Best Kept Secret 2019 - Nieuws en geruchten

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Mijn Best Kept Secret zit er helaas al op. Frontrow bij Bon Iver was fenomenaal. Het naderde perfectie in mijn ogen, wat een optreden! Bij deze een top alles wat ik gezien heb. (Stereolab en Charlotte Gainsbourg heb ik te kort gezien om te beoordelen)
1. Bon Iver
2. Spiritualized
3. John Grant
4. Julien Baker
5. broeder Dieleman
6. Primal Scream
7. Blossoms
 

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.957
3.623
Bon Iver was écht heel mooi ja. Vanaf rij 2 meegemaakt en het was soms echt ‘radiohead-stil’, prachtig. Daarnaast goede shows van Miya Folick en Julien Baker (mensen, praten mag buiten de tent) gezien. Verder Rizan Said (feest) en Blossoms (prima) gezien. Primal Scream was kut.

Slaaplekker mensen.
 

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.957
3.623
O ja, spiritualized was memorabel geworden in TWO. Vond het nu vooral mooi, maar sommige nummers pakten me toch niet op dat grote podium.
 

daanvandingenen

Gouden Tip
24 jan 2018
255
9
Ik ben heel hard aan het twijfelen om straks van 4 - 10 te komen want ik wil Death grips, Mac Demarco en Cigarettes after sex (en een stukje kraftwerk) heel graag zien. Maar omdat ik midden in de examens zit wil ik dus niet te lang gaan. Maar ik verschiet ervan hoe weinig er op ticketswap staat voor een festival dat niet uitverkoopt. Hopelijk komt er straks nog een mooi prijsje voorbij!
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.660
2.222
Aan het begin van de dag veel tegenvallende dingen gezien maar uiteindelijk werd dat ruimschoots gecompenseerd door de acts later op de dag.

1. Bon Iver
2. Stereolab
3. Personal Trainer
4. Crack Cloud
5. Shame
6. Spiritualized
7. Julien Baker
8. Primal Scream
9. Blossoms

Hiernaast nog kleine stukjes van Blue Lab Beats (prima om te studeren maar niet voor een festival), Miya Folick (vrij weinig aan) en BCUC (heel vet maar ik was gesloopt en alles deed pijn dus de camping werd opgezocht).
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
Bon Iver was echt schitterend. Misschien wel beste show die ikvan ze/hem gezien heb. Alleen jammer dat naast ons twee Vlaamsen werkelijk geen seconde hun snavel hielden en ook bepaald niet meegaand reageerden op de suggestie dat wel te doen.

Spiritualized was erg statisch, maar klonk prachtig. Blue Lab Beats vond ik top, Primal Scream verrassend goed, Stereolab nietzeggend en John Grant 3x kut met een bak kots. En veganistische shoarma is prima te doen. Tot zover dag 1. Oh, Blossoms was een leuke verrassing.

 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Bon Iver was echt schitterend. Misschien wel beste show die ikvan ze/hem gezien heb. Alleen jammer dat naast ons twee Vlaamsen werkelijk geen seconde hun snavel hielden en ook bepaald niet meegaand reageerden op de suggestie dat wel te doen.
Wtf zijn Vlaamsen? Het valt hoegenaamd wel weer op dat mensen nog steeds hun mond niet kunnen houden op festivals als deze wat nog steeds erg vreemd is vind ik aangezien het toch een ander publiek is dan pakweg Pinkpop.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Prachtige eerste dag. Later uitgebreid verslag!

Valt me wel op dat die Dutch disease idd steeds erger wordt. Mensen lullen overal doorheen. Zelfs bij Bon Iver gister. Vraag je of iemand misschien stil wil zijn en dan krijg je de opmerking dat je buiten bent en dat mensen buiten gewoon mogen praten. Pfff. Rare rare wereld.
 

yeaghi

Gouden Tip
11 jan 2019
294
288
Top eerste dag met als hoogtepunt Charlotte Gainsbourgh. Genoten van Stereolab en John Grant en ja ook van Primal scream een beetje. Stage SEVEN stond al vol om echt optimaal van Angie mcmahon en Shht te genieten maar wel kunnen zien gelukkig. Moet daar vandaag voor Selma Judith en Mildlife op tijd binnen zijn.
Oh en waar ik eerder zei dat ik Bon Iver niet snapte: hij had me even te pakken en heb zelfs genoten. Maar na 20 minuten was het ook wel genoeg.
Op naar dag 2, iets luchtiger gekleed, dat dan weer wel.
 

Royke

Dagopener
Sfeerbeheer
2 jul 2018
726
1.242
Ben namelijk wel benieuwd hoe de mensen achter de namen eruit zien ?
 

Royke

Dagopener
Sfeerbeheer
2 jul 2018
726
1.242
Misschien een idee om gwn een tijd en een plaats af te spreken en kijken wie er dan kunnen/willen?
 

zworp4

Gouden Tip
23 mei 2018
268
0
Ze hebben besloten geen BKS-specifieke bekers meer te maken, omdat die dus alleen op BKS gebruikt kunnen worden, las ik op Twitter.
 

zworp4

Gouden Tip
23 mei 2018
268
0
Ik kon helaas niks met Aldous Harding, dus maar naar GBV gegaan. Wat was het heerlijk toen er een wolkje doorbrak. :)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken