Best Kept Secret 2019 - Nieuws en geruchten

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
Tock knap hoor, als ze daadwerkelijk uitverkopen.

Hoeveel Hollanders zullen proberen wat extra 3D brilletjes te scoren en hoeveel mensen blijven zonder achter?
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.210
2.133
Die blauwe TWO lijkt vanuit de lucht (drone?) inderdaad groter dan die witte van afgelopen jaar. Benieuwd hoe SEVEN gaat werken
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.871
8.484
Tock knap hoor, als ze daadwerkelijk uitverkopen.

Hoeveel Hollanders zullen proberen wat extra 3D brilletjes te scoren en hoeveel mensen blijven zonder achter?

Niemand. BKS gaat er ongetwijfeld een paar duizend extra voorzien.
 

cloudyshoes

Randprogramma
26 apr 2018
158
41
Is er iemand die weet welke voorzieningen er vorig jaar waren om een smartphone op te laden op de camping? Zijn dit gewoon stopcontacten die te gebruiken zijn?
 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
Die blauwe TWO lijkt vanuit de lucht (drone?) inderdaad groter dan die witte van afgelopen jaar. Benieuwd hoe SEVEN gaat werken

Ja , flink wat groter lijkt me! Er lijkt op die plek nu amper nog ruimte om buiten wat te hangen?!
 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
Is er iemand die weet welke voorzieningen er vorig jaar waren om een smartphone op te laden op de camping? Zijn dit gewoon stopcontacten die te gebruiken zijn?

In de beginjaren stond je op de officiële camping van de Beekse Bergen. Daar was op verschillende plekken electriciteit. ( nu is daar Boutique Village). De laatste 2 jaar hebben ze een camping ingericht bij het meer waar dat volgens mij niet het geval is. Gewoon een goede powerbank meenemen of er een huren op het terrein.
 

cloudyshoes

Randprogramma
26 apr 2018
158
41
cloudyshoes wrote:
Is er iemand die weet welke voorzieningen er vorig jaar waren om een smartphone op te laden op de camping? Zijn dit gewoon stopcontacten die te gebruiken zijn?

In de beginjaren stond je op de officiële camping van de Beekse Bergen. Daar was op verschillende plekken electriciteit. ( nu is daar Boutique Village). De laatste 2 jaar hebben ze een camping ingericht bij het meer waar dat volgens mij niet het geval is. Gewoon een goede powerbank meenemen of er een huren op het terrein.
Ik heb inmiddels een antwoord gekregen, er zijn Elektra punten in het sanitaire blok.
Gisteren heb ik ontdekt dat mijn smartphone niet meer reageert op powerbanks. Vandaar de vraag. :)
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Na het lezen van de tips en tijdens het inluisteren nu ook ontzettend uit aan het kijken naar Best Kept. Ik vind het jammer dat ik alleen morgen ga, maar met Julien Baker, broeder Dieleman, John Grant, Primal Scream, Stereolab, Spiritualized, Charlotte Gainsbourg en vooral Bon Iver veel moois om te zien. Zinan!
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.828
825
Ik neig nu naar Kate maar Kurt in het zonnetje is ook erg aantrekkelijk.....
 

Matthijs

Gouden Tip
10 dec 2015
351
277
Bij Kurt ga je het gegarandeerd heel chill hebben (in de zon ga je hem trouwens niet zien, staat in de tent he). Maar bij Kate heb je een grotere kans echt weggeblazen te worden, helemaal gepakt te worden door het optreden. Ik zou dus toch voor Kate gaan.
 

Royke

Dagopener
Sfeerbeheer
2 jul 2018
743
1.251
Terrein ziet er goed uit! Ook de Spar Camping Store ziet er al goed uit! Hoop jullie te mogen begroeten tijdens 1 van mijn diensten!
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.828
825
Nou de podcast heeft het alleen maar moeilijker gemaakt......

Keuze ga ik denk ik op het moment zelf maken.
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Bij Kurt ga je het gegarandeerd heel chill hebben (in de zon ga je hem trouwens niet zien, staat in de tent he). Maar bij Kate heb je een grotere kans echt weggeblazen te worden, helemaal gepakt te worden door het optreden. Ik zou dus toch voor Kate gaan.
Nee joh, staat op de One hoor ;) Het is een lastige clash maar ik denk dat ik voor Kurt Vile zou kiezen, even lekker wegdromen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken