Best Kept Secret 2018

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.547
2.689
Waarschijnlijk vandaag ergens een Facebookberichtje over nieuwe muziek van Superorganism of zoiets en dan weer stilte.
Hopelijk volgende week inderdaad weer eens nieuwe namen. We hebben nog een pakketje te gaan!
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.914
1.048
Ze kondigen de aankondiging van namen tegenwoordig ook aan dus op die aankondiging moeten we nu wachten. Of het moet zijn dat ze nu kiezen voor de verrassing om zo de kans op uitlekken te verkleinen? :wink:
 

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.547
2.689
En wat vinden we hier van hype Superorganism? Ik ben in elk geval om. Verslavend lekker plaatje
1f642.svg

Precies dat: een hype met een leuk plaatje. Kan in juni nog wel leuk worden!
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.914
1.048
En wat vinden we hier van hype Superorganism

Zeker lekker album en volgens mij heerlijk op een festival. Denk alleen wel dat je het daarna nooit meer opzet. Had ik trouwens al gezegd dat ik het debuut van Moaning een hele goede plaat vind?
 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
Dillinger wrote:
En wat vinden we hier van hype Superorganism

Zeker lekker album en volgens mij heerlijk op een festival. Denk alleen wel dat je het daarna nooit meer opzet. Had ik trouwens al gezegd dat ik het debuut van Moaning een hele goede plaat vind?

Eens! Mooie kruisbestuiving, ergens tussen Joy Division en A Place to Bury Strangers in.
 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
Tune-Yards // Johan // Joan As Police Woman // Shame // Hannah Williams & the Affirmations // Tal National // Con Brio // Luke Sital-Singh // The Atomic Bitchwax // La Sra Tomasa // Troubled Horse // Listener // Häxxan staan dit jaar op Welcome to te Village.

Kans dat hier iets van op BKS staat is dus klein.
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.914
1.048
Zouden die exclusief boeken? Hoop eigenlijk wel dat Shame nog op BKS staat. Johan kan sowieso nog want die spelen overal.

Welcome to the Village heeft wel een goed programma zeg.
 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
Zouden die exclusief boeken? Hoop eigenlijk wel dat Shame nog op BKS staat. Johan kan sowieso nog want die spelen overal.

Welcome to the Village heeft wel een goed programma zeg.

Afgelopen jaren was er volgens mij, op een enkele uitzondering na, geen overlap met BKS of DTRH. Dus ik vrees er voor en zeker voor Shame.
 

milo

Playlistbediener
5 mrt 2018
5
0
En wat vinden we hier van hype Superorganism? Ik ben in elk geval om. Verslavend lekker plaatje ?
Ik niet, het is een grote jatpotpourri. Ik vraag me af hoe ze die produktie goed live weg kunnen zetten zonder niet gewoon een plaatje op te zetten. Ik hoor meerdere keren gorillaz in hun muziek. Hopen dat er iets interessants staat naast Superorganism. Dan kan ik daar naartoe.
 

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.547
2.689
noid wrote:
Zouden die exclusief boeken? Hoop eigenlijk wel dat Shame nog op BKS staat. Johan kan sowieso nog want die spelen overal.

Welcome to the Village heeft wel een goed programma zeg.

Afgelopen jaren was er volgens mij, op een enkele uitzondering na, geen overlap met BKS of DTRH. Dus ik vrees er voor en zeker voor Shame.

Toch was Soulwax afgelopen jaar zowel op bks (afsluiter Two) als dtrh een grote naam
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.914
1.048
Hopen dat er iets interessants staat naast Superorganism. Dan kan ik daar naartoe.[/quote]

Dat komt wel goed volgens mij. De zondag is tot nu toe de sterkste dag wat mij betreft.
 

milo

Playlistbediener
5 mrt 2018
5
0
https://www.whosampled.com/sample/526131/Superorganism-Something-for-Your-M.I.N.D.-C%27hantal-The-Realm/
Zelfs de title vocal is gesample't....
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.930
3.304
@milo Ben je ook nog positief over een artiest? Je hebt je in je 3 eerste posts alleen maar negatief uitgelaten over artiesten (eerder in het Rock Werchter topic ook al David Byrne). Als je van plan bent om op deze manier door te posten hoeft het van mij ook niet meer.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken