Best Kept Secret 2019 - Nieuws en geruchten

bornlivedie

Randprogramma
12 jun 2018
221
0
Met al dat wachten word ik ook zo sceptisch: ze zitten ons te fokken met die blur, het zijn andere namen of andere volgorde. Haha :p
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.992
565
Volgens mij zijn dit alleen de nieuwe namen en zou de eerste regel dus de derde headliner zijn.
Nee, lijkt me niet, die eerste is gewoon Bon Iver. Dit wordt gewoon de voorlopige volledige lineup.
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.830
828
noid wrote:
Volgens mij zijn dit alleen de nieuwe namen en zou de eerste regel dus de derde headliner zijn.

Nee, lijkt me niet, die eerste is gewoon Bon Iver. Dit wordt gewoon de voorlopige volledige lineup.

Denk idd dat je gelijk hebt en dan is de tweede naam dus Christine.
 

bornlivedie

Randprogramma
12 jun 2018
221
0
Als de eerste naam Bon Iver is, dan bestaat die derde naam sowieso uit drie delen met spaties er tussen, waarbij het laatste stukje heel kort is. Dat moeten we toch kunnen oplossen? Mijn eerste ingeving is gek genoeg Lucky Fonz III, maar dat staat er sowieso niet.
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.830
828
Als de eerste naam Bon Iver is, dan bestaat die derde naam sowieso uit drie delen met spaties er tussen, waarbij het laatste stukje heel kort is. Dat moeten we toch kunnen oplossen? Mijn eerste ingeving is gek genoeg Lucky Fonz III, maar dat staat er sowieso niet.

De derde naam is Kraftwerk 3D
 

bornlivedie

Randprogramma
12 jun 2018
221
0
bornlivedie wrote:
Als de eerste naam Bon Iver is, dan bestaat die derde naam sowieso uit drie delen met spaties er tussen, waarbij het laatste stukje heel kort is. Dat moeten we toch kunnen oplossen? Mijn eerste ingeving is gek genoeg Lucky Fonz III, maar dat staat er sowieso niet.

De derde naam is Kraftwerk 3D

Met veel ruimte tussen de Kraft en Werk? Beetje rare typografie ofzo?
 

Obstacle 1

Campingartiest
21 mei 2017
56
0
Vergeef me hoor jongens maar ik zou Christine & The Queens echt met stipt de minste headliner in de geschiedenis van dit festival vinden. En los daarvan, is ze gewoon niet bekend genoeg om te headlinen? Twee albums maar, en als je naar Spotify streams kijkt valt het op één nummer na ook reuze mee. Neem bijvoorbeeld Interpol, die zijn vele malen bekender en meer gerenommeerd en die zouden dan lager gebilled zijn dan haar...
 

bornlivedie

Randprogramma
12 jun 2018
221
0
Denk dat we nu wel kunnen zeggen dat Tame Impala niet op de eerste drie regels staat :p Ik weet het, het was al vrij wel zeker uitgesloten, maar ik koesterde nog een beetje hoop.
 

Verwijderd lid 38125

Playlistbediener
20 okt 2018
22
0
Vergeef me hoor jongens maar ik zou Christine & The Queens echt met stipt de minste headliner in de geschiedenis van dit festival vinden. En los daarvan, is ze gewoon niet bekend genoeg om te headlinen? Twee albums maar, en als je naar Spotify streams kijkt valt het op één nummer na ook reuze mee. Neem bijvoorbeeld Interpol, die zijn vele malen bekender en meer gerenommeerd en die zouden dan lager gebilled zijn dan haar…

Hier ben ik het zó mee eens. Als je al kijkt naar Mac Demarco en Kurt Vile, veel groter dan Christine. Ik zou het echt niet begrijpen als BKS een Christine op de headliner spot zet, terwijl er (veel) grotere artiesten lager staan.
 

MixTape

Gouden Tip
26 okt 2017
326
0
Als de eerste naam Bon Iver is, dan bestaat die derde naam sowieso uit drie delen met spaties er tussen, waarbij het laatste stukje heel kort is. Dat moeten we toch kunnen oplossen? Mijn eerste ingeving is gek genoeg Lucky Fonz III, maar dat staat er sowieso niet.

Ja of KRAFT WERK 3D
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken