Best Kept Secret 2020 - Nieuws en geruchten

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.468
1.616
Zojuist mijn combiticket aangeschaft. Vrijdag en zaterdag vind ik al ontzettend goed, zondag mag nog wel wat bij. Tof dat ze met Objekt x Ezra Miller en Barker twee typische Dekmantel namen hebben geboekt, hoop dat ze Floating Points uiteindelijk ook met elkaar gaan delen.
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
Zouden ze bewust minder focussen op Hiphop bij BKS? Ik mis namelijk nog wel 1/2 middlecard hiphop acts. Sampa the Great is wel een hele toffe boeking. Dat is echt een beetje de nieuwe rauwe Lauryn Hill. Zou Rejjie Snow nog graag erbij zien.

Verder ben ik heel blij met de aankondiging van DIIV, Yellow Days, Park Hye Jin en Girl Band

Denk het wel. Vorig jaar was de hiphop ook al volledig afwezig. Dat kan bijna geen toeval zijn. Vind het wel jammer want festivals zijn mijn belangrijkste manier om hiphop acts te zie en hiphop is de grootste muziekstroming nu dus ze beperken zichzelf enorm. Earl Sweatshirt en Danny Brown graag!
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.915
6.146


Een iets fleurigere font en opmaak, beter leesbare poster.. It ain't that hard jongens.
 

yeaghi

Gouden Tip
11 jan 2019
302
303
Nou deze worp moest ik even verwerken en dat is nu gebeurd. Proficiat allemaal met de komst van the Strokes. Zal er zeker gaan kijken even en dan een hapje eten ?.
In de eerste lichting zaten voor mij al erg mooie namen daar komen nu bij, magie rogers, the avalanches, dope lemon, sampa the ggreat, yellow days, squid, easy life, giant rooks, yin yin, marika hackman, faka, donna missal,girl ray en automatic. Kijk erg uit naar Giant Rooks, Sampa, FAKA, Yellow Days, Magie Rogers en Automatic van nieuwe rijtje.

Mis toch nog wel wat. Hoop dat One True Pairing, Sylvie Kreusch, Milky Chance, !!!, the Slow Show, the S.L.P, Roosevelt, Hot Chip, Naaz, Gus Dapperton, Angel Olsen, Jungstötter, King Princess, Arlo Parks, S10, Bauhaus, enzonogwatnamen in de volgende namen zitten, eind februari?

Zondag wordt weer de leukste dag en zaterdag de minste. Grappig hè.
 

Matthijs

Gouden Tip
10 dec 2015
376
294
Ha, dat lijkt voor mij vooralsnog precies andersom. Al denk ik dat de zondag nog relatief veel namen erbij moet krijgen?

Vrijdag: DIIV! Tropical Fuck Storm! BadBadNotGood, Black Lips, Om, 100 gecs, Squid en als het zo uitkomt ga ik vast ook wel weer naar The National kijken.

Zaterdag: The Strokes, Fontaines D.C., Jarvis Cocker, black midi, RBCF, Black Country, new road, Pottery, Sorry

Zondag: Belle & Sebastian! Massive Attack, Jessica Pratt, Ghum

En dan zijn er nog best wat namen die ik eerst wat vaker moet horen om er echt iets over te kunnen zeggen (Automatic klonk op het eerste gehoor ook goed bijvoorbeeld).
 

raginfullon

Playlistbediener
6 feb 2018
38
0
Erg mooi pak namen en iemand zei angus and julia stone saai... was mijns inziens geweldig optreden in 2018. hoogtepuntje toen dus kijk ook erg uit naar dope lemon.
gelukkig minder hip hop of carley rae jepson, christine and the queens achtige acts. Maar goed allemaal persoonlijke smaak natuurlijk, maar word mooie editie verwacht ik.
Foals erbij zou het helemaal afmaken, maar zal niet meer realistisch zijn qua budget gok ik.

 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
Zou er nu nog een interview verschijnen tussen Jos van Festileaks en Maurits van BKS? Zou toch na ESNS geplaatst worden?
 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
Nou deze worp moest ik even verwerken en dat is nu gebeurd. Proficiat allemaal met de komst van the Strokes. Zal er zeker gaan kijken even en dan een hapje eten
1f609.svg
.
In de eerste lichting zaten voor mij al erg mooie namen daar komen nu bij, magie rogers, the avalanches, dope lemon, sampa the ggreat, yellow days, squid, easy life, giant rooks, yin yin, marika hackman, faka, donna missal,girl ray en automatic. Kijk erg uit naar Giant Rooks, Sampa, FAKA, Yellow Days, Magie Rogers en Automatic van nieuwe rijtje.

Mis toch nog wel wat. Hoop dat One True Pairing, Sylvie Kreusch, Milky Chance, !!!, the Slow Show, the S.L.P, Roosevelt, Hot Chip, Naaz, Gus Dapperton, Angel Olsen, Jungstötter, King Princess, Arlo Parks, S10, Bauhaus, enzonogwatnamen in de volgende namen zitten, eind februari?

Zondag wordt weer de leukste dag en zaterdag de minste. Grappig hè.

Het zegt vooral hoe veelzijdig de line-up is ?. Maar ehhh... dat van Milky Chance is een grapje toch? ?
 

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
Zou er nu nog een interview verschijnen tussen Jos van Festileaks en Maurits van BKS? Zou toch na ESNS geplaatst worden?
Een en ander liep wat hectischer, oa omdat het panel uitliep. En met het nieuws van afgelopen week in het achterhoofd besloten we het wat later te doen. Houden jullie dus nog tegoed!
 

yeaghi

Gouden Tip
11 jan 2019
302
303
yeaghi wrote:
Nou deze worp moest ik even verwerken en dat is nu gebeurd. Proficiat allemaal met de komst van the Strokes. Zal er zeker gaan kijken even en dan een hapje eten
1f609.svg
.
In de eerste lichting zaten voor mij al erg mooie namen daar komen nu bij, magie rogers, the avalanches, dope lemon, sampa the ggreat, yellow days, squid, easy life, giant rooks, yin yin, marika hackman, faka, donna missal,girl ray en automatic. Kijk erg uit naar Giant Rooks, Sampa, FAKA, Yellow Days, Magie Rogers en Automatic van nieuwe rijtje.

Mis toch nog wel wat. Hoop dat One True Pairing, Sylvie Kreusch, Milky Chance, !!!, the Slow Show, the S.L.P, Roosevelt, Hot Chip, Naaz, Gus Dapperton, Angel Olsen, Jungstötter, King Princess, Arlo Parks, S10, Bauhaus, enzonogwatnamen in de volgende namen zitten, eind februari?

Zondag wordt weer de leukste dag en zaterdag de minste. Grappig hè.

Het zegt vooral hoe veelzijdig de line-up is ?. Maar ehhh… dat van Milky Chance is een grapje toch? ?
Ja beetje onrealistisch, weet niet meer zo goed waarom ik ze in dit rijtje had gezet? Schrap die maar dan ?
 

mmax

Campingartiest
22 jan 2019
66
0
Heel blij met deze namen binnenkort maar een combiticket aanschaffen. Hoop op nog een paar namen van het volgende rijtje: Earl Sweatshirt, Iggy Pop, Robyn, Slowthai, Freddie gibs, yo la tengo of Bauhaus maar weet niet hoe realistisch dat is qua budget.

Zou Catfish and the bottleman sub zijn voor de strokes? Ik kan me haast niet voorstellen dat een band die de Tivoli niet uitverkoopt subbed op een festival als bks
 

yeaghi

Gouden Tip
11 jan 2019
302
303
Stage 7 wordt dus een tent met een verhaal en verraad hij nou dat King Krule komt? Of wil ik dat horen. ( kink radio kort interview Maurits Westerik)
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.251
2.189
Stage 7 wordt dus een tent met een verhaal en verraad hij nou dat King Krule komt? Of wil ik dat horen. ( kink radio kort interview Maurits Westerik)

Gemist!
Meldde hij nog meer interessants?
Een tent lijkt mij voor SEVEN ook beter. Ik vond afgelopen jaar het podium erg laag en zicht op podium vrij beroerd. Werd ook veel gepraat tijdens optredens.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.251
2.189
Met het aantal gitaarbands dat er zeker op zaterdag staat: zal de Casbah nu ook groter podium worden, als een van de aangekondigde veranderingen op het terrein?
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
Heel blij met deze namen binnenkort maar een combiticket aanschaffen. Hoop op nog een paar namen van het volgende rijtje: Earl Sweatshirt, Iggy Pop, Robyn, Slowthai, Freddie gibs, yo la tengo of Bauhaus maar weet niet hoe realistisch dat is qua budget.

Zou Catfish and the bottleman sub zijn voor de strokes? Ik kan me haast niet voorstellen dat een band die de Tivoli niet uitverkoopt subbed op een festival als bks

Er heeft al een keer een headliner gestaan op BKS die Tivoli niet vol kregen ;)
En die hadden toen zelfs Danny Brown als voorprogramma...
 

yeaghi

Gouden Tip
11 jan 2019
302
303
yeaghi wrote:
Stage 7 wordt dus een tent met een verhaal en verraad hij nou dat King Krule komt? Of wil ik dat horen. ( kink radio kort interview Maurits Westerik)

Gemist!
Meldde hij nog meer interessants?
Een tent lijkt mij voor SEVEN ook beter. Ik vond afgelopen jaar het podium erg laag en zicht op podium vrij beroerd. Werd ook veel gepraat tijdens optredens.
Heel kort stukje op facebook van kink. Hij heeft het over squid, black country ... king krule en black midi. Dat soort bands in de nieuwe tent 7 die nu ontwikkeld wordt. Hij zegt niet dat king krulekomt maar hoort wel bij het verhaal ?
Ja goede verbetering een tent.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.251
2.189
mmax wrote:
Heel blij met deze namen binnenkort maar een combiticket aanschaffen. Hoop op nog een paar namen van het volgende rijtje: Earl Sweatshirt, Iggy Pop, Robyn, Slowthai, Freddie gibs, yo la tengo of Bauhaus maar weet niet hoe realistisch dat is qua budget.

Zou Catfish and the bottleman sub zijn voor de strokes? Ik kan me haast niet voorstellen dat een band die de Tivoli niet uitverkoopt subbed op een festival als bks

Er heeft al een keer een headliner gestaan op BKS die Tivoli niet vol kregen ?
En die hadden toen zelfs Danny Brown als voorprogramma…

Maar wel een mooi vol strand bij ONE. Al lag dat meer aan de headliners van de dagen daarna!
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
James wrote:

mmax wrote:
Heel blij met deze namen binnenkort maar een combiticket aanschaffen. Hoop op nog een paar namen van het volgende rijtje: Earl Sweatshirt, Iggy Pop, Robyn, Slowthai, Freddie gibs, yo la tengo of Bauhaus maar weet niet hoe realistisch dat is qua budget.

Zou Catfish and the bottleman sub zijn voor de strokes? Ik kan me haast niet voorstellen dat een band die de Tivoli niet uitverkoopt subbed op een festival als bks


Er heeft al een keer een headliner gestaan op BKS die Tivoli niet vol kregen ?
En die hadden toen zelfs Danny Brown als voorprogramma…

Maar wel een mooi vol strand bij ONE. Al lag dat meer aan de headliners van de dagen daarna!

Was ook niet zozeer kritiek op Run The Jewels, want vond het juist wel een verfrissende, vette show!
Meer om aan te geven dat op BKS prima een Ronda act als sub kan, hebben er al genoeg van die grote op die positie gestaan afgelopen jaren (Warpaint, FJM, Metronomy etc.)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken