Best Kept Secret 2020 - Nieuws en geruchten

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.139
780
Massive Attack schijnt wisselvallig te zijn. Maar ik vond ze in de AFAS (dag 2) erg tof.
Heb ze inmiddels 4 keer mogen zien (2x LL en 2x AFAS) en vond het eigenlijk alle keren erg sterk. Ik zit er zeker niet over hun optreden in de war. Ben wel benieuwd hoe de sfeer gaat zijn na die wedstrijd van het Nederlands elftal. Wat dat betreft sluit MA niet echt aan als headliner.
 

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.548
2.690
Indiaantje89 wrote:
Massive Attack schijnt wisselvallig te zijn. Maar ik vond ze in de AFAS (dag 2) erg tof.

Heb ze inmiddels 4 keer mogen zien (2x LL en 2x AFAS) en vond het eigenlijk alle keren erg sterk. Ik zit er zeker niet over hun optreden in de war. Ben wel benieuwd hoe de sfeer gaat zijn na die wedstrijd van het Nederlands elftal. Wat dat betreft sluit MA niet echt aan als headliner.

De keren dat ik MA zag waren ze ook iedere keer erg sterk; zal op BKS zeker ook zo zijn.
Verwacht dat Belle&Sebastian of Metronomy meer last van het voetbal gaan hebben!
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.139
780
visdave34 wrote:

Indiaantje89 wrote:
Massive Attack schijnt wisselvallig te zijn. Maar ik vond ze in de AFAS (dag 2) erg tof.


Heb ze inmiddels 4 keer mogen zien (2x LL en 2x AFAS) en vond het eigenlijk alle keren erg sterk. Ik zit er zeker niet over hun optreden in de war. Ben wel benieuwd hoe de sfeer gaat zijn na die wedstrijd van het Nederlands elftal. Wat dat betreft sluit MA niet echt aan als headliner.

De keren dat ik MA zag waren ze ook iedere keer erg sterk; zal op BKS zeker ook zo zijn.
Verwacht dat Belle&Sebastian of Metronomy meer last van het voetbal gaan hebben!
Tijdens de wedstrijd wel ja. Ben ook vooral benieuwd hoe de mensen terug komen van die wedstrijd en of ze in hun euforie (laten we van winst uit gaan) niet het optreden van MA verpesten.
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
1.016
169
O ja die wedstrijden.....dat zijn poulewedstrijden, toch ? Das niet belangrijk. gewoon geen scherm neerzetten zou ik zeggen. of heeft BKS dat al toegezegd ? Ik kan dat nergens nalezen ?
Het rare is: Ik heb Massive Attack nog nooit gezien ! ik heb wel 3 albums van ze (Blue Lines, Protectio, Mezzanine)
Er zitten wel degelijk namen in die DTRH drop die ik graag nog ns wil zien. Dus de mogelijkheid voor een dagkaartje was mooi geweest.
Squid en Car Seat Headrest kunnen nog naar BKS in ieder geval.
En hoe hoog staat The 1975 op de festivalposter ? Staan die niet gewoon op de Interpol spot komend jaar ?
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.206
505
Nu er tijdens die live-stream een soort van filmprogramma is aangekondigd lijkt het mij logisch om daar die voetbalwedstrijden te tonen.

The 1975 hoeven van mij ook niet, voelt toch als een mismatch aan. Als ze er staan sowieso op het strand, misschien zelfs als (kleinere) afsluiter en anders ervoor. Vind The National en Massive Attack qua formaat al best behoorlijke headliners, zou me niet verbazen als daar een wat kleinere bij komt.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592

Met zulk soort namen kunnen ze inderdaad nog een beetje de breedte opzoeken. Zou ik toejuichen. Niet per se Amenra hoor, maar wel de categorie van wat meer alternatieve drone/noise/metal.
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
1.016
169
Ik heb dat 1975 vorig jaar op Werchter eens bekeken. Hoeft voor mij nergens op de poster.
Hier ben ik het ook mee eens hoor, ik noemde gewoon wat namen die echt op BKS kunnen staan straks. Dit blijft een wild guess/gossip/leaks web site, dus in de lijn daarvan.

 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.924
6.177
https://twitter.com/Primavera_Sound/status/1207603893825351680

Primavera mogelijk met de namen tijdens de kerst?
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.179
533
Was ik helemaal vergeten kaartjes te kopen. Maar dat is rechtgezet en ze zijn inmiddels in da pocket. Kijk al uit naar een lekkere koude cider met de voetjes in het water bij RBCF.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.864
9.818
jimmywe wrote:
Oa King Gizzard en Nils Frahm in de buurt

Twee mooie namen hoewel ik niet weet wat Nils Frahm zou geven in een festivalsetting…

Nils Frahm viel blijkbaar niet tegen op DTRH. ?

https://3voor12.vpro.nl/update~3ab14bf9-a80f-4774-a34c-377e1d99efda~dtrh18-nils-frahm-bouwt-aan-magistrale-luchtkastelen~.html

 

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.548
2.690

Gebruikers die dit onderwerp bekijken