helaas wel gesneuveld in de pit.
Do Nothing - Lekkere grooves legde deze gasten neer.
Imperial Wax - Ook weer een lekker potje beuken.
Squid had ik hoge verwachtingen van, maar vond ik toch wat tegenvallen. The Twilight Sad was goed, maar was het hem gewoon net niet op een of andere manier.