Best Kept Secret 2019 - Nieuws en geruchten

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.950
6.209
Vergeef me hoor jongens maar ik zou Christine & The Queens echt met stipt de minste headliner in de geschiedenis van dit festival vinden. En los daarvan, is ze gewoon niet bekend genoeg om te headlinen? Twee albums maar, en als je naar Spotify streams kijkt valt het op één nummer na ook reuze mee. Neem bijvoorbeeld Interpol, die zijn vele malen bekender en meer gerenommeerd en die zouden dan lager gebilled zijn dan haar…
Check de headliner geschiedenis eens van het festival zou ik zeggen en hou rekening met het feit dat dit een festival is dat slechts een zeer klein bezoekersaantal telt in vergelijking met Lowlands en het sinds vorig jaar groter wordende DTRH.
 

Obstacle 1

Campingartiest
21 mei 2017
56
0
Obstacle 1 wrote:
Vergeef me hoor jongens maar ik zou Christine & The Queens echt met stipt de minste headliner in de geschiedenis van dit festival vinden. En los daarvan, is ze gewoon niet bekend genoeg om te headlinen? Twee albums maar, en als je naar Spotify streams kijkt valt het op één nummer na ook reuze mee. Neem bijvoorbeeld Interpol, die zijn vele malen bekender en meer gerenommeerd en die zouden dan lager gebilled zijn dan haar…

Check de headliner geschiedenis eens van het festival zou ik zeggen en hou rekening met het feit dat dit een festival is dat slechts een zeer klein bezoekersaantal telt in vergelijking met Lowlands en het sinds vorig jaar groter wordende DTRH.

Nou ja, zelfs Jamie xx en RTJ hebben meer streams dan haar. Ik snap je punt maar zeker als je dan weet dat ze het gehele festival zou afsluiten... Dat klopt gewoon niet in mijn optiek.
 

bornlivedie

Randprogramma
12 jun 2018
221
0
bornlivedie wrote:
Als de eerste naam Bon Iver is, dan bestaat die derde naam sowieso uit drie delen met spaties er tussen, waarbij het laatste stukje heel kort is. Dat moeten we toch kunnen oplossen? Mijn eerste ingeving is gek genoeg Lucky Fonz III, maar dat staat er sowieso niet.

Ja of KRAFT WERK 3D

Kraftwerk is toch nooit met een spatie geschreven? Waarom nu dan wel op een poster.
Ik geef toe, ik vind het zelf ook meest logisch als het gewoon een headliner is, zeker gezien de exclusiviteit, maar vreemd vind ik het wel. En dat het dan nu op de derde plek staat suggereert de zondag? Of staat het meestal op grootte?
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.950
6.209
1. Snail Mail
2. Aldous Harding
3. Bantu Continua Uhuru Consciousness
4. Big Thief
5. Borokov Borokov
6. Broeder Dieleman
7. Carly Rae Jepsen
8. Caroline Rose
9. Cat Le Bon
10. Christine & The Queens
11. Charlotte Gainsbourg
12. Cautious Clay
13. DJ Koze
14. geen idee
15. Efrim Manuel Menuck
16. Ex Hex
17. geen idee
18. Fat White Family
19. Guided By Voices
20. Giant Swan
21. Hop Along
22. Indian Askin
23. Julia Holter
24. Julien Baker
25. Kate Tempest
26. Kelman Duran
27. LIZZO
28. LSDXOXO
29. Lucy Dacus
30. Miya Folick
31. Phospoherescent
32. Frankie & The Witch Fingers
33. Priests
34. Primal Scream
35. Princess Nokia
36.
37.
38.
39.
40.
41.
42.
43.
44.
45.
46.
47.
48.
49.
50.
51. JAMBINAI
52. Mildlife
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.994
565
Carly Rae Jepsen, Snail Mail, Kate Tempest, Julia Holter, Guided By Voices, Christine & The Queens, Angel Olsen, Charlotte Gainsbourg, Noname, DJ Koze, Stereolab...
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.069
8.712
Christine & The Queens, Guided By Voices, Angel Olsen, Carly Rae Sepsen, Charlotte Gainsbourg, Noname, Kate Tempest, Julia Holter, DJ Koze, Stereolab, Pip Blom, Big Thief, ...

Lekkers hoor.
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
https://www.bestkeptsecret.nl/wp-content/uploads/2019/01/6.jpg

broeder Dieleman <3 Origineelste artiest van heel Nederland
 

Verwijderd lid 38125

Playlistbediener
20 okt 2018
22
0

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
En bij Friendly Fire denken ze even rustig te kunnen lunchen en dan blijkt hun hele aankondiging weer gelekt te zijn.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken