Best Kept Secret 2019 - Nieuws en geruchten

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.251
2.189
Nu ben ik erg van de progressieve rock en Gazpacho hoort daar ook wel bij, maar toch zie je dat niet zo op BKS voorbijkomen. Blijkbaar schatten ze toch in dat daar een ander publiek bij hoort? Of zoeken dergelijke bands niet zulke festivals op? (komen niet heel hoog op de poster)

De meeste grotere Nederlandse festivals zijn niet zo van progressieve rock, nee, al is een Tool of Opeth natuurlijk ook gewoon progressieve rock. Eventueel een Steven Wilson (dit jaar wel op Werchter), of een paar jaar geleden Porcupine Tree op Pinkpop; maar dat is het wel. Bands als Gazpacho of Riverside passen nog wel op Bospop, maar niet op Lowlands, BKS, DTRH of Pinkpop.
 

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
666
340
Nine Inch Nails lijkt me ook wel een naam die volgend jaar ergens op een van BKS/DTRH/Lowlands zal staan. Ik zie Trent graag op Best Kept Secret verschijnen, als afsluiter in de TWO of als headliner.
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
994
120
Ik gooi gewoon The Wombats, Wolf Parade, The 1975, Catfish and the Bottlemen, Anderson Paak, Friendly Fires, Iceage, Car Seat Headrest, Tijuana Panthers, Julien Baker, Nick Murphy en Smashing Pumpkins hier in de mix. Daarnaast nog Ought en Superchunk trouwens. Leuk, maar dit is wel echt ongegeneerd gissen.
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.468
1.616
Enquete staat weer online, Sufjan Stevens, the Cure, my bloody valentine, Beach House en Jon Hopkins ingevuld voor de wishlist.
 

Sandow

Gouden Tip
16 feb 2017
258
168
Ik heb gekozen voor The Strokes, The Whitest Boy Alive, Kurt Vile & The Violators, The Shins en Mikal Cronin. The Cure zou ik ook erg graag zien headlinen.
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.829
825
Kun je invullen in de enquete die je per mail ontvangt als je op de mailijst staat.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.251
2.189
Mijn lijstje: Sufjan Stevens, Bon Iver, Sigur Ros, Godspeed! you black emperor en Grizzly bear
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
559
Kun je invullen in de enquete die je per mail ontvangt als je op de mailijst staat.

Ah, dank.

Deze 5 ingevuld: Ben Howard, Modest Mouse, My Bloody Valentine, Mount Eerie en Björk
 

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
666
340
Ik heb eigenlijk alleen wat kleinere namen gekozen, want iets als The War on Drugs/Bon Iver gaan ze sowieso wel proberen te halen als die zouden touren.

1. Haley Heynderickx (Ken ik nog maar een paar dagen, maar zou het leuk vinden)
2. Julien Baker
3. Danny Brown
4. Kevin Morby
5. King Krule
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.666
1.189
01 John Frusciante (eventueel als Trickfinger al gaat dit nooit gebeuren)
02 The Strokes
03 Meat Puppets
04 NoBunny
05 Tame Impala
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.829
825
Ik heb ingevuld: Sufjan Stevens, Tame Impala, Nick Cave, Björk en My Bloody Valentine.
 

bornlivedie

Randprogramma
12 jun 2018
221
0
Wat een mooie mix aan namen zie ik zo al, helaas kun je er maar vijf invullen. Ik ben wat realistischer gegaan aangezien Sufjan Stevens een Europese festivaltour, The Whitest Boy Alive reünie en een The Strokes tour me onwaarschijnlijk lijken (al is het een wensenlijstje natuurlijk).
Bon Iver
Local Natives
Other Lives
Florence + The Machine (vind ik wel passen, agree to disagree)
Wildes

Maar Tame Impala, Car Seat Headrest, Death Cab for Cutie en My Bloody Valentine ook zeer gewenst, en nog wel meer eigenlijk. Zou bijna denken: ik ga hoe dan ook tevreden zijn.

PS. The Voidz (Julian Casablancas van The Strokes) gaat wel korte Britse tour doen dit najaar...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken