Best Kept Secret 2019 - Nieuws en geruchten

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.996
8.644
mattman wrote:

Indiaantje89 wrote:
Waarom zijn die plots overal headliner? Heb ik wat gemist? Prima sub/two afsluiter.


De vorige keer stond ze al te subben, met dat eerste album.

Dat tweede album doet toch ook niet veel? AFAS was dacht ik niet eens uitverkocht.

I know. Desalniettemin zie ik haar weldegelijk een headlinerplek innemen. Nieuwe album is een slow burner trouwens, net als die eerste. Geen instant hit nee.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.023
3.706
Beach House zou gewaagder zijn. Christine is even ‘gewaagd’ als toen DTRH Oscar & The Wolf liet afsluiten.
 

kiwi

Playlistbediener
6 nov 2018
24
0
Een of andere Duitser heeft een uitgebreid lijstje samengesteld met mogelijkheden voor Primavera, oa bands die iets nieuws uit hebben en vooralsnog geen tour bekend hebben gemaakt. Is wel een leuk festivalletje van samen te stellen lijkt me:
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.489
6.153
Zie The Streets graag doorkomen. Eerst februari Utrecht en dan daarna buiten op het festival. Zou te gek zijn imo.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.996
8.644
Beach House zou gewaagder zijn. Christine is even ‘gewaagd’ als toen DTRH Oscar & The Wolf liet afsluiten.

Ik vind Christine geweldig hoor. Vooral live. Heeft ook veel meer te vertellen dan een Oscar. Maar om één of andere reden heeft ze weinig bijval op dit forum?

Beach House zou ook chique zijn, maar inderdaad nog gewaagder.
 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
Als Christine het zou zijn waarom is ze dan nog niet bekend gemaakt? Je doet je start van de voorverkoop toch veel meer recht met twee headliners?
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.023
3.706
Mijn punt ging dan ook niet om de muzikale kwaliteit van noch Oscar of Christine. Meer het feit dat beide acts een redelijk groot publiek kunnen aanspreken en allebei AFAS acts zijn (Oscar and The Wolf anno 2018 dus zelfs ziggo, waar ik trouwens bij was na een lastminute ticketswapje á 15 eu: prima show). Beach House slaat imo toch wat meer richting een niche (al was Tivoli gewoon bomvol, topshow trouwens en kan zeker werken op ONE in het duister)
 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
Beach House of Christine als headliner betekent sowieso een afschaling qua bezoekers tenzij er nog derde Ziggo naam uit de hoed komt. En ik zou niet weten waar ze die vandaan moeten halen nu The Cure niet komt.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.996
8.644
Als Christine het zou zijn waarom is ze dan nog niet bekend gemaakt? Je doet je start van de voorverkoop toch veel meer recht met twee headliners?

Goed punt hoor. Mijn comment was in navolging van de hint van Roze, die duidelijk gaat over Christine & The Queens.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.351
5.046
eloelo wrote:
Beach House zou gewaagder zijn. Christine is even ‘gewaagd’ als toen DTRH Oscar & The Wolf liet afsluiten.

Ik vind Christine geweldig hoor. Vooral live. Heeft ook veel meer te vertellen dan een Oscar. Maar om één of andere reden heeft ze weinig bijval op dit forum?

Beach House zou ook chique zijn, maar inderdaad nog gewaagder.
Ik vind het niet slecht, maar gewoon niet headline waardig. En hoop dat niet ze onnodig headliners boeken ivm keychange.
 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
Sorry maar wat is keychange? Toch niet dat politiek correcte geneuzel over per se vrouwelijke headliner?
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.351
5.046
Sorry maar wat is keychange? Toch niet dat politiek correcte geneuzel over per se vrouwelijke headliner?
Jep, daar zat Atze de Vries op 3voor12 vorig jaar al beetje op te drammen. En ik lees het her en der ook op Twitter. Een nobel streven, maar imo moeten ze het wel verdienen. En voor Nederland vind ik Christine & THe Queens nog niet die status hebben.
 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
God verhoede dat er een tijd komt dat niet de muzikale kwaliteit de doorslag geeft bij het boeken van acts.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken