Best Kept Secret 2019 - Nieuws en geruchten

Copy paste van efestivals-forum over Primavera Sound (uit PS Radio):

Line-up announcement on PS Radio, Wednesday at 5pm Spanish time.
Geen Kendrick Lamar; die zou in die periode niet touren.

Dus Northside heeft ook pas 1 headliner? Foals als sub mag zeker. Primavera gaat denk ik veel in gang zetten

Dus Northside heeft ook pas 1 headliner? Foals als sub mag zeker. Primavera gaat denk ik veel in gang zetten

Volgens afbeelding op Facebook zouden (vooralsnog) Khalid en the Streets de grote namen zijn op de dag dat Foals daar speelt. Lijkt mij dat daar nog een grotere naam bij gaat komen.
En ja: benieuwd waar Primavera mee komt en wellicht deze week ook al DTRH.

noid wrote:
Zou Foals headliner zijn op BKS? Zou kunnen maar die hadden ze dan al wel bekend kunnen maken dus als je het zo bekijkt denk je juist van niet.

Staan op Northside niet als headliner (en volgens mij op geen enkel festival war Foals genoemd wordt). Lijkt mij dus niet; eerder als sub op One of afsluiter op Two.
Het zou ook kunnen dat Foals in hetzelfde weekend Pinkpop doet. Afgelopen jaar deelden Northside en Pinkpop ook A Perfect Circle.
Maar Northside en ook de andere festivals waar ze nu aangekondigd zijn, zijn toch een stuk groter dan BKS. Bovendien heeft Foals ook al een keer DTRH geheadlined, dus met een nieuw album op zak zou ik een headliner positie ook niet uitsluiten.

Maar inderdaad, morgen en woensdag weten we ongetwijfeld meer!

Foals is in NL volgens mij ook wel groter dan in andere landen. Ik vond ze in het begin best tof, maar hun laatste paar albums vond ik stukken minder.

BKS zal toch minimaal 1 Ziggodome vullende headliner hebben of ze moeten wel een hele sterke undercard hebben.

BKS zal toch minimaal 1 Ziggodome vullende headliner hebben of ze moeten wel een hele sterke undercard hebben.
Die zullen ook niet elk jaar voor het oprapen liggen. Na het Radiohead en Arcade Fire jaar hebben ze het vorig jaar nog vrij goed gedaan met een ZiggoDome uitverkoper (Arctic Monkeys), en een dubbele AFAS Live uitverkoper (The National) en met LCD Soundsystem die denk ik ook wel 1x AFAS Live aan zou kunnen.

Bon Iver blijf ik mijn twijfels over houden, vooral als die wat vaker gaat touren gaat is de pret er wel snel af denk ik. Foals kan gewoon AFAS Live uitverkopen, maar hun laatste platen vond ik gewoon beetje plat. The Strokes gaat ook geen Ziggo uitverkopen, maar kan bij BKS wel enige buzz met zich meebrengen. Maar geen idee of die nou echt gaan touren (voorlopig is het meer een wens dan een feit).

Smashing Pumpkins lijkt met de AFAS Live show wel klaar te zijn (en zo niet dan een Mojo event). Vampire Weekend vind ik ook nog een twijfel geval, maar is net als Bon Iver vrij schaars om te zien.

Hopelijk kan Primavera toch nog verrassen met iets.

Ik weet niet of ik nu per se een Ziggodome vullende headliner wil. Pas maar op, straks boeken ze Kensington!

We zullen het de komende week weten verwacht ik. Wat je wel ziet is dat de festivals (APE, PS ) rond BKS nog moeten komen met headliners dus wellicht zitten daar nog headliners voor BKS tussen. Moet haast wel want anders hadden we nu meer namen gehad en vast meer dan 1 headliner.

Ik weet niet of ik nu per se een Ziggodome vullende headliner wil. Pas maar op, straks boeken ze Kensington!

Hoeft van mij ook niet en is uiteraard puur afhankelijk van de naam.

We zullen het de komende week weten verwacht ik. Wat je wel ziet is dat de festivals (APE, PS ) rond BKS nog moeten komen met headliners dus wellicht zitten daar nog headliners voor BKS tussen. Moet haast wel want anders hadden we nu meer namen gehad en vast meer dan 1 headliner.
Ja ik heb ook het idee dat één of twee grote acts deze week hun eerste data bekend gaan maken. Ik ben benieuwd!

Morgenochtend nieuwe namen All Points East:

9 heure ❯ À demain

Zal dus wel Christine + the Queens worden

Processierups wrote:
Morgenochtend nieuwe namen All Points East:

9 heure ❯ À demain

Zal dus wel Christine + the Queens worden

Hoop toch niet dat die BKS gaan headlinen.

Vraag is hier al een paar keer gesteld.
Het lijkt mij vrijwel zeker dat ze op BKS staat, want Friendly Fire heeft haar ook in de AFAS geboekt en dat concert had hele positieve recensies (ik meen 5/5 in NRC).
Als BKS nog twee stevige headliners heeft zal zij waarschijnlijk een dag afsluiten op TWO, maar ik zou ONE niet uitsluiten...

visdave34 wrote:
Are you on to something?

Zijn allemaal nummers van het laatste Bon Iver album. Maargoed, tot nu toe zijn al zijn hints over de meest voor de hand liggende geruchten geweest. Dus laten we maar even een beetje sceptisch blijven
1f609.svg

:) De hint 10-29-33 verwees inderdaad naar Bon Iver.

Users who are viewing this thread