Everyknight wrote:
Indiaantje89 wrote:
Everyknight wrote:
Indiaantje89 wrote:
Yannick wrote:
Processierups wrote:
De keuze in vegetarisch eten op BKS is zo breed dat ik afgelopen jaren eigenlijk alleen maar vegetarisch heb gegeten op BKS.
Dit dus. Ik denk dat BKS zich door de jaren heen zich altijd al heeft geprofileerd als een festival dat dit soort dingen hoog in het vaandel draagt (zeker in combinatie met het aanbod) en dat het festival ook een soort publiek gaandeweg heeft gecreëerd dat open staat om vegetarisch uit te proberen. Dat ze er nu aan denken om vlees volledig van het menu te halen is slechts een kleine stap binnen het groter geheel en de geschiedenis van BKS, vind ik.
Processierups wrote:
Het boeken van 50% vrouwen is dit jaar lastiger dan afgelopen jaar (terwijl bij DTRH er juist veel vrouwen bovenin het programma zullen staan)
Vreemd. Aangezien Primavera Sound met zo’n 200+ namen dit blijkbaar wél kan en slechts een dikke week met BKS verschilt. Aanbod en budget is natuurlijk een ding maar als je kijkt naar omringende festivals is dit een vrij slap excuus. Aanbod vanuit de indie als dance-scène in overvloed imo.
Dus omdat jij vega eet op BKS moeten wij dat ook maar doen? Bijzonder slecht standpunt. BKS gaat dan echt de verkeerde kant op, je bent ene muziek festival geen Groen Links evenement.
Is vegetarisch eten gelinkt met politiek dan?
Het eten niet, het een ander opdringen wel.
Kan natuurlijk ook gewoon om een zorg voor duurzaamheid gaan.
Dan moet je geen festival midden in een natuur gebied geven. Fucking hypocriet gelul dus.
Wat denk jij dan dat de beweegreden is om zoiets te doen? Ze gaan er geen zieltjes mee winnen. Of meer tickets mee verkopen. Een festival organiseren zonder een ecologische voetafdruk achter te laten, bestaat niet. Maar je kan wel zoeken naar een zo best mogelijke manier om het te doen.