Best Kept Secret 2020 - Nieuws en geruchten

gesp

Support act
11 jun 2018
1.203
503
Op vrijdag mogen we dus nog 1 grote naam verwachten voor de 2de rij. Dan toch nog patti smith?

Patti Smith speelt op vrijdag 12 juni in Berlijn.

Cat Power werd ook genoemd, die staat donderdag 11 juni in Parijs en zaterdag 13 juni in Oslo. Dan zou een tussenstop in Hilvarenbeek op de twaalfde misschien wel kunnen. Zou ik erg toejuichen in elk geval!
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.203
503
Komen er nou nog namen vandaag.. of?

https://www.bestkeptsecret.nl/22-nieuwe-namen/

Namen zijn er al. Niet meteen die sloot namen waar 3voor12 het gisteravond over had, maar alsnog een mooi aantal:

DJ Shadow – HUNEE – Khruangbin – mura masa – Octavian – Hamilton Leithauser – KOKOKO! – Angel Bat Dawid – Barney Artist – Bradley Zero – Courtney Marie Andrews – Ela Minus – Eve Owen – Irreversible Entanglements – JFDR – MICH – Otim Alpha – Pip Blom – S10 – The Homesick – Waltzburg – WIES
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.912
1.045
Wat een geweldig programma heeft BKS dit jaar! Elke dag is om naar uit te kijken.
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.179
533
zouden dit niet alle namen zijn? Zie nergens meer “more to come” staan.

In de podcast werd weer gezegd dat nu 72% van de namen bekend is. Denk dat er nu alleen nog kleinere acts, Casbah namen en DJ;s bekend worden gemaakt eerlijk gezegd. Ook al omdat in de podcast werd gezegd dat ze eigenlijk al vanaf September bezig zijn om alle namen te boeken (de headliners zelfs al eerder), dus er de meeste contracten zullen nu wel uitonderhandeld zijn.
 

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
782
913
Wat een geweldig programma heeft BKS dit jaar! Elke dag is om naar uit te kijken.
Agree. BKS gewoon als winnaar uit de bus dit jaar.
Wie had dat gedacht na afgelopen zomer.
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.179
533
https://clashfinder.com/s/bks2020/?user=0pbbji.q0

Vrijdag: Diiv wordt volgens mij gewoon de sub voor the National en Badbadnotgood staat dan tussen Diiv en the National op de Two. Zie echt geen grote(re) naam meer worden toegevoegd.

Zaterdag: Catfish wordt volgens mij de sub voor the Strokes. Zie hier ook niks meer worden toegevoegd. Fontaines DC dan op plek van Catfish op de ONE.

Khruangbin en Metronomy staan denk ik te laag en the Avalanches veel te hoog.

Zoiets?
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.179
533
noid wrote:
Wat een geweldig programma heeft BKS dit jaar! Elke dag is om naar uit te kijken.

Agree. BKS gewoon als winnaar uit de bus dit jaar.
Wie had dat gedacht na afgelopen zomer.

DTRH heeft waarschijnlijk gehoopt op the Strokes en gehoopt op Tame Impala (die helaas ook als wens voor BKS werden genoemd in de podcast). Als je dan twee keer misgrijpt en er touren even iets minder andere grote acts dan wordt het in headline opzicht meteen een stuk magerder. Volgend jaar an DTRH weer de "winnaar" zijn. Maar BKS heeft het dit jaar natuurlijk super gedaan.
 

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.537
2.683
Jos. wrote:

noid wrote:
Wat een geweldig programma heeft BKS dit jaar! Elke dag is om naar uit te kijken.


Agree. BKS gewoon als winnaar uit de bus dit jaar.
Wie had dat gedacht na afgelopen zomer.

DTRH heeft waarschijnlijk gehoopt op the Strokes en gehoopt op Tame Impala (die helaas ook als wens voor BKS werden genoemd in de podcast). Als je dan twee keer misgrijpt en er touren even iets minder andere grote acts dan wordt het in headline opzicht meteen een stuk magerder. Volgend jaar an DTRH weer de “winnaar” zijn. Maar BKS heeft het dit jaar natuurlijk super gedaan.

En DTRH heeft met een FKA Twigs natuurlijk ook een hele mooie boeking.
Maar BKS heeft dit jaar op alle drie niveaus (headliners, subs en undercard) gewoon een sterk programma. Hebben ze knap gedaan!
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.203
503
setheke wrote:
zouden dit niet alle namen zijn? Zie nergens meer “more to come” staan.

In de podcast werd weer gezegd dat nu 72% van de namen bekend is. Denk dat er nu alleen nog kleinere acts, Casbah namen en DJ;s bekend worden gemaakt eerlijk gezegd. Ook al omdat in de podcast werd gezegd dat ze eigenlijk al vanaf September bezig zijn om alle namen te boeken (de headliners zelfs al eerder), dus er de meeste contracten zullen nu wel uitonderhandeld zijn.

Er werd ook gezegd dat voor elke positie op de poster (met uitzondering van headliners) plaatsen vrij werden gehouden voor het geval er een band doorbreekt of er zich buitenkansen voordoen. Er worden dus niet enkel kleine(re) acts geboekt in de laatste maanden.

https://clashfinder.com/s/bks2020/?user=0pbbji.q0

Vrijdag: Diiv wordt volgens mij gewoon de sub voor the National en Badbadnotgood staat dan tussen Diiv en the National op de Two. Zie echt geen grote(re) naam meer worden toegevoegd.

Zaterdag: Catfish wordt volgens mij de sub voor the Strokes. Zie hier ook niks meer worden toegevoegd. Fontaines DC dan op plek van Catfish op de ONE.

Khruangbin en Metronomy staan denk ik te laag en the Avalanches veel te hoog.

Zoiets?

Dit denk ik ook.
Vind op zaterdag DJ Shadow opvallend hoog op de poster staan. Zie Fontaines DC nu ook wel op ONE spelen. En dan DJ Shadow -> Jarvis Cocker -> Hunee op TWO, waarbij die eerste twee omgedraaid kunnen staan.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.332
7.323
Die zondag is ijzersterk, maar los van die dag heeft DTRH absoluut mijn voorkeur. Dagje BKS en weekendje DTRH dit jaar!
 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
noid wrote:
Wat een geweldig programma heeft BKS dit jaar! Elke dag is om naar uit te kijken.

Agree. BKS gewoon als winnaar uit de bus dit jaar.
Wie had dat gedacht na afgelopen zomer.

Ik vond het vorig jaar ook al een zeer sterk programma in de breedte. Alleen de headliners waren op Bon Iver na wat minder aansprekend.
Krijgen we overigens dat interview nog, tussen jou en Maurits?
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.134
777
Ik zie in DIIV geen sub voor The National hoor... Shoegaze op ONE? Die moeten toch gewoon een spot in de TWO krijgen, zoals Slowdive dat ook kreeg?
 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
Die zondag is ijzersterk, maar los van die dag heeft DTRH absoluut mijn voorkeur. Dagje BKS en weekendje DTRH dit j

https://clashfinder.com/s/bks2020/?user=0pbbji.q0

Vrijdag: Diiv wordt volgens mij gewoon de sub voor the National en Badbadnotgood staat dan tussen Diiv en the National op de Two. Zie echt geen grote(re) naam meer worden toegevoegd.

Zaterdag: Catfish wordt volgens mij de sub voor the Strokes. Zie hier ook niks meer worden toegevoegd. Fontaines DC dan op plek van Catfish op de ONE.

Khruangbin en Metronomy staan denk ik te laag en the Avalanches veel te hoog.

Zoiets?

The Homesick, Easy Life en Minimal Violence in the Casbah lijkt me uitgesloten. De laatste twee omdat de muziek daar totaal niet past. Eigenlijk lijkt alleen Surfbort een Casbah naam. Aangezien er blijkbaar toch een Casbah komt (op een andere plek) zou je daar nog wat namen mogen verwachten. Tenzij ze er weer alleen DJ's neerzettten natuurlijk, wat ik dan weer jammer zou vinden. Zo een herriebandje om de dag (nacht) mee af te sluiten was de laatste jaren toch erg fijn.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.191
6.666
Yannick wrote:
Komen er nou nog namen vandaag.. of?

Ik kijk met interesse uit naar je bijgewerkte clashfinder Yannick! ?
Wel, ben er aan bezig :p (link)

Dit weten we al:
ONE
The Strokes
The National
Massive Attack

TWO
Objekt x Ezra Miller (afsluiter)
Hunee (afsluiter)

SEVEN
Bartney Artist
Ella Minus
Courtney Marie Andrews
S10
Waltzburg
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.203
503
Ik zie in DIIV geen sub voor The National hoor… Shoegaze op ONE? Die moeten toch gewoon een spot in de TWO krijgen, zoals Slowdive dat ook kreeg?

Helemaal mee eens, liefst in TWO inderdaad. Maar het 'probleem'' met veel acts die BKS boekt is dat ze vrijwel zonder uitzondering het best in de TWO tot hun recht komen en er in die TWO maar beperkt plek is.

Zie op vrijdag nog wel een nieuwe middelgrote naam als sub verschijnen. Maar anders lijkt van de namen die er nu staan DIIV me toch de meest voor de hand liggende om op ONE te staan. BADBADNOTGOOD en Octavian lijken me sowieso niet op ONE te staan.
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.912
1.045
Nostalgie is sowieso een lastig begrip en ook subjectief. The Strokes worden nu als nostalgie gezien maar hebben nu wel een 3fm megahit en een nieuw album in aantocht.
 

justin1617899908

Playlistbediener
8 dec 2019
41
0
Ik hoop/verwacht ook nog een sub voor The National, misschien iets van het volgende rijtje: King Princess, King Krule, Johnny Mar, King Gizzard
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken