Best Kept Secret 2019 - Nieuws en geruchten

bornlivedie

Randprogramma
12 jun 2018
221
0
Misschien zou de oplossing daarvoor juist zijn om twee, ‘kleinere’ headliners samen op een dag te zetten, dus bij wijze van spreken Bon Iver / Sigur Ros / Vampire Weekend / Interpol / Tame Impala / Foals.

Dan maakt voor mij de undercard helemaal niks meer uit. Rest van de dag TROS Piratenfeest, ik heb het er voor over.
 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
Misschien zou de oplossing daarvoor juist zijn om twee, ‘kleinere’ headliners samen op een dag te zetten, dus bij wijze van spreken Bon Iver / Sigur Ros / Vampire Weekend / Interpol / Tame Impala / Foals.[/quote

Perfect plan Martijn! Hopelijk lezen ze mee van BKS?
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.401
596
Veel uit dat rijtje zou ik geen kleine headliner voor BKS noemen, zoals Vampire Weekend en Sigur Ros.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.763
1.370
ONE: Tame Impala - Interpol
TWO: Death Cab For Cutie

ONE: The Strokes - Kurt Vile
TWO: My Bloody valentine

ONE: The War On Drugs - Vampire Weekend
TWO: something hip-pediehop-hop

Doe gewoon dit en iedereen tevree, toch?
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.154
807
ONE: Tame Impala – Interpol
TWO: Death Cab For Cutie

ONE: The Strokes – Kurt Vile
TWO: My Bloody valentine

ONE: The War On Drugs – Vampire Weekend
TWO: something hip-pediehop-hop

Doe gewoon dit en iedereen tevree, toch?
Graag, maar ik denk dat je echt te hoog mikt...
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.763
1.370
neracroft wrote:
ONE: Tame Impala – Interpol
TWO: Death Cab For Cutie

ONE: The Strokes – Kurt Vile
TWO: My Bloody valentine

ONE: The War On Drugs – Vampire Weekend
TWO: something hip-pediehop-hop

Doe gewoon dit en iedereen tevree, toch?

Graag, maar ik denk dat je echt te hoog mikt…

Dat denk ik zelf ook wel hoor.
En doe maar een mindere headliner en dan gelijk met Parquet Courts ofzo in de FIVE op de plaats van Wavves.
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.707
2.086
Veel uit dat rijtje zou ik geen kleine headliner voor BKS noemen, zoals Vampire Weekend en Sigur Ros.
Mwah, zijn bands die de HMH kunnen uitverkopen maar zitten toch echt nog twee treetjes onder Radiohead, Arcade Fire en Arctic Monkeys met the National daar tussenin. Zo’n constructie geeft ook de kans om meer te experimenteren met ‘nieuwe’ headliners.
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
1.020
169
Liam Gallagher gooi ik er ook even bij. Met zn nieuwe album richting eind vh jaar. Als Noel kan headlinen kan Liam dat ook.

Tame Impala en Interpol. Nils Frahm. Is Aphex Twin een mogelijkheid ? The 1975. Years & Years. Fever Ray.
Hiphop: Chance the rapper of Asap Rocky weer ns.
En The Stone Roses en The Strokes via de glastofest gossip-lijn.

Van de langer bestaande acts denk ik dat de tijd rijp is voor The Cure of Smashing Pumpkins (30 jaar desintegration tour of 30 jaar siamese dream tour).
Waar The Cure natuurlijk veel vetter live is dan TSM.

Ik kan niet wachten tot de officiele voorpret weer kan beginnen. :)
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
1.020
169
ONE: Tame Impala – Interpol
TWO: Death Cab For Cutie

ONE: The Strokes – Kurt Vile
TWO: My Bloody valentine

ONE: The War On Drugs – Vampire Weekend
TWO: something hip-pediehop-hop

Doe gewoon dit en iedereen tevree, toch?

mooi hoor.
Ik zat vandaag nog eens de eerste pagina's van het BKS 2018 forum door te nemen. Vaak ben je "spot on" met je "achteloze" voorspellinkjes. ;)
 

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.622
2.762
neracroft wrote:
ONE: Tame Impala – Interpol
TWO: Death Cab For Cutie

ONE: The Strokes – Kurt Vile
TWO: My Bloody valentine

ONE: The War On Drugs – Vampire Weekend
TWO: something hip-pediehop-hop

Doe gewoon dit en iedereen tevree, toch?

mooi hoor.
Ik zat vandaag nog eens de eerste pagina’s van het BKS 2018 forum door te nemen. Vaak ben je “spot on” met je “achteloze” voorspellinkjes.
1f609.svg

Ik denk ook dat er hier een aantal namen tussen zitten die we wel kunnen verwachten. In het DTRH-interview wordt al duidelijk gehint naar Tame Impala; zal voor BKS een lastige boeking worden.
 

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
735
466
Florence + The Machine staat volgend jaar in maart in Ahoy. Die kunnen we dus wel wegstrepen, denk ik.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.691
737
Florence + The Machine staat volgend jaar in maart in Ahoy. Die kunnen we dus wel wegstrepen, denk ik.

Tegenwoordig is het de normaalste zaak om een zaalshow en festivals te doen in 1 jaar.
 

bornlivedie

Randprogramma
12 jun 2018
221
0
Florence + The Machine staat volgend jaar in maart in Ahoy. Die kunnen we dus wel wegstrepen, denk ik.

Tegenwoordig is het de normaalste zaak om een zaalshow en festivals te doen in 1 jaar.

Kan zo snel even geen voorbeelden bedenken van headline acts behalve Pearl Jam. Voor kleinere acts is het in ieder geval zeer gebruikelijk. Vooral zo dicht op elkaar zou ik zeggen dat het een heel stuk onwaarschijnlijker is geworden.

Edit: Muse in 2016 kan ik me ook nog herinneren. 3x Ziggo in maart en dan Lowlands.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.845
12.593
bcmrmaybe wrote:
Florence + The Machine staat volgend jaar in maart in Ahoy. Die kunnen we dus wel wegstrepen, denk ik.


Tegenwoordig is het de normaalste zaak om een zaalshow en festivals te doen in 1 jaar.

Kan zo snel even geen voorbeelden bedenken van headline acts behalve Pearl Jam. Voor kleinere acts is het in ieder geval zeer gebruikelijk. Vooral zo dicht op elkaar zou ik zeggen dat het een heel stuk onwaarschijnlijker is geworden.

Show in periode februari - april + een zomerfestivaltour gebeurt heel veel. Zie oa The Killers dit jaar. Combi grote zaalshow en festivalshow in een zomer is inderdaad zeldzaam, dat betekent wel vaak een streep door een festivalshow. Florence staat bijna zeker op een Nederlands festival volgende zomer.
 

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.622
2.762
Dit jaar: Kendrick Lamar in februari Ziggo Dome, daarna Lowlands.
En om bij BKS te blijven: Run the Jewels: april 2017 Melkweg en juni 2017 dagafsluiter BKS!
 

zworp4

Gouden Tip
23 mei 2018
268
0
Het zal allicht ook afhangen van hoe de kaartverkoop loopt. Als het uitverkoopt geeft het een extra boost aan de status van de band.
Maar is het misschien relevanter om op te merken dat de organisatie bij MOJO ligt?
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.707
695
Wilco in 2019 naar Azkena Rock Festival.. maar lijkt erop dat dit een exclusief optreden zal zijn. Dus daarmee afvaller?! Of lees ik het verkeerd?
 

bornlivedie

Randprogramma
12 jun 2018
221
0
Wilco in 2019 naar Azkena Rock Festival.. maar lijkt erop dat dit een exclusief optreden zal zijn. Dus daarmee afvaller?! Of lees ik het verkeerd?

In de berichten die ik heb gelezen, begrijp ik het echt als dat het hun enige optreden in Spanje zal zijn. Daarmee dacht ik meteen: dat is een mooie naam voor BKS!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken