Best Kept Secret 2018

OK, Maifeld derby heeft zijn geheimen prijs gegeven........Klangstof, (en dan ook de The Flaming Lips), Young Fathers, All them Withces en Dalek en....Arctic Monkeys....in de volgende aankondiging ?

OK, Maifeld derby heeft zijn geheimen prijs gegeven……..Klangstof, (en dan ook de The Flaming Lips), Young Fathers, All them Withces en Dalek en….Arctic Monkeys….in de volgende aankondiging ?

Dat van Maifeld Derby is al oud nieuws en van mij hoeft er niet per sé iets van hen over te komen.

Doe mij maar zoiets:
ARCTIC MONKEYS
The Flaming Lips - Interpol - Slowdive
Grizzly Bear - Nicolas Jaar - Courtney Barnett - Ought
Alvvays - Sylvan Esso -The Districts - Gurr

Dat van Maifeld Derby is al oud nieuws en van mij hoeft er niet per sé iets van hen over te komen.
Doe mij maar zoiets:
ARCTIC MONKEYS
Klopt, en mee eens, maar ik ben dik twee weken niet hier geweest. Gelukkig 2018 u allen !

Er wordt wel echt best wel wat gedeeld met Maifeld....ook dit jaar.
Ik doe heel hard hopen op AM, dat zeker !
Ik zie dat The The ook nog steeds kan komen als gouwe ouwe reunie-band....the cure lijkt heel ver weg iig.

Nou, er lijken hiermee wat mooie namen voor BKS af te vallen.. Moses Sumney, Manchester Orchestra, Wolf Alice, Jack White. Ten minste, het lijkt me te kort dag om erna meteen in Europa te spelen toch?

Vampire Weekend een optie? Lijkt me super tof! Van mij mag een band als Cut Copy ook zeker komen!

Op eFestivals melde iemand dat er volgens een Spaanse bron één v/d komende dagen nieuws van Primavera komt (een week voor BKS en 90% van de BKS namen gaan ook op Primavera staan), bovenop dat ze bijna met nieuws zouden komen zijn dit daar de grootste geruchten!

The National
The War On Drugs
Shellac
Björk
Nick Cave
AT The Drive-In
Childhood
SZA
Carpenter Brut
Grzzly Bear
Girlpool
Tyler, The Creator
The Lemon Twigs
Yeah Yeah Yeahs
(Sandy) Alex G
Hazel English
Perfume Genius
Deerhunter
Mura Masa
Lorde
Vagabon
Mogwai
Beach Fossils
Waxahatchee

Nou, er lijken hiermee wat mooie namen voor BKS af te vallen.. Moses Sumney, Manchester Orchestra, Wolf Alice, Jack White. Ten minste, het lijkt me te kort dag om erna meteen in Europa te spelen toch?
Nice post !
@neracroft:
The Yeah yeah yeahs spelen de week ervoor in Londen bij APE, lijkt me heel onghandig en duur om als kleine band zo op en neer te reizen, oftewel die blijven lekker in de US na governors ball.
OK van dat lijstje moet je dan de potentiele hoofdacts wegstrepen en dan heb je denk ik wel wat namen goed.

The Vaccines hebben ook net een nieuwe single gelost.

Van alle indie/britpop bandjes (à la Circa Waves, Miles Kane, Bloc Party, Two Door Cinema Club, Franz Ferdinand,...) zie ik toch liefst The Vaccines nog een keertje terugkomen.

The Vaccines hebben ook net een nieuwe single gelost.

Van alle indie/britpop bandjes (à la Circa Waves, Miles Kane, Bloc Party, Two Door Cinema Club, Franz Ferdinand,…) zie ik toch liefst The Vaccines nog een keertje terugkomen.

Ik heb dat met Catfish And The Bottlemen!

Ik zou deze ook nog graag terugzien op BKS:
SOHN
Marmozets
TORA
DIIV (Met iets minder highe zangert?)

Kennen jullie Tom Misch uit Londen al? Hele relaxte jazzy gitaar -hiphop beats, goede stem. Ook wel een kanshebber. En niet te vergeten BBC 2018 ss talentje Sam Fender, stond vorig jaar op DTRH

Titus Andronicus vind ik wel een mooie, niet eerder aanwezige, band voor komende editie. Komen in maart met nieuw album en tour in de US loopt tot half april. Daarna mooi door naar EU?

Dinsdag de lineup van Bonnaroo.
Zal een belangrijke zijn om namen te zien die in VS zitten dat zelfde weekend.

Primavera line-up uitgelekt of is deze fake?https://twitter.com/yotambiensoyind/status/949957569686188033

Ziet er wel betrouwbaar uit, mogelijk interessant voor BKS.

Het meerendeel van de namen die op deze poster staan zullen kloppen, maar mijn idee is dat deze poster fake is. Nick Cave ipv Nick Cave and the Bad Seeds, een the Dillinger Escape Plan die gestopt zijn en zowel Morrissey, The The als Bryan Ferry op de woensdag zie ik niet gebeuren. Zouden alle drie in een van de grotere lettertypen staan op de 'echte' festivaldagen.

Fake… ze zijn vergeten dat mei 31 dagen heeft…
1f609.svg

Straf eigenlijk hoe mensen uitgebreid de tijd nemen om een fake poster samen te stellen, maar dan steeds van die domme foutjes laten staan die de ballon meteen doorprikken. Idem voor elke "gelekte" Primavera-poster die melding maakt van Kurt Vile & Courtney Barnett, terwijl de organisatie deze al maanden geleden uitsloot wegens geen Europese tourplannen.

Ik moet de eerste "gelekte" poster nog zien die alle valkuilen weet te ontwijken (geen onmogelijke acts en/of onlogische posities) en ons zo echt weet te misleiden. Nochtans niet zo moeilijk als je even de gekende info doorleest op pakweg eFestivals of Festileaks.

Users who are viewing this thread